Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18441 til 18460 af 52201
-
Musik
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i musik HN og ville høre om der er nogen som har nogle analyser af et rock-, jazz- eller baroknummer, så jeg kan se, hvordan man gør? -
eng. oversættelse. Lidt rettelse ville
ForumindlægThe soccer matchThe weather isn’t especially nice here this afternoon, where Tottenham is going to play against Manchester City. However the weather doesn’t seem to worry the large crowd. They are so busy discussing who will win the game that they apparently don’t pay attention to that it’s bitte... -
Hjælp! - Matematisk pendul
ForumindlægHejsa Jeg har i min SRP - opgaveformulering om det matematiske pendul fået at vide, at jeg skal udlede en 2. ordens differentialligning for vinklen θ (t), udover jeg ved det har noget med Newtons 2. lov at gøre ved jeg ikke hvordan jeg skal komme videre, håber virkelig der er nogle der kan... -
Stationary Models and the Autocorrelation Function
ForumindlægJeg skal vise følgende: Let xt = a+bt, a, b ≠ 0. Show that for each h ≥ 1, ρˆ(h) → 1 as n → ∞, where ρˆ(·) is the sample autocorrelation function: ρˆ(h)??γˆ(h), −n<h<n. γˆ ( 0 ). Håber, at nogle kan hjælpe... -
Selvstudie?
ForumindlægEnkelte kapitler i vores læseplan er angivet til at være selvstudie. Er dette ensbetydende med at vi vil blive stillet til regnskab for disse kapitler til en evt. eksamen? NB: Det drejer sig om jurauddannelsen på SDU -
En lille oversættelse til imorgen
ForumindlægEr der nogen der ville oversætte det her for mig. Jeg har nemlig prøvet men ved at der er mange fejl. Håber i vil hjælpe mig.Det er vinter i december måned. Det er en ordentlig snevejr i dag. Jeg må desværre ikke være ude, men når min forældrer ikke er hjemme ville jeg skide på aftalen. Jeg tog m... -
The Ugly Duckling the setting (atmosphere) HELP
ForumindlægHar lige to spørgsmålen inden. The genre i The Ugly Duckling er literary tale? Ikk'? Og er The Ugly Duckling er en round character? Right? Skal lige være sikker. Også til det spørgsmål jeg har mest svær ved: Hvad er the setting (atmosphere) i historien om The Ugly Duckling? Altså, er det... -
Øv, vi ville op i latin!
ForumindlægHvor er det bare ærgerligt. Vi går i 1.g, og fik i dag at vide, at vi skal til eksamen i biologi... men vi mindes ikke at vores biologilærer nogensinde har fortalt os om, hvordan det foregår?? Vi er bare så nervøse, - vi fik 7 i standpunktskarakter -suk- er der en, der gider lige hurtigt forklare... -
talemåder
Forumindlæger der nogne der har en forklaring hvor dan man kan lærer og talemåder -
Hjælp med ideer til afsluttende projekt
ForumindlægJeg ville bare høre omder var folk der kunne hjælpe lidt med nogle ideer til afsluttende projekt i fysik A til HTX uddannelsen. -
Lys&Bølger.
ForumindlægSpg. 1. Beregn fotonenergien af lys med bølgelængden 449 nm. C=Lystetshastighed. L(Lambda)= 449 C/L= 6,682 Efot=h*f= 6,63*6,682= 44,30 -> 4,43 MEN hvad er det så i eV?! Spg.2. En emitteret foton fra et hydrogenatom har bølgelængden 5.907 nm. Hvilken bane befinder elektronen sig her... -
EØ - Skabeloner
ForumindlægHejsa! Skabeloner!!Skal til terminsprøve i Erhvervsøkonomi A på torsdag.Min computer blev fornylig formateret, så alle mine skabeloner er væk!!Håber der er nogen der har nogle, eller ved hvor man kan finde dem?Håber i kan hjælpe -
Odysseen
ForumindlægHejsa alle sammen!!!nu håber jeg virkelig der er nogle der vil hjælpe mig for er rimmelig meget på skideren.. j skal til old eksamen og mangler resumer af sang 1 og 6 og 9 og 11 så hvis der er nogen der har noget til det vil jeg blive meget glad...også bare notater om problemstillingen i det hele... -
Fransk notater
ForumindlægHeysan, nu står det sådan til at jeg har været så heldig at trække "fransk" som eksamensfag... hvis der er nogle som ligger inde med nogle notater til fx; boîte aux lettres, Haïti, Au revoir les enfants eller andre må de meget gerne smide dem op =) tak på forhånd -
Nogen der har læst "Ned til hundene"
ForumindlægNogen der har læst "Ned til hundene" af Helle Helle -
Spørgsmål vedr.handelskøb
ForumindlægDet er ang. handelskøb: 1) Hvis en vare bliver stjålet undervejs ,altså fra sælgerens lager inden køber har været over at hente(afhentningskøb KBL § 9) varene er der så tale om en væsentlig forsinkelse eller væsentlig mangler? Gælder det også hvis det er forsendelseskøb (KBL § 10)? ... -
Engelsk: årsbenævnelse..
ForumindlægHvis man skal sige 'herunder en bror på 19', hvordan ville det så lyde på engelsk?Ville selv mene det var 'including a brother of 19' ELLER 'including a brother at 19'??På forhånd tak!! :) -
Parameter- og indtrængningsstrategi
ForumindlægHej Jeg sidder med min SRP og har om konfektionssyet tøj i Australien. Jeg skal vurdere hvilken parameter- og indtrængningsstrategi, der ville være mest hensigtmæssig. Jeg skal ligge særlig vægt på distributionsmæssige overvejelser. Jeg kan ikke finde ud af hvad parameter- og indtrængningss... -
Oversættelse (dansk-engelsk)
ForumindlægHejsa allesammen..jeg har en aflevering til i morgen, og jeg har et tekststykke jeg skal oversætte. det meste har jeg lavet, men der er nogle sætninger jeg har problemer med:1) De havde det sjovt når de gik ad de snoede veje2) De fleste tog godt imod dem3) ... utrolig kedeligt at vaske gulv, for ... -
"vi kommer ingen vegne" på engelsk
ForumindlægHej (: Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. Hvordan kan jeg oversætte: "Vi kommer ingen vegne" til engelsk? Håber i har lyst til at hjælpe lidt her :D
