Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18461 til 18480 af 35495
-
Matematik C - hjælp
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig eksamen i matematik c. Er der nogen der kan hjælpe med at fortæller, hvordan jeg kan forklare disse spørgsmål? -
Består jeg
ForumindlægEr man bestået, hvis man får 02 i både eksamens og årskarakter? Eller hvad nu hvis man får 4 i eksamenskarater? Er man så først bestået dér? Jeg er i tvivl. -
KONKLUSION
ForumindlægJeg skal snart op til naturfags eksamen i "Hvordan bruges stråling i vores hverdag?" og jeg skal konkluder og jeg kan ikke finde ud af det. Hvad og hvordan gør jeg??????? -
HJÆLPPP til kinesisk religion
ForumindlægJeg skal til eksamen snart og mangler noter til Kongfuzianismen og Daoismen :( Jeg kan slette ikke finde noget på nettet som jeg kan bruge.. nogen ideer ? -
Analyse af syv mod theben
ForumindlægHej, jeg skal til oldtidskundskab eksamen om 3 dage, og ville hører om der er nogle der har analyseret "syv mod theben", eller om der er nogle der har et resume af den? -
FS10 Operaen
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN. - ER DU NOGLE SOM GIK I TIENDE KLASSE 2006/2007 OG KOM TIL EKSAMEN I FS10 OPERAEN. HVIS JA, SÅ SKRIV VENLIGST, har brug for lidt hjælp med hensyn til den. -
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægI linket har jeg brug for hjælp til opgave 7a... http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-2-ST_MED.pdf på forhånd tak -
Sandsynlighed
ForumindlægJeg skal i en aflevering formulere et spørgsmål til en mundlig eksamen om sandsynlighed, og er kommet i tidspres! er der nogen der har nogle ideer? ! -
Værdikædesystemet
ForumindlægHej, sidder med en eksamen, hvor jeg ikke kan finde ud af definitionen mellem Værdikæde og værdikædesystem Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe? På forhånd tak. -
Termins Prøve
ForumindlægHej Jeg vil lige hører om der nogen ved hvordan Skriftlig engelsk A Termins prøve forgår. Får man en tideligere eksamen opgave. Tak på Forhånd -
AT- Fedme
ForumindlægHeej :). Jeg skriver om Fedme i AT-synopsis eksamen (bio/psyk) og jeg vil gerne om man kan kombinere Borderline med Fedme? hvis ja ? Hvordan ? Maribel . -
Radioaktivitet
ForumindlægHej studioportalen. Jeg skal til eksammen i fysik imorgen, og jeg ville bare spørge om hvad radioaktivitet er. (har i ikke en god foklaring på det) Hilsen Stefan -
Er virkelig i en slem.......
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????. -
HASTER!
ForumindlægHjælp! Har brug for hjælp til en eksamens opgave fra 2007 - opgave 2. "Fedt" Nogle der kan hjælpe? -
Terminprøve
ForumindlægHej Er der nogen ved Hvodan termins prøve i dansk skriftlig forgår med den reform for 3 g. Får man en tideigere eksamen opgave? Tak på forhånd -
Engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-) -
Sammentrukken strukturformel:s
ForumindlægHey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :) -
Kristendom
ForumindlægEr der ikke en som kort og på en forstående måde forklar hvad " Den apostolske trobekendelse" er og hvad det indebær. Håber er er nogen der kan hjælpe.. Skal op til eksame på mandag :) -
redegør for vektorpeodukt
ForumindlægHejsa. Jeg er ved at se på spørgsmål til den mundtlige eksame. Hvis jeg trækker redegør for vektorprodukt, hvad ville så være godt at have med? Har brug for lidt indput. -
Gennemsnit beregninge
ForumindlægHej Jeg vil hører om der nogen der kan kom med nogen konkret eks. på hvordan man regner sin Studente eksamen snit ud. Eller kender en hjemside. Tak på forhånd
