Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 18461 til 18480 af 39386
-
hjælp til phosphat i vand og vaske pulver
Forumindlæger der nogen der har lavet en rapport i kemi øvelser 2/3 øvelse 28 phosphat i vand.?? jeg vil meget gerne se en rapport og få lidt hjælp hvis det er muligt -
notater..?
ForumindlægHey! ville lige spørge om der er nogen som har gode (repetitions-) notater til 2g's kemi A-niveau ... :) -
pH-værdi Hexan
ForumindlægHvad er Hexans pH-værdi? Google er ikke min ven, ej heller Kemi. Håber nogen kan hjælpe :) -
Grænseværdi/ppm
ForumindlægHej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler... -
reaktionsligning!
ForumindlægEr der en de rkan hjælpe mig med at skrive En reaktionsligning for reaktion mellem cyclohexen og brom? håber på meget hjælp da jeg er meget dårlig til kemi. -
Kemiprøve i morgen!
ForumindlægVi skal i morgen have en kemiprøve med henblik på afsnittet Organisk kemi og Struktur og egenskaber. Hvad tror i jeg kunne risikere at komme op i? -
Reaktionshastighed - Landolt's forsøg
ForumindlægHej vil hører om der er nogle der har lavet kemi rapport eller journal om Landolts? Der er en del spørgsmål jeg ikke kan finde ud af, så hvis nogle kunne hjælpe ville jeg blive meget glad!!! -
Halogenforbindelser
ForumindlægHej.. er der nogle der ved, hvor jeg kan finde noget teori omkring halogenforbindelser. Har en smule i min kemi-bog, men synes ikke det er uddybende nok.. -
Køb af Labatorieudstyr
ForumindlægHej.Er der nogle som kender nogle hjemmesider hvor man kan købe kemi- og labatorieudstyr. De skal helst være på dansk. -
Olivenolie/Triglycerid
ForumindlægHej jeg har lavet et forsøg i kemi omkring polære og polære molekyler. Jeg forstår godt hvad det handler om men hvorfor er olivenolie/triglycerid et polært molekyle? -
Beregning af svovlsyre i Vasaskibet
ForumindlægJeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med denne kemi-opgave, da jeg er helt på barbund. Det omhandling reaktionsafstemning og mængdeberegning. På forhånd tak (: -
Funktioner
ForumindlægHej. Hvordan løses denne opgave? Er du sød at forklare så pædagogisk som muligt? Mange tak!! PS: Ved godt der står kemi, men den lavede en fejl... :) -
puffersystem
Forumindlæger der nogen der ude der har lavet den rapport der hedder puffersystemer, øvelse 7 i kemi øvelse bogen??? hjæææælpppp kan ikke lave den -
ion i en vandig opløsning
ForumindlægJeg har læst om dette i min kemi-bog, men forstår det simpelthen ikke.. Er der nogen der vil hjælpe.. - Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten? -
Omregningen fra mol/liter til g/100mL
ForumindlægJeg sidder her og knokler med en kemi aflevering og er stød på et problem..Jeg skal omregne et resultat fra mol/liter til g/100mL..Hvordan gør jeg lettest dette? -
Diazotering og kobling
ForumindlægSidder og laver SSO i kemi... Er blevet i tvivl om hvad endelig en diazotering og en kobling er...Nogle der kan hjæpe...??På forhånd tak... -
molekyler og kemiske forbindelser ? :S !!
ForumindlægHeeej...jeg sidder og repetere lidt kemi..og er blevet lidt i tvivl :S hvad er forskellen imellem et molekyle og en kemiske forbindelse ?? -
Vejledende sæt 2 maj 2007
ForumindlægHej. Jeg sidder med det vejledende sæt 2 i kemi A og kan ikke finde ud af det.. Er der tilfældigvis nogle der har lavet det? - Henriette -
fag udtryk
Forumindlæghej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen -
Ud over pensum
ForumindlægHvilke(t) område(r) inden for kemien er det lettest at finde noget materiale ud over pensum?
