Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18501 til 18520 af 141881
-
Produkt til OSO - Frisør
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i 10. klasse, og jeg skal til og lave OSO. Jeg skriver om frisør uddannelsen, men jeg mangler et produkt! Er fuldstændig blank, for jeg har så mange ideer... Kan i komme med nogle kreative ideer? :) -
hakon jarls død
ForumindlægHvad er budskabet samt temaet i "Hakon Jarls død" af Adam Oehlenschlæger? -
Noter
ForumindlægEr der nogen der har gode idræt b noter til den teoretiske del? skal op i morgen. Please hjælp! -
Analysemodel
ForumindlægEr der nogen, der kender til engelske analysemodeller til hhv. noveller, digte og artikler? -
Værdimængden
ForumindlægBestem værdimængden for funktionen f(x)=3lnx-x, Dm(f)=)1;5). f´(x)=3/(x)-1 f´(x)=0 3/(x)-1=0, x=3 Men hvordan finde man værdimængden?? -
En differentialligning
ForumindlægHej alle, Jeg har en differentialligning, der lyder således: \frac{{dy}}{{dt}} = y^2 - 6y + 8,75 Hvordan dælen løser jeg den? -
INTEGRAL?
ForumindlægF(x) til f(x)= 2x-4/x^2 der opfylder F`(2)=9... Hmm er der nogn derude der har en anelse om hvad jeg skal?. Ville være dybt taknemmelig hvis nign lii ville hjælpe -
pH-værdi - Teori - Syre og baser
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en rapport om pH og syre og baser ! Men nu ved jeg slet ikk hva jeg skal skrive under teori ? Håber der er nogle som kan hjælpe mig ! -
Rettelse af Resumé
ForumindlægEr der lige nogen der hurtigt kan rette mit resumé igennem?.... Resuméet er om ,, Mord i September" Af Dan Turéll? -
Destillation af Råolie
ForumindlægDavs unge og gamle :-)! Jeg er endelig meget god i skolen, men det med Kemi er ikke just mig. Derfor har jeg tænkt mig at søge hjælp og, håber det lykkedes. Hvorfor kommer lette kulbrinter øverst og de tungere kulbrinter nederst i et destallionstårn? Beskriv hvilken sammenhæng der er mell... -
Klok klok af Peder Frederik Jensen
Forumindlægnogen der kan hjælpe med at analyserer novellen Klok klok, som er skrevet af Peder Frederik Jensen? hvad handler det om? på forhånd tak.... -
Bestem overfladen
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at komme i gang? En beholder der skal rumme 20 dm^3, er sammensat af en cylinder med bund og en halvkugle flade, der har samme radius som bunden af cylinderen. Det oplyses, at overfladen O(x) (dm)^3 for en sådan beholder som funktion af cylinderens radius x (dm) er give... -
global opvarmning
Forumindlæghvor mange millioner tons kuldioxid blev ikke optaget? i 2000 -
Hjælp til CO2 og transport
ForumindlægEr der en sød sjæl som kan hjælpe mig og min gruppe med at besvare vores spørgeskema? Tusind tak på forhånd. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScidMD_M2hH-zjZnrI0NKpcIA5kqBWovl1tdYIjqIIWOuwHoA/viewform -
nogle der har en ???
Forumindlægnogle der har en arbejdsbeskrivelse til projektopgave eller ved hvor man kan finde en -
SRP - hjælpppp
ForumindlægHvordan kan jeg skrive en god diskussion til spøgsmålet ''Renæssancens betydning i England''? Jeg skriver SRP om Elizabeth den 1. og England under renæssancen... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIGGGGG -
Internationalt projekt
ForumindlægHej, jeg skal skrive projekt om mexicanere der er immigreret fra Mexico til USA. Jeg skal herunder analysere personlige beretninger fra mexicanere og herfra udlede hvordan deres levevilkår osv. var. Jeg vil høre om der var nogen af jer derude der har skrevet et projekt om mexicanske immigranter... -
differenttialkvotient
ForumindlægHvordan udregner jeg det her? hvis g(7)=10 og g(7)=2, så skal jeg bestemme ca. g(6,99) og g(7,01)... PÅ forhånd tak. -
Muhammed-krisen ??! DIO
ForumindlægHeej Jeg er igang med at skrive min DIO (Tværfaglig eksamensopgave, Det Internationale Område) Og har valgt at skrive om Muhammed-krisens økonomiske konsekvenser for Danmark. Så vil bare høre om der er nogen der har nogle spændene fakta om sagen, eller eventuelt kan henvise mig til et sted hvor ... -
Kemioplympiade
ForumindlægHej Jeg har kvalificeret mig til runde to i årets kemiolympiade. Er der nogen der har erfaring med konkurrencen og som kan give mig nogen gode råd til hvordan jeg kan forberede mig på bedste vis? Skal jeg læse eller koncentrere mig om opgaveløsning? .
