Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18521 til 18540 af 41162
  • Rapport om en sø!! Diskussion?

    Forumindlæg
    Hej alle (: jeg er igang med min første store aflevering i biologi 1.g. Men, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte min diskussion? Og hvordan skal man forklare sine resultatet under diskussionen, så det bliver flydende? Håber på at der er nogle derude der kan hjælpe mig (: Hilsen Maria.
  • Daktylisk hexametre

    Forumindlæg
    De homeriske digte er skrevet med daktylisk hexametre, men hvad er det ?
  • Historie-nørd søges

    Forumindlæg
    Hej venner. Står til en 24timers historie eksamen, som skal fremlægges imorgen og derfor søger jeg ny kammerat som kan hjælpe. Der er 500kr på højkant, hvis vedkommende kan lave et sikkert 4-7 tal til mig. No problemo. Mvh. Kasper.
  • hjælp til debat indlæg

    Forumindlæg
    hej jeg har lidt et problem. jeg ved ikke hvordan et debat indlæg ser ud, jeg ved heller ikke hvordan jeg starter det. jeg har et emne der hedder Tænker du økologisk.
  • Forklaring på hvorfor?

    Forumindlæg
    Hvorfor er dette forkert: Budskabet er at forældre skal passe på, at deres børn bliver ikke overvægtige. Og hvorfor er dette korrekt?: Budskabet er at forældre skal passe på, at deres børn ikke bliver overvægtige. Hvad hedder det i fagsprog :)? mvh
  • Spansk eksamen - Tacones Lejanos

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Jeg går i 3g og skal til spansk eksamen. Jeg skal lave et oplæg om tacones lejanos, som skal vare ca. 8 min. Jeg vil lægge vægt på forholdet mellem Becky og Rebeca. Er der nogle der har nogle ideer til hvordan jeg skal lave dette oplæg og hvad jeg skal komme ind på? På forhånd...
  • Lektiehjælp på vestergade?

    Forumindlæg
    Hej allesammen ;) Er der nogen af jer, der søger lektiehjælp på vestergade i Århus - Har I hørt om det? Hvis ja, hvordan er det så? :)
  • udsangsord

    Forumindlæg
    Hej, hvordan finder man udsangs ord? Tak på forhond. :D
  • Spørgsmål til oversættelse

    Forumindlæg
    Sidder her og er ved at lave en oversættelse i tysk og kan ikke helt finde ud af en sætning. På tysk lyder den: Til gengæld klippede jeg et fint billede ud af en avis til forsiden og skrev emnet smukt nedenunder. Jeg har oversat den til: <span lang="DE-CH" style="font-size:10....
  • 13 tal

    Forumindlæg
    hvordan kan man få 13 eller 11 eller 10 i engelsk, når man er virkelig dårlig til det?
  • en Sætning

    Forumindlæg
    hvordan siger man: Børnene vil også lære at anvende en computer?
  • Hjælp til spørgeskema - fede præmier på højkant!

    Forumindlæg
    Hej alle, Vi er et par hårdtarbejdende specialestuderende som har brug for hjælp! Hjælp os med at svare på vores spørgeskema – der er fede præmier på højkant, blandt andet et MiniCruise til Oslo. Tusind tak for hjælpen! :) Se linket her: http://www.surveymonkey.com/s/pokeridk
  • Spansk

    Forumindlæg
    Nu har jeg forsøgt uenderlige gange og det syntes stadigvæk at være umuligt, at oversætte "Mit tredje arbejde går ud på at gøre rent ude ved en familie"... Nogen der vil hjælpe???! Det skal bruges til en stil..
  • Nogen der kan give deres mening ift. min tale?

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne have hjælp til at se om det jeg har skrevet indtil vider overhovedet giver mening. Tak på forhånd! Selve opgavebeskrivelsen: Skriv en tale til et middagsselskab i 1885 om mandens og kvindens rolle i hjemmet og i ægteskabet. (En tale, som Constances tante kunne holde ved Constances ...
  • Hej

    Forumindlæg
    Er der en der kan fortælle mig hvordan en spansk eksamen foregår?? På forhånd tak :)
  • Valuta politik

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan forklare mig, hvad valuta politik er? Har selv skrevet nogle notater, men vil gerne høre hvad andre har at sige, for at få en bedre forklaring på hvad det er.
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Hey Jeg sidder med en engelsk delprøve 1 og skal forklare hvorfor det hedder doesn't seem og ikke doesn't seems Det er ikke kongruensfejl, men jeg kan ikke finde ud af hvad det så er.
  • HJÆÆLP, jeg skal til prøve !!

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med historie, og ville høre om nogen evt kunne hjælpe mig med noget af dette. 1)Hvad hed de 2 revolutioner i 1918? 2)Beskriv de 3 ”et eller andet” i sovjet i 30’erne. - Industrialiseringen - Kollektiviseringen - Udrensningerne 3)Beskriv Hitlers magtovertag...
  • in all probability - Hjælp

    Forumindlæg
    Hej, kan man skrive dette, eller er det ukorrekt? "It's a boy, who in all probability tries to manipulate Emma"
  • Oldtidskundskab - Herodot

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde, som har læst bogen Herodot?