Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 18521 til 18540 af 39386
-
Nogen som vil hjælpe over msn?
ForumindlægJeg har noget kemi som jeg skal have hjælp til.. det sådan lidt forskelligt det som jeg skal have hjælp til. noget med stofmængde og reaktioner..!! =) nogen som har lyst til at hjælpe? -
Oxidationstal?
ForumindlægEr der en som kan hjælpe mig med oxidationstallet for Flour (eller aluminium)? Sidder og øver opgaver inden skrf. kemi og skal bruge oxidationstallet til en redoxreaktion hvor hexaflouroaluminat indgår. På forhånd tak -
afstemning af reaktionsligning
Forumindlæghar ikke kemi og det er ikke en del af pensum, men ville gerne vide hvordan man afstemmer ligningen for forbrændingen af tripalmitin.. C51H98O6 + O2 -> CO2 + H2O -
notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?
Forumindlægnogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp. -
Tilstandsformer
ForumindlægHej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi??? -
Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej Jeg mangler hjælp mht. heterogene og homogene blandinger og koncentrationer. Hvad kan man sige at fakta om dem? I men Kemi bog står der kun ½ side om de to. Kunne godt bruge lidt mere. På forhånd tak. -
alkaner
Forumindlægheej jeg skal lave en kemi rapport om subtitution af alkaner.. er der nogen der kan forklare hvad jeg skal tage udgangspunkt i? tak på forhånd -
Hjælp
ForumindlægNogen der kan komme med ideer om hvilke emner der spændende at skrive om hvis man vælger at skrive om biologi B og kemi A? -
Fotoner & bølgelængder #2
ForumindlægHvad er det her for en formel, som er brugt her? Jeg kan ikke finde den i min kemi-bog. Hvad står Rdb for? En = -h·c·Rdb/n2 -
SRP problemer
ForumindlægHej alle. er der nogen der kender en kræftform hvor man også kan inddrage meget kemi? Jeg er gået lidt i stå, og har virkelig brug for hjælp. mvh stephanie -
Ioner
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion? -
Reaktionsligning
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at finde ud af hvad NaOH + H2O bliver til, og jeg er en skovl til kemi så plz hjæp mig!? NaOH + H2O => ?? -
Plz! har virkelig brug for hjælp:S
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med de to kemi spørgsmåle? hvordan kan aldehyder og ketoner dannes ved oxidation af alkoholer? hvad kan vi bruge stoffet 2,4-dinitrophenylhydrazin til? -
Sulfitioner til reducering af MnO4 - til Mn 2+
ForumindlægMit spørgsmål lyder : Hvor mange sulfitioner skal der til for at reducere MnO4- til Mn2+?? (det er kemi 2.g stx) -
nogle forslag?
ForumindlægHej!Jeg har kemi på B niveau.Vi skal lave et projekt om brintbiler. Har I måske nogle gode forslag hvad man kunne undersøge/beregne? -
Reaktionskema
ForumindlægHej, jeg skal øve mig til en kemi prøve næste uge, Vil lige høre om der er nogen der gider at forklare mig hvordan jeg gøre dette. -
skema til reaktioner..
ForumindlægHey alle.. er lige i gang med kemi rapport og har et lille spørgsmål.. Hvad hedder det skema man laver hvor man beregner massen, molar massen og stofmængden for alle de produkter man har i et reaktionsskema? -
Lavest mulig temperatur for reaktion ved standardbetingelser
ForumindlægHej alle sammen. Sidder med denne opgave i kemi. a og b går nemt, men hvordan skal jeg gribe c'eren an. Er der en formel for den eller? -
Hjæælp
Forumindlæger der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL. -
jernindhold i ståluld
Forumindlæghvem gider at hjælpe mig med kemi nu plezzzz har brug for hjælp ska' aflever den imorgen
