Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18541 til 18560 af 35495
-
Priskrydselasticitet
ForumindlægHej. Jeg står og skal til eksamen nu her og vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med en formel til udregning af PKE? Evt. forklare hvordan man gør ? Mvh Kenneth -
Billedhuggerkunstens udvikling i antikken
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig noget om billedhuggerkunstens udvikling i antikken? Eller kan give et link? Skal bruge det til eksamen.. (: -
Homer Odysses 9. sang
ForumindlægSidder og forbereder old eksamen og kan ikke rigtig finde ud af hvad man skal perspektivere til hvis man trækker Homer Odysse (9. sang). Nogen ideer? Tak -
Berlinmuren
ForumindlægHej, jeg skal op til mundtlig eksamen imorgen. Er der nogen der kan opstille en eller flere problemstillinger vedr. berlinmuren 1961. Hjælp det haster! -
Dansk opgivelsesstof
ForumindlægHey. Kan man (i dansk mundtlig eksamen) risikere at komme op i et billede fra f.eks. barokken, som man så skal analysere? :| -
Nyplatonisme og universalromantik
ForumindlægHej allesammen Sidder og skal forberede mig til dansk eksamen, og har et enkelt spørgsmål (ikke nødvendigvist med tilhørende enkelt svar): Hvad er forskellen på nyplatonisme og universalromantik? Eller bare en redegørelse for hver af dem.. -
HUEN PÅ STX
Forumindlægjeg sidder her og er nervøs, hvad er minimus gennemsnitetfor at bestå eksamen i 3 g? og få udleveret beviset? -
VØ B 30. maj, hvordan gik det?
ForumindlægSom overskriften lyder, hvordan gik eksamen i dag? - hvad var emnerne? - var det svært? - kunne man nå alle opgaver? - hvad er forventningerne til karakteren? Med venlig hilsen Casper Larsen -
Eksamensspørgsmål - opløsningers koncentration
ForumindlægHej. Jeg har et eksamens spørgsmål til kemi på C som lyder opløsningers koncentration. Hva bør jeg mere komme ind på når jeg har skrevet noget om stofmængdekoncentrationen? -
formler
ForumindlægStår og skal op til fysik eksamen FSA, men er meget i tvivl om det med at skrive formler og det er jo det vigtigste... Så nogle der har en "opskrift" for hvordan man skriver formler med alt det der med ioner og det... -
fif til mundtlig
ForumindlægEr der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx. -
Haster!
ForumindlægVil bare lige høre om man skal skrive et specielt antal af tegn/anslag til skriftlig dansk A eksamen på HTX! -
stofmængder
Forumindlæghvad vil i tro man bør komme ind på under stofmænder til eksamen på c niveau? Har lidt om stofmængder og ækvivalente mængder! -
T,s
ForumindlægHvordan ville en t,s-graf se ud for en bevægelse med konstant acceleration? Og kan I forklare mig hvorfor? Jeg sidder og læser mekanik til min fysik eksamen. -
Angående matematik eksamensopgaver
ForumindlægMå man godt hive eksemplerne ud fra bogen og bruge dem til eksamen? Tænkte lige over det for ellers er alt mit arbejde gået spild =/ -
Deskriptiv statistik!!!!
ForumindlægHej, har virkeligt brug for hjælp da jeg skal op til mat eksamen. Hvordan beregner man frekvensen for både ugrupperede og grupperede obs? Og hvordan finder man kvartilerne? På forhånd tak for hjælpen. :) -
Opgavesæt :) HJÆLP!
ForumindlægHej. Er der nogle, der har regnet beregnet matematik a-niveau opgavesæt fra eksamen fra august 2009 (STX092-MAA) og STX-093 den fra december 2009 ud? -
varme-chok proteiner
ForumindlægHej jeg skal redegøre for varme-chok proteiner (i forbindelse med eksamen), men har ikke umiddelbart kunne finde noget om dem? nogen der kan fortælle mig hvad det er og hvilken funktion de har? på forhånd tak :) -
Elektrolyse
ForumindlægHej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse. -
Energi
ForumindlægJeg skal lave en disposition om energi. Nogen som har nogle noter, eller evt. en disposition? Eller bare nogen som kan hjælpe. -skal til eksamen på onsdag! Mvh. Cecilie
