Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18561 til 18580 af 34369
-
måling af pH-værdi for en citron
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i Kemi C i morgen og jeg har et spørgsmål jeg ikke kan finde ud af: Hvordan kan pH-værdien for en citron måles? håber i kan hjælpe mig på forhånd tak :-) -
Redoxreaktion
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i Kemi C i morgen og har et spørgsmål jeg er lidt i tvivl om: Forklar hvordan du i princippet vil afstemme en redoxreaktion for at finde de ækvivalente stofmængder i reaktionen. Håber i kan hjælpe og på forhånd tak :) -
lodret tyngdepunktsløft
ForumindlægHej der ude, jeg skal til idræts eksamen, og undrede mig over hvad det lodrette tyngdepunktslødt burde være for både mænd og kvinder, da jeg ikke kan finde det nogen steder :) på forhånd tak. Mvh Nicolai. -
Hvad skal studierapport bruges til?
ForumindlægHar fået afvide at jeg skal medbringe studierapporten til AT eksamen, men ved ikke 100% hvad den skal bruges til. Er det bare til perspektivering angående at jeg har brugt de samme metoder andre steder eller hvad? -
Begrænsninger i Fagene
ForumindlægHar skrevet om psykologi og dansk i AT, og skal op til eksamen snart. Jeg har lidt sværte ved at besvare spørgsmålet vedrørende fagenes begrænsning... Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :-) -
Ioner?!
ForumindlægHej! Vi er to piger der skal til fysik eksamen på fredag, men vi er begge i tvivl med hvordan det er med ioner. Er der en venlig sjæl der kan forklare hvordan man finder ud af om der er en minus- eller en plus ion? Og hvor mange minusser og plusser der skal være? Tak! :D -
Tysk Mobbing grammatiske fejl
ForumindlægHej er der en person som har lyst til at rette det jeg skal sige til min tysk eksamen igennem for grammatiske fejl, det ville være en stor hjælp - Andreas Skriv jeres mail i kommentaren så sender jeg den. -
Hvordan øver jeg mig til samfundsfag
ForumindlægHej alle derude. Vil lige spørge om hvordan jeg kan øve mig til samfundsfag eksamen. Ville gerne have råd. Fik sidst 00 i prøve prøve. Håber i kan hjælpe skal op mandag -
Analyse af BG´s Snehvide - HASTER
ForumindlægGoddag Jeg skal til eksamen i folkeeventyr imorgen i dansk, og jeg har valgt snehvide. Jeg ville blive beæret hvis der var nogen der kunne rette den igennem og give noget feedback. -
konstant????
ForumindlægHej :)) har fysik/kemi eksamen i morgen, så håber virkelig i kan svarer så hurtigt som muligt :)) Jeg vil gerne vide, hvad det betyder, når noget er konstant På forhånd tak -
The Big Apple
ForumindlægHej jeg skal til engelsk eksamen her i næste uge, og har lige et spørgsmål som jeg ikke kan finde svaret af? - hvorfor kalder vi New York City "the big apple" -
Hvilken slags kilde er Churchills fultontale?
ForumindlægJeg skal op i historie eksamen i morgen (3.g), og er i tvivl om hvilken slags kilde Churchills tale i Fulton, fra 1946 er? Håber nogle kan hjælpe :) -
Hjælp til kemi C eksamenspørgsmål
Forumindlæger en pige på 23 og har kemi på c niveau i hf. jeg skal op til eksam den 5/1 og har brug for hjælp før den 5/1 tid sted og pris kan vi finde ud af -
Opløselighedsprodukt (Ca(OH)2)
ForumindlægHej Derude jeg sidder og skal til mundtlig kemi A eksamen, og kan simpelt hen ikke finde ud af dette inde for opløselighedsprodukt: Hvad sker der med opløselighedsproduktet for calciumhydroxid hvis temperaturen hæves ? Håber i kan hjælpe! -
ekstemporaltekster??
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til fransk mundtlig eksamen og derfor kunne jeg tænke mig at øve på nogle ekstemporaltekster? Er der nogen der har nogle ekstemporaltekster jeg kan øve mig på? Tak -
Puffersystemer...Haster
Forumindlæghey... er der nogen der gider at hjælpe.....? Jeg sidder og læser op til eksamen og ved ikke hvordan jeg skulle redegøre for begrebet "pufferkapacitet".på forhånd takJesper -
Median og middeltal
ForumindlægHej! Hvorfor bruger man både median og middeltal? Hvordan og hvornår anvendes/foretrækkes den ene frem for det andet? - TAK! :)) MVH 9. klasses elev, som snart skal til eksamen. -
Notater til religon
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og skal forberede mig til eksamen i religion. Jeg er i gang med at skrive noter, men er der andre, som har noget at byde ind med? Helst notater ud fra grundbogen! :) -
Brug for et emne!
ForumindlægHej alle sammen. Er ret på bar bund med et emne til AT eksamen nu her. Har valgt historie(samfundsfaglig) og Engelsk som fag, men har intet emne. Nogen der ligger inde med nogle forslag? Tak! -
Hjælp... Haster!!!
ForumindlægHej SP, skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp. Hvordan ser denne reaktion ud?: Opskriv reaktionsskema for opløsningen af stålulden i svovlsyren Og denne?: Opskriv reaktionsskemaet for udfældningen af saltet (jern(II)sulfat heptahydrat) På forhånd tak :)
