Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 18561 til 18580 af 29670
-
Åndernes hus- hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej! Skal om ikke så mange dage lave et oplæg i dansk om romanen åndernes hus.. Da jeg ikke kan nå at læse hele bogen færdig, vil jeg gerne vide om der er nogle der kan sige mig om der er de store forskelle fra filmen?? Har nemlig set filmen masser af gange, og har tænkt at lave oplæget ud fra d... -
studieretningsopgave
ForumindlægHej. jeg skal aflevere min studieretningsopgave i morgen og jeg håbede der var nogen der gad se min engelske del igennem. This paper examines is about the Cajun-culture. At first, the study investigates the Cajun-culture’s historical background and how the culture extended is. The people in the ... -
AT fremlæggelse!
ForumindlægHvad er vigtigt at have med, i sin fremlæggelse. Eller retter sagt hvordan fremlægger man selve rapporten? -
Synopsis i Dansk og Biologi, Darwinisme
ForumindlægHejsa, jeg håber nogen har lyst til at hjælpe mig med min synopsis, da det ikke er min stærke side. Jeg har valgt at skrive om darwinisme i litteraturen (Fru Marie Grubbe) af I.P.Jacobsen Jeg har svært ved at komme på en god problemformulering og emner jeg vil ind på.... HJÆÆÆLP!!! -
Anders fogh Rasmussen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg tænkte på om der var nogen derude, som har eller kender et sted, hvor jeg kan finde gamle taler fra Anders Fogh Rasmussen, hvor han rigtig viser hvor superliberalistisk han var, også nyere taler fra ham hvor man klart kan læse at han er blevet mere socialistisk? På forhånd ... -
Metode - fysik
ForumindlægMin synopsis omhandler atombomben, hvor jeg skriver i dansk og fysik. I fysik delen forklarer jeg hvordan atombomber laves, hvordan de virker og hvilke konsekvenser den havde. Men hvilke metode bruges her? Det har jeg ingen ide om. Jeg håber, at I kan hjælpe. -
Billedemængde
ForumindlægHej. Håber på lidt hjælp til nedenstående opgave Lad f(z)=(z-1)/(z+1) Bestem billedemængden f([z hvor der gælder at Re(z)>0]) Tak på forhånd -
marketing
ForumindlægHvad betyder ordet marketing og marketingføring? -
Synopsis - spørgsmål
ForumindlægHej SP Sidder og skal skrive en synopsis vedr. saddams angreb på kurderne. Ville høre om i kunne hjælpe med eksempler på en overordnet problemformulering & problemstillinger? Mvh. Kelvoin -
Downs teori
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe med at beskrive hvad Downs teori gik ud på??? -
Eksamen
ForumindlægHej derude.. Jeg skal desværre op til eksamen i historie, men først d. 12 juni. Vi har 24 timers eksamen og det er jeg rigtig glad for. Hader virkelig historie. Er der nogle, som har nogle gode råd til hvad man skal gøre? Hvor meget skal man læse op osv? - for har jo 24 timer til at sætte mig i... -
hmm, AT-film??
ForumindlægHej På vores skole gik der rygter om at de ville vise eleverne en film hvor man kunne se hvordan en AT-eksamen foregår (eller skal foregå!) - er der nogen der har har hørt noget om det eller kender noget til det? Det kunne være meget nyttigt.. -
Germand Gladensvend.
ForumindlægEn usædvanlig god folkevise. Aner dog ikke, hvilken periode, jeg skal perspektivere til. Nogle, der kan hjælpe? (: -
the man who love flowers
ForumindlægEr der nogle som har læst "The Man who love flowers" som kan fortælle kort hvad den handler om? -
brug af seksualitet i reklamer
ForumindlægHvorfor gøre man brug af seksualitet, når man vil sælge sine produkter, fx en magnum is, parfume osv. -
hjælp til et godt emne
ForumindlægHej alle. Jeg skal aflevere problemformulering i morgen. Jeg skal skrive i engelsk og international økonomi. Mit problem er ikke, at skrive en problemformulering, det er mere at finde et godt emne og en enkelt god tekst til emnet til at lave problemformuleringen ud fra. Det overordnede emne i min... -
eksempel på talepapir
ForumindlægEr der nogle af jer der har været til AT-eksamen som har et eksempel på et talepapir. er nemlig i tvivl om hvordan det skal stilles op... Tak -
REFERAT af marie, en erindring fra vesterhavet og en landsbydegns dagbog.
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der kan give mig et referat af 1. Marie, en erindring fra Vesterhavet 2. En landsbydegns dagbog Begge af steen steensen blicher? tak! hej hej -
Debatindlæg
ForumindlægKunne jeg godt starte mit debat indlæg med " Mange ungegymnasie elever laver ikke deres hjemme arbejde eller lektier. Det kan sandsynligheds være fordi de er for trætte til at lave lektier, dovne, ikke nok tid ellers er de ligeglad. Mange unge interesserer sig mere for de sociale medier, e... -
Tysk vejledning - en god måde at rette sine afleveringer på
ForumindlægHej :-) Jeg sidder i øjeblikket og er ved at skrive en tysk stil og tænkte det var oplagt at spørge herinde.. Jeg har altid problemer med mine tyske stile, eftersom det nok er et af mine sværeste fag.. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg for mig selv, skriver den bedst mulige stil? Jeg vil...
