Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 18561 til 18580 af 36784
-
Kridt/Kalk/Mørtel
ForumindlægHar lidt problemer med en opgave vi lige har fået i fysik. Spørgsmål: 1. Hvad består kridt af? 2. Hvor finder man kridt/kalk? Håber virkelig i vil hjælpe! -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægHejjj:)) Jeg har bare lige hurtigt et spørgsmål til et emne indenfor fysik-eksamen - Solsystemet. Hvilke teorier har været fremsat for solsystemets opbygning og dynamik? -
Ohm og Ω's lov. Hjælp!
ForumindlægJeg er en dreng der går i 7 klasse. Jeg har fået en fysik rapport får om elektronik. Jeg har virkelig brug for nogens hjælp! Ω -
Spørgsmål om syre :)
ForumindlægHvad er det der sker, når en syre nedbryder et metal, som fx. mg? Og hvad er det der sker, når en syrer leder strøm? Hilsner den fysik/kemi forvirrede :) -
Stømstyrke!
ForumindlægHej ;) Jeg er igang med en fysik rapport og har brug for hjælp om strømstyrke. Jeg ved ikke så meget om det så jeg håber i vil hjælpe mig med at fortælle noget om det. På forhånd tak :D -
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt? -
Elektromagnetisme
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og laver fysik og jeg skal skrive om elektromagnetisme. Jeg har læst i min bog, og jeg forstår det ikke helt, er der nogle der vil forklare mig det? -
3-faset motorer
ForumindlægHej SP jeg har fået den her opgave i Fysik for, som jeg gerne vil have jeres hjælp til. jeg takker på forhånd http://postimg.org/image/96zb2dx7f/ Mvh Lone. -
Elektricitet forsøg
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde et forsøg til emnet elektricitet? Jeg skal snart på til fysik eksamen. -
Vedvarende biobrændsel
ForumindlægHej ;) Jeg sidder med en fysik rapport, hvor jeg skal skrive, hvor man får vedvarende biobrændsel fra, men jeg har lidt problemer med, hvordan jeg skal formulere det. Er der evt. nogen, der kunne hjælpe mig det? -
til hylenblomst
Forumindlægsådan. jeg kunne ikke finde ud af c-delen og har ikke tid til at sætte mig ind i det pga. skal selv til fysik eksamen i morgen spørg en anden herinde :) -
Hjælp ønskes
ForumindlægJeg skal lave et par beregninger i fysik Men er gået i stå. Jeg har brug for hjælp til beregning af eventuelle formler og hvordan det skal stilles op. Se venligst vedhæftede fil. -
FSA
ForumindlægHjææææælp! jeg er i gang med at forberede mig til fysik Fsa, nu har læst meget i min bog. Men jeg forstår virkelig ikke vekselstrøm!! nogle der vil hjælpe med hvad det er?? -
Energiformer
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op til eksamen i fysik og jeg har brug for jeres hjælp :-) Hvor mange energiformer er der? Håber at I vil hjælpe en studerende i nød! -
forbrænding
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er i gang med fsa fysik dispotioner. jeg skal lave en om forbrænding. Nogle der har ideer til hvad jeg kan komme ind på? -
Nitrogens kredsløb
ForumindlægHej Jeg skal snat op i fysik (FSA) og jeg vil høre om der er nogle der kan forklare nitrogens kredsløb lidt bedre end min fysikbog. -
Hjælp
ForumindlægHej :) er der en der vil hjælpe mig med lidt fysik teori, (give mig nogen forkalringer til, hvad de forskellige ting bruges til ? fx Hvad bruges syre og baser til i dag ? -
Volt og ampere ???
ForumindlægHeej alle Skal til eksamen i fysik imorgen. Kan I lige hjælpe med at forklare mig hvad volt og ampere indebærer ? På forhånd tak ! :) -
NORD OG SYD - FORSTÅR DET SIMPELTHEN IKKE!!!
ForumindlægHej jeg er igang med at læse op til fysik - emnet magnetisme. Hvordan finder man ud af nord og syd på en stangmagnet ? ( ved godt dumt spørgsmål ) :( -
Isotoptavlen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i fysik eksamen, men kan ikke rigtigt finde ud af at bruge istotoptavlen, altså det med henfald.. !! Hvad er meningen med henfald
