Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 18601 til 18620 af 31547
-
Sæbe
ForumindlægHej jeg sidder fast med disse spørgsmål, håber nogen kan hjælpe :) - Hvilke andre fedtstoffer kunne være anvendt? Angiv fordele og ulemper. - Hvilke andre baser kunne være anvendt? Angiv fordele og ulemper - Ved hvilke andre forsøg kan man undersøge sæbers egenskaber? Mfedtsyre= Mtriglycerid-... -
SRP - Syntese af citalopram
ForumindlægHeej. Som så mange andre i denne her periode, er jeg igang med min SRP, som omhandler depression og antidepressive midler. I denne forbindelse skal jeg redegøre kemiske for syntensen af citalopram. Jeg synes simpelthen det er vildt svært at finde noget om på nettet eller bøger, har ikke enga... -
Ekspansiv og konstraktiv... HJÆÆLP :(
ForumindlægHej!! Jeg sidder her med min første samfundsfag-aflevering (lidt lost er jeg, ja!), og er stødt på dette spørgsmål: "...redegør for begrebet begrebet finanspolitik, herunder for hvordan hhv. en ekspansiv(lempelig) og en konstraktiv(stram) finanspolitik påvirker resten af det økonomiske... -
srp
ForumindlægHej jeg vil gerne stille nogle spørgsmål angående til min SRP-opgave. Jeg har hørt meget om, at man kan blive taget for snyd, hvis man har taget noget for bøgerne eller internettet. Altså til min redegørelse har jeg brugt nogle bøger og internetsider, og har brugt min bedste til at omfulere s... -
HASTER - tid til at læse en SRP igennem?
ForumindlægEr der nogen, der har tid og overskud til at læse en SRP igennem? Jeg er "færdig", men føler ikke, at jeg kan få den til at hænge sammen. Det er et meget kompliceret emne: depression, men det er mest for at få det til at hænge sammen, da min redegørelse er blevet alt for lang, ville ogs... -
Metode i naturvidenskab
ForumindlægHej jeg har i et at-projekt arbejdet med kemi og historie. i kemi har jeg ikke lavet forsøg kun brugt noget redegørende teori . jeg har i min synopsis skrevet at jeg ikke direkte har brugt naturvidenskab men på en måde alligevel har fordi jeg har baseret min teori på eksperimenter og lignende de... -
Parlamentariske styringskæde og demokratiet i forbindelse med det.
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og har svært ved et spørgsmål, og håber der nogen herinde der kan hjælpe?. Første del af spørgsmålet har jeg nogenlunde styr på. Det er sidste del af spørgsmålet (skrevet med store bogstaver), som jeg har brug for hjælp til. Tak på forhånd :) Redegør for den parlamentariske ... -
Spørgsmål omkring nulreglen
ForumindlægJeg er kommet noget i tvivl, jg sidder her og repeterer opgaver uden hjælpemidler, så de er i frisk erindring til skriftlig eksamen på mandag kl. 9 Det er matematik B på HF-niveau - og det er uden hjælpemidler. Opgaven lyder således: Redegør for at ligningen 0 = x(x2 + 2x + 4) har netop én lø... -
Hjælp! mig og min gruppe har om outsorcinng og vil derfor gerne forhøre os om der var nogle der kunne tænke sig at besvare disse spørgsmål
ForumindlægVores problem formuleringen er: Vi vil redegøre for begrebet outsourcing.Spørgsmål:1. Fortæl om vores problemformulering 2. Definition: Outsourcing – Hvad betyder outsourcing?3. Globaliseringen – Hvad har globaliseringen at gøre med outsourcing?4. Hvilke lande outsourcer vi til? 5. Hvad for firma... -
statistik B nivue .plz, hjælp.
Forumindlæghej alle. håber i kan hjælpe mig med at svar på de spøresmål. mange tak a) gør rede for brugen af deskriptiv statistik til at beskrive et observationsæt og herunder omtale forskellige statistiske deskritorer. b) gør rede for normalfordelingen. c) forklare proncippet i hypotesetest. d) gøre rede f... -
definitionen af tan(x) = sin(x) / cos(x)
ForumindlægHey...Jeg skal op til den mundtlige eksamen i matematik B på HTX på onsdag. Vi har fået udleveret nogle eksamensspørgsmål vi skal gøre rede for, det ene lyder således: "Redegør for forholdene i ensvinklede trekanter - Nøgleord: definitionen af tan(x) = sin(x) / cos(x)" Hvad menes der me... -
Fremgangsmåde/metode - vesuvs udbrud!
ForumindlægHej alle. Jeg mangler lidt hjælp til, at lave en fremgangsmåde/metode til min historieopgave i 1.g. Min problemformulering lyder som følder: • Jeg vil redegøre for Vesuvs udbrud (Vesuv-byernes undergang, herunder Pompeji, Herculaneum og Stabiae) • Jeg vil analysere Plinius' to breve... -
EU - Bestseller
ForumindlægJeg sidder med en Case opgave på C niveau og jeg er nået til sidste spørgsmål og det handler om EU...Jeg må indrømme at jeg er er "ko" til EU.. så jeg har siddet i lidt over en time med samme spørsmål og har knap skrevet 4 linier...Sprørgsmålet lyder sådan her.Du skal gennem argumentati... -
AT fremlæggelse
ForumindlægHej.. jeg er kommet lidt i trivl om hvilken metode det er jeg bruger i psykologi, når jeg redegører for nogle forskellige teorier. Jeg har foreksempel redegjort for motivations psykologi og Maslows behovspyramide. Men ved ikke helt hvad man kalder den metode.. er også lidt i trivl når jeg har idr... -
en eller et
ForumindlægHej alle sammen, da jeg efter sommerferien skal starte i 9 klasse, er jeg blevet bevidst om at jeg virkelig må forbedre min dansk. Jeg er en dreng, der er født her i Danmark, under danske forehold og er utrolig godt integreret, ja jeg ser mig faktisk som en ægte dansker, men da jeg også er tyrker... -
Rusland-og USAs kapabilitet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lidt på dybt vand, i det jeg skal redegøre for Rusland og USA's kapabilitet under rumkapløbet og gerne efterfølgende også. Dette skulle meget gerne ske vha. figurer og statistiker etc. Jeg har selv prøvet mig frem igennem diverse google-søgning, FBI-factbook. Men syne... -
Problemformulering
Forumindlæghvad synes i om min problemformulering (skal inddrage fagene matematik og historie)? Hvilke faktorer kan være medvirkende til, at det mislykkedes Christopher Columbus at nå til Indien i 1492? Jeg vil kort redegøre for tankerne bag Christopher Columbus’ første rejse i 1492. Derefter vil jeg ... -
Naturvidenskablig metode
ForumindlægHej jeg har i et at-projekt arbejdet med kemi og historie. i kemi har jeg ikke lavet forsøg kun brugt noget redegørende teori . jeg har i min synopsis skrevet at jeg ikke direkte har brugt naturvidenskab men på en måde alligevel har fordi jeg har baseret min teori på eksperimenter og lignende de... -
årsprøve spørgsmål - funktioner og grafer
Forumindlæghej (: -jeg skal op i mundtlig årsprøve og dette er et af spørgsmålene. Håber der kan være nogle der kan hjælpe mig med det (: Eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst Redegør for hvad der forstås ved en eksponentialfunktion og vis hvorledes man ud fra to oplyste punkter kan bestemme fors... -
Punktmængde?
ForumindlægEr der nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig....Jeg kan ikke finde ud af denne opgave:http://peecee.dk/?id=1215Hvordan skal jeg redegør V(h)=pi*h^2(r-h/3)Jeg har prøvet at løse S sqrt(2rx-x^2) øvregrænse = 2r og den nedre grænse = 0 Men jeg for det ikke til at passe med V(h)=pi*h^2(r-h/3).Håber ...
