Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 18601 til 18620 af 36784
-
rapport
Forumindlægjeg skal lave en fysik/kemi rapport. i teorien står der hvad kendetegner en syre. skal man så bare skrive hvordan man kan finde ud af om det er en syre eller er det et bestemt kendetegn?:) -
ohms lov
Forumindlæghej jeg vil gerne have hjælp til fysik. nogen der kan prøve at forklare mig, hvorfor den her graf adlyder ohms lov. -
Styrke
ForumindlægHej SP jeg har den her opgave i fysik, som jeg ikke rigtigt kan se hvordan jeg skal løse, og håber på i kan hjælpe http://tinypic.com/r/fmjh8p/8 Tak på forhånd -
styrke
ForumindlægHej SP håber i kan hjælpe med den her opgave i Fysik http://postimg.org/image/9udi03txb/ jeg takker på forhånd :D Lone -
Monofasisk eller diafasisk
ForumindlægMit fysik er lige lidt sløvt, men hvad er det nu monofasisk og diafasisk betyder hvis man taler om at måle spændingsforskelle vha. elektroder? -
9. klasses afgangsprøve?
ForumindlægHej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved? -
tre resistorer er koblet som vist i diagrammet til venste
ForumindlægHej, jeg kan ikke finde nogen formel for det her i min fysik bog, kan i hjælpe mig med de to opgaver der er i den vedhæftet billede? -
ellære
ForumindlægHej Jeg har en fysik opgave som jeg sidder fast vil høre om nogen herind vil forklare mig hvordan man løser opgaven Opgaven 1 -
Stråling
ForumindlægHej! Jeg laver en opgave om røntgenstråling i fysik og jeg forstår ikke helt sammenhængen mellem gammastråling og røntgenstråling? Nogen der kan forklare mig det? -
Kemisk analyse og elektrolyse
ForumindlægJeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet? -
hvad indeholder en god synopsis?
ForumindlægMeget som overskriften allerede siger, hvad skal der være i en god synopsis? Det er til AT på maks 2 sider. Tværfaglig er Matematik og Fysik. -
Hvor mange atomer er der i 5g Ra-226
ForumindlægHej jeg læser op til en prøve i fysik der omhandler radioaktivitet. Opgaven virker meget simpel, men hvordan løser jeg den helt præcist? -
Resonans
ForumindlægHej. Jeg er igang med en fysik rapport om resonansrør, og jeg ville høre om nogle kunne fortælle mig nogle tidspunkter, hvor man bruger dette i dagligdagen? :) -
Hvodan ændre man på en elektromagnets styrke?
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder og laver fysik rapport om elektricitet, og er lidt i tvivl om hvordan man ændre på en elektromagnets styrke. Er der nogen der kan hjælpe lidt? -
opgavesæt 2010- HTX
ForumindlægHej folkens. er der nogen herinde der har opgavesæt 2010 i fysik A- HTX, som jeg lige kan bruge? tak på forhånd mvh. Sarah -
masseenergi og kernemasser
ForumindlægHejsa. Jeg sidder med denne opgave i fysik, og aner ikke hvordan den skal laves. Nogle der kan hjælpe? - den er vedhæftet som billede -
Energi osv
Forumindlæghelløj mennesker. har denne fysik opgave som forvirrer mig, jeg tænkte på om der var nogle som ville sige hvad man skal gøre i opgaverne? - tak (: -
Gitterkonstanten
ForumindlægHar fået et spørgsmål i en fysik rapport. Den lyder sådan: Hvorfor kan vi finde gitterkonstanten d i en graf? Er der nogen der kan hjælpe mig med dette her? Tak. -
Søger efter skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det? -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til fysik b eksamen. Er der nogle, der ved, hvordan det forgår?? Eller måske har nogle råd/tips? :)
