Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 18621 til 18640 af 39386
  • Diazepram

    Forumindlæg
    Hej Jeg har prøvet at udregne en opgave fra et ekssamenssæt på Kemi A, og jeg vil spørge, om det er rigtigt, det jeg har gjort.
  • Elektronprikformel for vand

    Forumindlæg
    Hej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig?
  • blandnings massen

    Forumindlæg
    jeg er igang med en opave i kemi som er jernindhol i ståluld, o jeg skal bruge blandnings massen hvordan beregner man den
  • hjælp det haster

    Forumindlæg
    Heej Jeg har en kemi opgave som jeg går i står ved den første opgave a. Er der en som kunne hjælpe, opgaven er vedhæftet.
  • HJÆLP:::DET HASTER VIRKELIG...HJÆLP!!!!!!

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen, der vil hjælpe mig med kemi rapport? Jeg har vedhæftet filen og markeret de spørgsmål med rødt, som jeg ikke kan finde svar på.
  • kemiske reaktioner i akvarium

    Forumindlæg
    hej, jeg skal fremlægge noget om arkvarium indenfor kemi. ...
  • figur

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har vedhæftet et billede. Håber i kan fortælle mig hvad man ser. Billedet høre under emnet organisk kemi. Så ved ikke, om det evt er en reaktion?
  • Lektiehjælp søges, haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S
  • fortynding af kobber

    Forumindlæg
    hej er der en sød sjæl der vil hjælpe mig med at beregne koncentrationen i de 9 fortyndede glas? jeg er ikke så god til kemi, så en smule hjælp, ville gøre mig lykkelig:)
  • SRP

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE.... hej, jeg skal skrive SRP opgave. Hvad kan man skrive om i Kemi og Dansk?
  • SRP emner - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle.. Så er det snart SRP tid, og jeg har brug for inspration til SRP-emer inde for Kemi A og Mat A.. HJÆLP.
  • haster rimlig meget

    Forumindlæg
    hjælp til den her opgave. død træt efter en lang kemi aflevering.. http://peecee.dk/upload/view/277944
  • Afstemt reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej :) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema til Kemi C? :-) FeS + O2 --> Fe2O3 + SO2
  • Afstemt reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej :-) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema? :-) Det er Kemi C FeS + O2 ---> Fe2O3 + SO2
  • redoxreaktion

    Forumindlæg
    Hej kemi-genier :). Jeg har brug for hjælp til opskrivning af et reaktionsskema for redoxreaktionen, når ascorbinsyre reducerer jern(III)ioner til jern(II)ioner.
  • Afstemning med oxidationstal

    Forumindlæg
    Normal har jeg ingen problemer med kemi, men er faktisk blevet lidt usikker på om det er korrekt afstemt. På forhånd mange gange tak for jeres svar :)
  • Opløøselighedsprodukt >< ionprodukt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg har om opløselighedsprodukter i kemi. Jeg forstår dog ikke helt, hvad forskellen er på ionproduktet og opløselighedsproduktet? Håber I vil hjælpe // Dorthe
  • Kemirapport - hurtig hjælp!!

    Forumindlæg
    Hey guys, i min kemi rapport, som jeg laver nu, har jeg et afsnit med behandling af resultater, kunne i hjælpe med hvad der normalt står i den?
  • Opløseligheden!

    Forumindlæg
    Hey har vedhæftet et billede af en opgave i kemi! jeg er helt blank på hvordan jeg skal lave den? Nogle der har et bud eller 2?
  • Syre-base reaktioner

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder fast på den vedhæftede opgave i syre-base kemi. Nogen der ved hvordan man gør? Mange tak for hjælpen :)