Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 18621 til 18640 af 39386
-
Diazepram
ForumindlægHej Jeg har prøvet at udregne en opgave fra et ekssamenssæt på Kemi A, og jeg vil spørge, om det er rigtigt, det jeg har gjort. -
Elektronprikformel for vand
ForumindlægHej (-: Jeg skal skrive en kemi rapport. Og aner ik hvad elektronprikfomlen for vand er. Nogen der kan hjælpe mig? -
blandnings massen
Forumindlægjeg er igang med en opave i kemi som er jernindhol i ståluld, o jeg skal bruge blandnings massen hvordan beregner man den -
hjælp det haster
ForumindlægHeej Jeg har en kemi opgave som jeg går i står ved den første opgave a. Er der en som kunne hjælpe, opgaven er vedhæftet. -
HJÆLP:::DET HASTER VIRKELIG...HJÆLP!!!!!!
ForumindlægEr der ikke nogen, der vil hjælpe mig med kemi rapport? Jeg har vedhæftet filen og markeret de spørgsmål med rødt, som jeg ikke kan finde svar på. -
kemiske reaktioner i akvarium
Forumindlæghej, jeg skal fremlægge noget om arkvarium indenfor kemi. ... -
figur
ForumindlægHej. Jeg har vedhæftet et billede. Håber i kan fortælle mig hvad man ser. Billedet høre under emnet organisk kemi. Så ved ikke, om det evt er en reaktion? -
Lektiehjælp søges, haster
ForumindlægHej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S -
fortynding af kobber
Forumindlæghej er der en sød sjæl der vil hjælpe mig med at beregne koncentrationen i de 9 fortyndede glas? jeg er ikke så god til kemi, så en smule hjælp, ville gøre mig lykkelig:) -
SRP
ForumindlægER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE.... hej, jeg skal skrive SRP opgave. Hvad kan man skrive om i Kemi og Dansk? -
SRP emner - HJÆLP
ForumindlægHej alle.. Så er det snart SRP tid, og jeg har brug for inspration til SRP-emer inde for Kemi A og Mat A.. HJÆLP. -
haster rimlig meget
Forumindlæghjælp til den her opgave. død træt efter en lang kemi aflevering.. http://peecee.dk/upload/view/277944 -
Afstemt reaktionsskema
ForumindlægHej :) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema til Kemi C? :-) FeS + O2 --> Fe2O3 + SO2 -
Afstemt reaktionsskema
ForumindlægHej :-) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema? :-) Det er Kemi C FeS + O2 ---> Fe2O3 + SO2 -
redoxreaktion
ForumindlægHej kemi-genier :). Jeg har brug for hjælp til opskrivning af et reaktionsskema for redoxreaktionen, når ascorbinsyre reducerer jern(III)ioner til jern(II)ioner. -
Afstemning med oxidationstal
ForumindlægNormal har jeg ingen problemer med kemi, men er faktisk blevet lidt usikker på om det er korrekt afstemt. På forhånd mange gange tak for jeres svar :) -
Opløøselighedsprodukt >< ionprodukt
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har om opløselighedsprodukter i kemi. Jeg forstår dog ikke helt, hvad forskellen er på ionproduktet og opløselighedsproduktet? Håber I vil hjælpe // Dorthe -
Kemirapport - hurtig hjælp!!
ForumindlægHey guys, i min kemi rapport, som jeg laver nu, har jeg et afsnit med behandling af resultater, kunne i hjælpe med hvad der normalt står i den? -
Opløseligheden!
ForumindlægHey har vedhæftet et billede af en opgave i kemi! jeg er helt blank på hvordan jeg skal lave den? Nogle der har et bud eller 2? -
Syre-base reaktioner
ForumindlægHej! Jeg sidder fast på den vedhæftede opgave i syre-base kemi. Nogen der ved hvordan man gør? Mange tak for hjælpen :)
