Søgning på: matematik fp9 maj 2020. Resultater: 18621 til 18640 af 34132
-
Bestem sin(v)
ForumindlægHejsan!Sidder med en irriterende opgave1.111 i eksamensopgaver i matematik!"vinklen v er fastlagt ved figuren http://www.freewebs.com/hjaelptilmatematik/cirkel.JPGBestem sin(v) "Hvordan gør man det? -
Optagelsesprøve til stx HJÆLP!
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til optagelsesprøve her om ikke så længe. Fagene jeg skal op i er Dansk, engelsk Fysik/kemi og matematik. Jeg ville spørge om hvordan det forgår i fysik, skal man lave forsøg. ?? Er det svært, hvad de kunne finde på sige? -
HHX Januar 2005
ForumindlægHey...Ville lige høre om der er nogle herinde der har lavet en matematik afl. på B niveau på handelsskolen fra Januar 2005..Har lige et par spørgsmål som jeg søger svar på...På forhånd tak! -
Gini-koefficient som et integral (opgave)
ForumindlægHej jeg sidder lige nu med SRP og der er simpelthen noget matematik som jeg ikke kan finde ud af. Det handler egentlig om gini-koefficienten. Jeg har udregnet den som et integral men så var der en opgave sidst i mit hæfte. -
ÆGYPTISK MAT - VIGTIGT
ForumindlægHej alle, har I nogen idé om hvordan jeg diskuterer om, hvorvidt en centralmagt og brugen af matematik var nødvendig i Ægypten for netop at opnå maksimalt udbytte af landbrug i områder, hvor oversvømmelser er grundlaget for frugtbarhed????? -
Gamle eksamensopgaver 3.g
ForumindlægKan man downloade gamle eksamensopgaver et eller andet sted? så man kan regne nogen som forberedelse til fysik skriftlig. Hvis nogen har et link til gamle matematik eksamensopgaver ville det også være dejligt. -
hvor er dec 2005
ForumindlægHey! nogen der ved hvor eksamensættet for kemi december 2005 ligger. Når jeg kigger på uvm.dk under vintereksamen kan jeg nemlig kun finde matematik! -
Arkitekt
ForumindlægHej, er det nogen der ved, hvorfor det tidligere har været et krav, at have Matematik A, Fysik B og Kemi B for at komme ind på arkitekt skolen? Tak på forhånd. -
Aflevering
ForumindlægHej folkensEr der et geni der har lidt tid til at hjælpe mig med nogle matematik opgaver, f.eks. i morgen?Jeg går i 1.g - Mat A. Skriv hvis du vil hjælpe (: Kunne være lækkert.Mvh. Simone -
Problermer med priser!
ForumindlægHej alle, jeg har et lille problem jeg er igang med at lave mit eksamensprojekt til matematik, men jeg kan ikke finde den gennemsnitlige pris pr kubikmeter vand! er der nogen der kan hjælpe mig? -
Pøj pøj!
ForumindlægHeyJeg ville bare lige ønske alle pøj pøj med eksamener. Jeg er selv færdig med de skriftlige, men ved matematikerne skal op i mat i morgen! Held og lykke allesammen, og self også med de mundtlige når den tid kommer;)Hygge -
Analytisk geometri i 3D
ForumindlægEn matematik opgave driller. Opgaven er vedhæftet. Forsøger at lave skitser over sådanne opgave, så vær venlig at forklare trin for trin hvordan opgaven løses. Tak -
pointsystem
Forumindlæghej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv.. -
sin og cos!
ForumindlægJeg skal til skriftlig årsprøve i matematik på mandag. NU har jeg så fundet alle min dejlige notater frem, MEN cosinus og sinus relationerne? Nogle der evt lige kan risse det vigtigeste op for mig!? -
grafer
ForumindlægHey ! Jeg er igang med en matematik aflevering, men jeg skal indtegne en graf for en formel i et kordinarsystem . Og det ved jeg ik hvordan jeg gør?? nogen der ved det ?? :) -
Gymnasial uddanelser- I tvivl!!
ForumindlægJa jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal vælge, selvom der er stadig 1 år til det. Men jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig :) Mine overvejelser i hvad jeg vil uddane mig i senere: Diplomingeniør - Global Management and Manufacturing (GMM Engineer):Specifikke adgangskrav er matemati... -
Vektorens endepunkt
ForumindlægHej, Jeg sidder og laver en matematik opgave omkring vektorer i rummet. Jeg har behov for noget hjælp til opgave b - nogle der kan hjælpe? (Se vedhæftet billede). -
haster......
ForumindlægHej alle brugerer her på stp, til delprøven uden hjælpe midler i matematik på B-niveau, hvilket stof kan man risikere at komme op i ? bare en kort opsummering ønskes, på forhånd , tak. -
Funktioner
ForumindlægHej jeg skal op i matematik.. Og min lærer opgivet emne "funktioner". Men jeg kan ike rigtig forstå det..Så jeg ville lige spørger om der var nogen der havde noter om emenet.På forhånd tak..... :) -
Eksamen HTX Mat. B
ForumindlægHey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin.
