Søgning på: dansk noter hf. Resultater: 18641 til 18660 af 56577
-
Mit program kan ikke tegne en retlinje..
ForumindlægHej.. jeg har et lille problem.. mit grafprogram "Graph" kan jeg ikke få til at tegne en retlinje gennem disse punkter: x-værdier 1) 0,0000960 2) 0,0001280 3) 0,0001600 4) 0,0001920 Til svarende y-værdier: 1) 0,131 2) 0,355 3) 0,611 4) 0,747 Forstår slet ikke hvorf... -
HJÆLP!! Hvad er induktion???
ForumindlægHejsa! Er der nogle søde sjæle derude, der kan en forståelig og ordentlig forklaring på hvad induktion er? :) På forhånd tak! :) -
Eksamen
ForumindlægHvad må man medbringe til mdt. prøve i 10 kl.? Det er prøveform 2. -
En oversættelse
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med resten af min oversættelse : Klokken 9.30 i går formiddags forsøgte en ung mand at vriste håndtasken fra en ældre dame, som kom gående på fortovet foran banken. Manden, der var på cykel, måtte dog opgive forsøget takket være damens faste greb om tasken. Få minutter... -
90'erne
ForumindlægHej Hvad kendetegner litteraturen/lyrikken i 90'erne? På forhånd tak :-) -
Letter
ForumindlægHvordan ville I skrive denne sætning: "You’r letter is very good/bad/ (evt. andre synonymer) " skrevet bedre, og i et mere "engelsk" sprog..? -
Kronik
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en artikel som hedder "Far bliver en mønster fange" og skal skrive en kronik med udgangspunk til artiklen. Er der nogen der kan hjælpe mig igang? -
hjælp til løsning af ligning
ForumindlægHej, er i gang med en opgave om optimering. Er nu nået til det punkt hvor jeg skal finde ekstrema ved at løse O'(r)=0 og her er jeg så gået lidt i stå. Har lavet dette: 0=3/2*pi*2r-2V*r^-2 <=> 2V*r^-2 = 3/2*pi*2r og så ved jeg ikke lige hvordan jeg skal komme videre, håb... -
Dokumentation ved ansøgning
ForumindlægPÅ KOT-ansøgningerne står der, at dokumentation for samtlige angivne oplysninger skal vedlægges i en bekræftet kopi. Angående studentereksamensbeviset, hvad gør jeg der? Jeg fik kun et enkelt. -
Relativitetsteori
ForumindlægHej! Jeg står jeg skal skrive en opgave i fysik A om relativitetsteori - og jeg aner intet omkring det!! Er der nogen der har en rapport liggende eller bare vil skrive et link til en side, vil jeg blive meget glad! På forhånd tak... -
terningekast
Forumindlæghvis man kaster med to terninger - hvad er sansynligheden for at slå a) otte "øjne" b) tre "øjne" -
Samfundsfags forberedelse
ForumindlægGod aften ! ;D Har et spg, da jeg skal op til eksamen i samfundsfag niv-c om en uge. Men er faktisk ikke særlig god til dette fag, så vil gerne være godt forberedt i god tid. Men hvordan forbereder man sig ekstrem godt til samfundsfag? -
Eksamen efter den nye skala på c niveau
ForumindlægHej gutter og gutinder^^ Som i nok kan læse ud fra titlen har jeg et par spørgsmål til den nye eksamens form indenfor faget EØ c. Altså jeg ved at man trækker en tekst, og så udfra den skal man kunne belyse hvordan det går for virksomheden/koncernen... Men ville gerne have nogle råd med hensyn ti... -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej alle, da jeg har haft en utrolig dårlig religionslærer aner jeg ikke hvad jeg skal have styr på til eksamen. Jeg har siddet med min pensumliste og er begyndt at læse alt baggrundsstoffet igennem og islam, kristendommen og buddhisme. Men er der virkelig ikke andet man skal have styr på? Hvad... -
Kemiske symboler
ForumindlægSkriv kemiske symboler for ioner med følgende antal protoner og elektroner: a. 3 protoner og 2 elektroner.. Hvordan gør man? -
Debat om de hjemløse i England og i Danmark
ForumindlægWhat would you do, to help the homeless people in Britian and in Denmark? - Do u care about them? -
It dokumentation
ForumindlægJeg skal til at lave en opgave i IT dokumentation men hvad er det egentlig jeg skal skrive?? Har fundet lidt på nettet men ik noget rigtig Findes der ikke en skabelon til at udarbejde sådan en??? håber i kan hjælpe -
Beregning af optimale salgspris og afsætning ved med funktioner
ForumindlægJeg har fået en opgave stillet hvor jeg skal bestemme den optimale salgspris og afsætning for 2 produkter, hvor der taget hensyn til kapacitetsbegræsningen. Jeg har fået disse informationer: De 2 produkter produceres på samme produktionsanlæg. Q=quantity/stk. Produkt 1: Prisfunktion=P=-10Q+20000... -
Vektor regning
ForumindlægI et koordinatsystem er der givet et punkt P(-3,-4) og en vektor a = (1,2). Punkterne A og B er bestemt ved - Vektor PA = - vektor a og Vektor PB = 2â a) bestem koordinaterne til hver af punkterne A og B. Hvordan gør jeg det.. jeg er virkelig på bar bund :) -
Reducere
Forumindlæg2x(x+y)-(x+y)^2
