Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18641 til 18660 af 141690
-
huske "ting" til en Mat- terminsprøve
Forumindlægjeg skal snart til matematik-terminsprøve her i 2.g. højniveau, og er der nogle ting som man særligt skal huske når men regne de forskellige opgaver. Måske kan i dele nogle erfaringerSES -
Mekanisk energi og effekt
ForumindlægHej Jeg har en opgave om mekanisk energi og effekt om en bils bremser, jeg ved bare ikke hvad jeg skal effekten af? Jeg har fundet temperatur ændringen i bremserne efter bilen er bremsede op -
Funktionerne sinus og cosinus
ForumindlægHej,Jeg håber der er nogle der gider at FORKLARE mig hvordan jeg kunne løse disse opgaver. Hvis du kan komme med eksempler er det bare endnu bedre...På forhånd tusind tak(Mat)hilde -
TIL T83
ForumindlægHej T83, Jeg ved ikke om du har set den besked jeg har sendt dig. Men, har du lyst og mod på at rette en tysk-opgave? Du ville redde mit liv og sikre dig god karma?;) På forhånd tak! -
Vektorer
ForumindlægHey.. Er der nogle der kan hjælpe mig med at løse følgende opgaver? peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=36672 1000 tak på forhånd :) -
henfald , radioaktivitet
ForumindlægHej. Er der nogle der vil hjælpe mig med følgende opgaver (skal afleveres i overmorgen) henfaldsskema for: rn-222 med henfaldskonstanten k= 2,09 x 10 i -6 s i- 1 198/79Au 239/94Pu -
hjælp
Forumindlægjeg skal angive stamfunktion G til f ,hvis graf har linjen y=3x+2 som tangent når f(x) 6-3x hvordan gør jeg det? opgaven siger mig ikke noget -
Osmannerriget
ForumindlægHey Studieportal.dk! Er igang med, at skrive en opgave om "osmannerriget" - er der en eller flere, der godt kunne tænke sig, at læse den og evt. give respons? Tak på forhånd! :) PS: DET HASTER!! :O -
problemregning 2007 igen
Forumindlægok ved godt det er mange opgaver i første indlæg har fundet ud af nogle af dem mangler kun mangler kun 1.4 og 1.5 og 1.6 håber i gider hjælpe og 3.6 hvis i er rigtig søde -
Sygdom
ForumindlægHej, Hvis man nu, rent hypotetisk, bliver syg under SRP skriveperioden - hvad gør man så? Kan man få lov til at skrive en ny opgave i løbet af foråret - eller vil man skulle vente helt til næste skoleår? -
Hvordan finder jeg hb i en trekant?
Forumindlæg<p>Hej</p> <p>Hvordan regner jeg opgave b ? hvordan finder jeg hb? hvilket formel skal jeg bruge?</p> -
Højresidet binormialfordeling
ForumindlægJeg har regnet a ud til at være 9,85%. Men jeg er tvivl om det med højresidet binomialfordeling, altså opgave b. Hvordan beregner man dette? HAr kigget igennem boget og er ikke blevet meget klogere. -
Funktionen f(x)
ForumindlægMin opgave lægger i vedhæftningen Er der nogen der kan fortælle mig helt præcis hvad jeg skal skrive ind i grafen? synes det lidt svært og vil helst ikke gøre det forkert tak på forhånd :) -
Finde side på en trekant
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en opgave som lyder følgende. Find længden på en ligebenet trekant. Det eneste jeg har fået som oplysning er at arealet er 0,4 kvadratcentimeter. Håber i kan hjælpe mig -
Forståelse af tekst
ForumindlægHej Har lige et hurtigt spørgsmål Når jeg regner opgaven der er vedhæftet ud, skal jeg så gå ud fra at det er en stor vejbane, eller at der er to vejbaner. Synes nemlig det giver bedst mening med to, men det står der ikke noget om. -
Erhvervsøkonomi
ForumindlægHej! Håber på lidt hjælp. Opgave: Prisen på en stak printerpapir sælges til 15kr. Opstil prisfunktion P(Q) og udled funktionen for den totale omkostning TR(Q). På forhånd tak -
Enzymer
ForumindlægHej, er der nogle herinde som kan hjælpe mig med min bioteknolgi opgave som handler om enzymer. Jeg har virkelig brug for noget hjælp, håber at høre fra jer :) -
HJÆLP!!! belønning modtages
Forumindlægnogen der har gået på hg og har skrevet opgave i ihverksætteri, om opstart af butik ? -
FSA Maj - Juni 2004 - Matematik
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med hele opgaven fra 2004? - Håber på et svar . . . . . .. . -
Parablers toppunkter..
ForumindlægNogler der kan hjælpe med denne opgave:http://peecee.dk/?id=3801
