Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18681 til 18700 af 34519
-
Antal eksamener
ForumindlægHej sidste år var jeg oppe i mediefag mundtlig eksamen og har allerede fårt af vide at jeg skal op til skriftlig engelsk eksamen i pr. Jeg har indtil videre været oppe i dansk årsprøve og ved at jeg skal op til biologi og AT årsprøve. Hvor mange eksamener skal jeg mindst have været op i før jeg k... -
Prionsygdommen kuru - aflevering
ForumindlægHejsa! Jeg har en aflevering for som er et gammelt eksamens ark fra en biologi eksamen men, jeg mangler at svare på det sidste spørgsmål men ved simpelhen ikke hvordan jeg skal finde ud af hvad der er rigtigt og forkert. Hvis der er nogle der ved det må i meget gerne svare tilbage. På forhånd t... -
Årsprøve
ForumindlægJeg skal op til en engelsk årsprøve. Jeg får 20 min. til at forberede mig, hvor jeg får en tekst til analysere og samt og en grammatikspørgsmål. Kan nogle give mig nogle gode råd til eksamen og hvordan jeg skal starte med at præsentere teksten, som jeg får udgivet selve til eksamen? -
Matematik mundtlig
ForumindlægHej, i et af mine spørgsmål til matematik mundtlig eksamen, står der: '' du skal gøre rede for eksponentiel vækst (dvs. vækstegenskaber, forskrift og graf)'' Spørgsmålet står under emnet eksponentialfunktioner. Jeg er i tvivl om hvad vækstegenskaber er, og hvilke(t) bevis(er) jeg... -
Bestået eller ?
ForumindlægHej Jeg har været uheldig med fysik b eksamen, hvor jeg fik 00. Jeg vil gerne på uni, men dette kræver, at jeg har bestået fysik. Jeg har fået følgende: Fysik b mundtlig: 4 Fysik b skriftlig: 7 Fysik eksamen: 00 Har jeg så bestået fysik? -
Akuut hjælp: Vands bæredygtighed
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i naturgeografi og har brug for hjælp til hvad jeg kan sige til det ene spørgesmål til eksamen. 'Er vores vandforbrug bæredygtigt?' Jeg har skrevet kror hvad vandet bæredygtighed er og kommer ind på vandetskredsløb. Men ellers ved jeg ikke hvad jeg kan sige. -
Industriøkonomi - Salop model
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og læser op til eksamen i industriøkonomi, og jeg er lige stødt på modellen Salop. Er der nogen, der kan forklare denne model på en enkelt måde? Jeg forstår den ikke rigtigt, og synes ikke jeg kan finde noget på nettet. Derudover, hvis der er nogen, der har nogle gode ti... -
nspire - vinkel - commando virker ikke!!!
ForumindlægHej SP er der nogen herinde der kan hjælpe mig med hvorfor den ikke gider at give mig det ordentlige svar.. mit forventet svar er at vinklen u= 14 grader men den siger det her... Jeg har eksamen på mandag, hvis det her sker under eksamen ved jeg ik hvad jeg skal gøre. Jeg har vedhæftet bille... -
Eksamenslæsning
ForumindlægHejsa Jeg står og skal til eksamen om en lille måneds tid i IFG(Statik, matematik og styrkelære) og i den forbindelse, vil jeg gerne have en masse gode tips til hvordan man læser op til dette. Til eksamen kommer vi op i kendte spørgsmål, altså opgaver som er lavet tidligere på året. Mvh. Søren -
trak sagprosa - råd?
ForumindlægJeg har lige trukket sagprosa i mundtlig dansk eksame. Så skal analysere noget indenfor journalistik. Artikel, læserbrev, repotage eller lign. Jeg har overvejet baggrundsartikler om rasicme, skilsmisses påvirkning på børn eller tab. Jeg ville bare spørge hvad andre har erfaring med. Hvor er der... -
Hjælp
ForumindlægHej alle, Jeg er ved at øve mig på Dansk A eksamen, hvor man skal analysere, samt fortolke tekster. For at øve mig, har jeg tænkt mig, at analyserer og fortolke de tekser, der typisk bruges ved eksamen. Er der nogen af jer, der kunne nævne de tekster de har analyseret til eksamner, eller de t... -
Brint bilerforsøg (råd)
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op til eksamen i Naturvidenskab grundforløb. Jeg har valgt at tale om Brint biler, hvor jeg skal tale i 5 minutter. Jeg er lidt i tvivl om hvordan man takler sådan en eksame. Derfor vil jeg gerne have nogle råd, hvad i synes man burde gøre. Helst gerne nogle som har haft ... -
Kræfter
ForumindlægJeg skal til den mundtlige eksamen om kræfter ind på noget omkring bevægelse nær jordens tyngdefelt. Jeg har læst lidt, og det ser ud til at jeg skal ind på noget med skrå kast. Spørgsmålet er så, hvor meget skal man have med, for når jeg ser f.eks ser videoer omkring det, så varer de rimelig la... -
Biostatestik
ForumindlægHar eksamen på i biostatestik - er sproglig student så meget udfordret. Læser op men har brug for forklaring af grundlæggende begreber og grundlæggende indlæring af formler mv. Har et kompendie jeg arbejder udfra. Tænker jeg har brug for 2-3 timers intensiv læring - bor i nordsjælland. Eksamen er... -
Plagiat i SRP/SOP
ForumindlægHej Jeg var op til en mundtlig eksamen, hvor jeg skulle forsvar min sop. Til eksamen viste de mig en opgave der lignte min nogle steder. Jeg sagde at det var tilfældigt Jeg har ikke snydt under opgaven. Min opgave omhandler enigma og jeg skrev i matematik A og idéhistorie B. Ved ikke om jeg ba... -
Sælges: Bøger til Økonomi 1. semester (KU)
ForumindlægSÆLGES: Bøger til Økonomi 1.år 1. semester (KU) sælges grundet studieskift. Alle bøger er i god stand og udgør samlet alle bøger der bruges på 1. semester i økonomi på KU. Sælges helst samlet. Pris for køb af alle bøger samlet: 2500 kr. (samlet nypris 3590 kr.) ERHVERVSØKONOMI: Investering &... -
Hjælp til kvote2
ForumindlægHey Er der nogen derude, der har erfaringer med en kvote2 ansøgning til Statskundskab? Er en lille smule lost! Så konstruktiv kritik til det jeg har skrevet ønskes (Der er ikke rettet stavefejl eller tegnsætning) Efter endt studentereksamen i 2008 valgt jeg at tage et sabbatår. Først og fremmest ... -
Hvad er det? :s
ForumindlægHej folkens :) Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling (eksamen) i morgen, og er lidt usikker på hvad der karakteriserer følgende ting, håber i kan hjælpe mig :) - En artikel - En roman - En novelle - Et læserbrev - Et essay Håber i kan forklare mig det, så jeg kan huske det i morgen og ... -
Afskaf årskaraktererne
ForumindlægI gymnasiet betyder årskaraktererne meget. De er ligeså væsentlige som eksamenskaraktererne, og de vil ofte være afgørende for, om man kommer ind på en uddannelse.Dog vil jeg gerne sætte spørgsmålstegn ved nødvendigheden af disse årskarakterer. Jeg mener ikke, at man burde have årskarakterer (i d... -
Facit/løsninger for matematik A 25 maj 2018
ForumindlægHej alle, flere efterspurgte om løsninger til årets opgaver, ja. De kommer her. Jeg har løst dem hurtigt i Maple, så om de er fejlfrie garanterer jeg ikke for. Delprøve 1: Opgave 1 Opgave 2 Opgave 3 C er grafen for h(x) B er grafen for f(x) A er grafen for g(x) Opgave 4 x: tid, målt i å...
