Søgning på: religion eksamen. Resultater: 18701 til 18720 af 37418
-
officielle krav til SSO i dansk
ForumindlægJeg sidder her og skal aflevere min sso på mandag, men jeg har kun de generelle krav til sso, ingen specifikke krav til sso i dansk, er der nogen der har dem? Jeg har ikke selv kunnet finde dem på uvm.dk (undervisningsministeriet) -
Produktreglen
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål. I nogle youtube videoer (og også i i nogle restudy videoer), er produktreglen bevist på b niveau - men den er ik med i det materiale som jeg har på b niveau. Er produktreglens bevis blevet fjernet fra b niveau, eller har det altid været a niveau at skulle bevise den ? ... -
Fransk speciel oversættelse
ForumindlægJEg har prøvet at indsætte et emne før men ingen svarer på mit spørgsmål Og det er: Er den franske overættelse her i Du- form og hvordan laver man den om til De-form.1. Lov mig at komme hjem inden midnat. 2. Giv dem en chance mere. 3. Sig til ham at vi venter på ham uden for restauranten, på terr... -
Den ubekendte modstand
ForumindlægHej nogen der kan se hvad denne modstand R2 skal være ? Jeg har bestemt den til at være 6kohm men er i tvivl om det er rigtigt? -
hjælp til reaktionsmekanismer 2
ForumindlægHej. Jeg kunne ikke vedhæfte 2 billeder i et indlæg.. så her kommer min anden fil.. Spørgsmålet fra det andet indlæg: Jeg har lidt problemer med at få opskrevet nogle reaktionsmekanismer.. håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg har opskrevet et forslag til den ene men jeg er ikke sikker på at de... -
Spektrofotometri spørgsmål
ForumindlægHvis man har ekstinktionskoefficienten som funktion af bølgelængden for 2 stoffer, og den er 6200 L/(mol*cm) for en bølgelængde for det ene stof, og meget tæt på 0 for det andet stof, skyldes absorbansen man måler så ikke kun det stof med ekstinktionskoefficienten 6200? Altså det andet stofs invi... -
200-8-2v-x opg 6
ForumindlægHejsaJeg kunne godt bruge lidt hjælp til redegørelsen i opg 6. anden del af opgaven (optimering) har jeg lavet, men jeg kan ikke rigtigt gennemskue den første. på forhånd tak -
Mundtlig Årsprøve - 2g
ForumindlægHej derude! Jeg håber, at I kan hjælpe mig med at svare på nogen spørgsmål ang. AT-prøven. Jeg går i 2g og skal til den mundtlige årsprøve i AT. For omkring 3 uger siden udarbejdede jeg en synopsis, som skulle afleveres til lærerne og skal nu op og tale ud fra den. Desværre er jeg meget i tviv... -
Afgangsprøve
ForumindlægHej!Jeg skal snart op til afgangsprøve (9.klasse) i fysik, og vi er allerede begyndt at forberede os, ved at repetere forsøg!Nogle af emnerne som vi skal kunne:MagnetismeElektromagnetismeInduktion+VekselstrømSyre/BaserSalteKernefysik/RadioaktivitetMit spørgsmål er, om nogen kunne komme med et for... -
Grundstoffernes dannelse og kredsløb i universet
ForumindlægEn der gider forklare mig grundstoffernes dannelse og kredsløb i universet, efter big bang blev der dannet hydrogen og helium, hva med resten. Jeg har læst at der sker en processer, men jeg forstår det ikke helt hvordan de her forskellige processer sker. -
søger efter en
ForumindlægHej.. Jeg søger efter en der er rigtig god til historie, det er meget vigtigt. Er der en historie forcer eller lærer/lektieguru i historie.. Jeg tror at jeg er blevet fejlvurderet.. -
1g dansk opg?
Forumindlæger der ikke nogen der måske har skrevet om vandrehistorier, og som har et forslag til en problemformulering, eller bare et eksempel som man kan se? -
hjælp tysk
Forumindlæger der nogen der har abhauen war mein hilferuf? -
Dele sabbatår op i universitets sommerferier?
ForumindlægHej, jeg vil gerne holde et sabbatår, men her for nylig blev jeg bange for om et år nu ikke også var rimelig meget tid at bruge på det? Så går der jo et år mere til når jeg er færdig og parat til arbejdsmarket. Jeg snakkede lidt med nogle forskellige folk om det og en af dem sagde til mig at jeg... -
EKSAMENSSPØRGSMÅL HJÆLP !!!!!!!
ForumindlægHej derude ! Kan i hjælpe mig med disse spørgsmål ? Jeg kan ikke selv finde svaret på dem :/ Hvad sker der med effektiv rente hvis stiftelsesomkostningerne på lånet stiger? Hvad sker der med den effektive rente hvis terminerne ændres fra at være årlige til at være ½ årlige? ... -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
Det nationalsocialistiske arbejderpartis program...?
Forumindlæghvad går Det nationalsocialistiske arbejderpartis program ud på..? hvad er det egentlig for noget og hvad blev den brugt til...? osv... fatter ikke en meter, der er en række punkter og intet andet.!!!!Håber at der er nogle kvikke hoveder der kan hjælpe den mindre kvikke....!!!!PÅ forhånd takGorilla -
Studiestartsprøve - Diplomingeniør i bygningsteknik
ForumindlægHej Jeg er optaget på diplomingeniør i bygningsteknik. Det er sådan at man skal gennem en studiestartsprøve. Er der nogle, der kan uddybe og forklar mig, hvad denne prøve helt præcis indebærer? På forhånd tak! -
ANGST!
Forumindlæghej folkens.. jeg skal op i mundtlig engelsk her på fredag.. Det er kun en årsprøve.. Jeg ahder engelsk og kan slet ikk finde ud af det! betyder det meget hvisj eg ikke dukker op? for en fra min klasse han er helelr ikk dukket op til to årsprøver indtil videre.. betyder det meget årsprøve? seriøs... -
Overtage kollegieværelse
ForumindlægHvor lang tid overtog I jeres studiebolig inden I startede på uddannelse i august/september?
