Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18721 til 18740 af 156338
  • Ekstemporaltekst

    Forumindlæg
    HejJeg skal op i tysk eksamen (2.g fortsætter), og jeg ville øve mig på at oversætte nogle ekstemporaltekster. Men hvor kan jeg finde nogen som allerede er blevet oversat? Håber I kan hjælpe mig.Tak på forhånd,Mr_Mo
  • Er der en som er expert i math???

    Forumindlæg
    Leder efter en som kan hjælpe med mit mat ??
  • HHX testen af matematikfessor. Hvordan øver jeg mig

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Går på HHX og på mit optagelses brev stod der at vi fik en test som er vigtigt. Mit spørgsmål er: er der nogen der har lavet den som ville fortælle mig hvor jeg kan øve mig eller hvad kommer i prøven. God aften.
  • montoni

    Forumindlæg
    se vedhæftet fil Jeg finder f `(x) = Pi*cos(x)/90 + 1 men når jeg sætter f `(x)=0 så gider min TI-89 ikke den siger false Håber i kan hjælpe
  • Regression (excel)

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave i min rapport, hvor jeg skal angrive regressionsanalysen på diverse grafer og inkludere R^2.\n\nNogen der kan forklare det for mig?
  • Fysikolympiaden

    Forumindlæg
    jeg har fået til opgave at regne disse opgaver - ikke med henblik på at deltage i fysikolympiaden - blot som almindelig fysikaflevering. Håber på at kunne få hjælp til følgende opgaver:\n\n1. Kast\nEn dreng kaster en bold lodret nedad fra et vindue med farten v0. Bolden rammer jorden med farten v...
  • hvordan er det at gå på gymnasiet ???

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg overvejer at tage 10 klasse eller gymnasiet. Så derfor vil jeg gerne stille et par spørgsmål. Hvordan er det at gå i 1, g og er det svært i dansk og andre fag. Og er det bedst at tage en 10klasse fremfor at starte direkte eefter sommerferien.
  • HJÆÆÆÆÆLLLLLPPPPP

    Forumindlæg
    Jeg har fået en projektopgave der omhandler om brobygning. som jeg ikke kan finde ud af at løse.... please hjælp!!!! spørgsmålet lyder på: "bestem forskriften for kablet i et koordiantsystem, der har kørebanen som x-aksen og y-aksen går igemmen toppunktet." vi ved at hængebroen er 200...
  • Atomer spektre

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil meget gerne have hjlæp til mit spørgsmål, da jeg er i gang emd at skrive min fysik rapport Hvorfor har atomerne spektre? Håber virkelig I vil hjælpe for har brug for det
  • Råd??

    Forumindlæg
    Hey.. jeg skal til træningsprøve imorgen. Er der nogen der kan give gode råd til forbedrelsen til den.? tak på forhånd
  • Er dette ordsprog korrekt?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og sysler med mine halvrustne latinske gloser og er i tvivl om følgende af senecas ordsprog:nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae (fuit).Kan jeg udelade fuit uden at få smæk?I mit hoved giver det mening uden, men helt sikker er jeg ikke...mvh Hella
  • Reaktionstype - acetylsalicsyre?

    Forumindlæg
    Hej,Jeg skal beskrive hvilken reaktionstype denne reaktion er:http://img260.imageshack.us/img260/408/ethansyreanhydrid6il.pngI må gerne lige begrunde :)
  • Kemi - gennemgang af rapport

    Forumindlæg
    Jeg har nu skrevet en fysikrapport færdig, og jeg ville høre om nogen havde tid til lige at se på den?(overfladisk) Hvis en eller anden venlig sjæl har tid og lyst, kan I skrive jeres mail, så sender jeg den :) På forhånd tak :)
  • Fysik opgaveregning..

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen har nogen eksempler på de forskellige opgaver som kan komme og svare på dem selvfølgelig. I har evt. noget der ligger på jeres computer eller kende en side med rigtigt meget stof. Det vil være en stor hjælp, hvis i sendte det til mig.. På forhånd tak
  • EKG

    Forumindlæg
    HejJeg sidder og skal lave en rapport, der bl.a. indeholder EKG. Jeg har fået målt mit eget EKG og har fået nogle grafer, hvor man ud af x-aksen har tiden [sek] og ud af y-aksen har man spændingen [uV]. Altså jeg ved hvor de 4 forskellige takker er...men hvordan aflæser jeg pulsen ud fra dette? K...
  • RADIOGRAF Kvote 2 -levnedsbeskrivelse HJÆLPPP!!!

    Forumindlæg
    Kort sagt.. jeg finder nu ud af meget meget sent at jeg vil søge ind på Radiografuddannelsen i år, men fordi jeg ikke har Fysik i det hele taget, og der kræves Fysik på b, har jeg tænkt mig at tage det på enkeltfagskurser, nok om det, altså skal det så gøres under kvote 2.. Og så skal jeg jo søge...
  • Lidt tekst + PPP

    Forumindlæg
    Hej - Jeg har en lille 4 siders Power Point + en lille tekst som jeg gerne vil have kigget igennem for evt. sjuskefejl. Skriv msn eller e-mail hvis i har lyst til at kigge på det :)På forhånd takMvh. Mikael
  • Eksamen i kemi

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i kemi: Er der nogen der har gode notater?
  • BRUG FOR NOTATER!!

    Forumindlæg
    ER DER IKKE NOGEN DER TILFÆLDIGVIS SKULLE HAVE NOGLE SPANSK NOTATER TIL "EL BOLA"(JUAN ANTON MAÑAS) ELLER "CUENTOS" (JUAN JOSE MILLAS)??
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Mit selvvalgt matematik projekt: er der en Kan se om det er en god opgave? eller om hvor meget der mangler at lave på ? REJSEN TIL EGYPTEN Priser på rejsen til Egypten: (Procentsammenligninger) Vurderinger i forhold til grupperabat og tidspunkter mv: Penge på rejsen: Valuta: opstil funktionsfors...