Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18721 til 18740 af 41309
-
tyskrettelse
ForumindlægHej er der nogen der kan rette en tysk opgave kun på 70 ord ?:) -
Statistik
ForumindlægHej, Jeg er lidt blank på hele det der med statistik. I opgaven herunder tænker jeg det er noget chi i anden de er ude efter. Og i så fald kan man vel sagtens regne chi i anden ved summa (obs-forv)/forv. Jeg er stadig i tvivl om hvad min nulhypotese er? og så kan jeg ik finde ud af hvordan du fi... -
Terminsprøve. 9 klasse
ForumindlægHej, jeg vil bare høre om der er nogen der har nogle gode råd til terminsprøven i niende eller andet som kan hjælpe :) -
Titrering: NaOH og CH3COOH
ForumindlægVi har ved hjælp en en titrering fundet stofmængde koncentrationen af eddikesyre i eddike i et forsøg. Vi har 0,766 molær eddikesyre. Vi kendte koncentrationen for natriumhydroxid som var på 0,1 M ved forsøges start. I reaktionsskemaet reagerer de 1:1. Hvordan kan der være at der er forskel på de... -
Mundtlig Matematik FSA
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig matematik imorgen. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal læse op på. Jeg har tænkt mig at læse min formelsamling igennem et par gange. Fik at vide at jeg ville få udleveret et pensum af mine lærer, hvilket jeg ikke har fået. Hjæææælp.. -
Nogen som har eksamensspørgsmålene fra maj 2023?
ForumindlægHej, jeg skal snart til terminsprøve i matematik, og vil gerne øve lidt på nogle eksamensopgaver. nogen der har en kopi af den? mvh jannik -
Supplering?
ForumindlægHvad er supplering? -
kan ikke forkorte min tekst
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at forkorte min tekst: Der Text handelt von Hans und Sophie Scholl. Ihre Kindheit verbringen die Geschwister Scholl in einem beschaulichen Städtchen. Nach dem Umzug in ein anderes Stadt besuchen alle höhere Schulen. Während Hitlers Machtübernahme sind Hans fünfzehn u... -
Gymnasiet
ForumindlægKan man tage gymnasieuddannelsen igen efter at have afsluttet den, fordi man har et lavt gennemsnit? Skriv kun hvis i ved det, tak -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægHej folkens Jeg har i dag været op til dansk skriftlig og jeg ved bare at jeg har skrevet noget til 00. Der var for meget stress og jeg kunne ikke tænke mig frem til en gode analyse. Jeg har fået 4 til mundtlig årskarakter og 02 til skriftlig. Vil det så sige at jeg har dumpet dansk, da gennemsn... -
Medicin på AU - ferier
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der ved, hvornår man får sommerferie på AU? Jeg skal starter på medicinstudiet til februar, og jeg skal planlægge noget i juli/august. Derfor vil jeg gerne vide, hvornår og hvor længe man har sommerfere på au :-D -
angående stx linje
ForumindlægHej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær? -
Hjælp!
ForumindlægHej, jeg skal snart op i Integrated marketing communication. Jeg har fået nogle eksempler af hvordan eksamen ser ud, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gribe det an og hvordan jeg skal analysere. Det ville være rigtig dejligt hvis nogen vidste noget om det eller havde et eksempel. He... -
1.HF, Gennemsnit
ForumindlægHej,, jeg er bange for at jeg ikke kommer videre til 2.hf, da man skal have et gennemsnit på 2 jeg har været oppe i alle eksamer i år, mat mundtlig & skr, naturvidenskab, og praktisk / musisk fag jeg fik 2 i mit valgfag, men jeg dumpede mat mundtligt & naturfag :S.. skr mat regner jeg med... -
HF oven på en STX
ForumindlægHej! Mit drømmestudie sætter høje krav for kvote 1 ansøgere, og i den forbindelse står mine odds meget dårligt med min allerede beståede STX, hvor mit gennemsnit er 4.9 efter den nye skala. Jeg har i den forbindelse haft kontakt m... -
Kan man trække et nummer som allerede er blevet trukket?
ForumindlægHej folkens. Jeg har et spørgsmål mht matematik eksamen. Der er nogle fra klassen som har været oppe til matematik eksamen idag, og jeg skal til eksamen imorgen. Mit spørgsmål er nu; kan jeg trække et nummer imorgen, som allerede er blevet trukket? Håber i vil hjælpe .. På forhånd tak :) -
HF skriftlig dansk
ForumindlægHejsa :) Jeg har i dansk fået en aflevering for, som er at skrive en af de tre opg. fra HF skriftlig eksamen maj 2009. Jeg har valgt og skrive den introducerende artikel. Der står følgende: Opgave 2) Skriv til et almenkulturelt tidsskrift en introducerende artikel om forholdet mellem liv ... -
Krav for Matematik-C i 1. HF
ForumindlægHej folk på StudiePortalen. Sagen er den, at jeg har matematik på C-niveau i 1. HF og jeg skal til eksamen i morgen. Vi har fået udleveret nogle eksamensspørgsmål og et af dem ser således ud: "Beviser Gør rede for de forskellige bevisformer Gennemfør et par beviser" Men som jeg efterh... -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Idræteksamen
ForumindlægHej...Jeg står og skal til idræt B-niveau eksamen på onsdag i næste uge. Det er først den praktiske del og derefter teorien. Jeg vil blot høre om nogen har været oppe til idræt og hvordan stemningen sådan er? Går censor rundt og snakker med en til den praktiske? Kikker meget på hvordan man udføre...
