Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 18721 til 18740 af 47497
  • Gratis Lektiehjælp!

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg tilbyder alle gratis lektiehjælp i matematik for 7.-10. klasse... Jeg har selv matematik på A-niveau.. Skriv til [email protected]
  • Hjælp til sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej jeg har bruge for hjælp til matematik. Jeg har faktisk svært ved matematik, og derfor har jeg brug for at nogen kan hjælpe mig. tak på forhånd.
  • HJÆLP!!!! :)

    Forumindlæg
    Hej skal til terminsprøve på mandag , men jeg vil meget gerne hjælp til matematik , er der nogen har en ide om matematik test til terminsprøve , og hvad skal jeg gør ?? tak
  • hjælp med mat opgave :-(!

    Forumindlæg
    nogle kloge matematik hoveder der kan hjælpe mig med en matematik opgave jeg skal aflevere idag, det haster :-)
  • Er man bestået?

    Forumindlæg
    Hej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået?
  • Spektrum af ||T1⊕T2||

    Forumindlæg
    Spørgsmål til universitetsuddannede i matematik eller fysik/universitetsstuderende i matematik eller fysik: Hvordan regner man spektrum ud? Jeg er oprigtig på bar bund...
  • hjælp til problemformulering

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har gode problemstillinger til emnet: Liv i universet. Der skal være et med: - fysik og kemi - Kemi og matematik - matematik og fysik
  • AP prøve

    Forumindlæg
    Nu er grundforløbet på mit gym snart slut, så vi skal have Ap prøve på fredag. vil bare lige hør' af dem der haft ap prøve : hvordan læser man til den prøve? jeg fatter virkelig ikke latin og er ikke god til det der direkte objekt osv (dansk.delen)
  • SRP utilfreds

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg fik 02 for min SRP, og jeg er meget utilfreds. Er der nogen herinde der måske vil læse den igennem, og give sin mening? Jeg har et svagt abstact og dårlig litteraturliste, samt lidt vudering og konklusion. Men ja..
  • Rapporter

    Forumindlæg
    Jeg skal op i biologi.Og jeg vil gerne vide hvordan/om man skal indrage rapporter.Hvis der er nogen der har noget der kan overskueligegøre immunforsvaret vil jeg også meget gerne hjælpes der.P.f.t.-Lasse
  • synapsespalten ?

    Forumindlæg
    Hej .. Er der ikk bare én der vil fortælle mig hvad synapsespalten er ? Jeg er total blank.
  • Mat program.

    Forumindlæg
    Hi allHvilket program er godt at bruge til at skrive mat opgaver ind med, ud over Excel..Thx :D
  • Angående den nye gymnasiereform....(gennemsnit)

    Forumindlæg
    Hej... er der nogen der kan fortælle mig om den nye gymnasiereform's forslag angående de elever, som har 3 a-niveau, får ganget deres gennemsnit med 1,03, om det er aktuelt eller hvornår det bliver aktuelt?Jeg er 2.års... kommer det til at gælde for mig? eller....Håber at der er nogen der vil...
  • Fotografisk teknik der afslører Radioaktivitet?

    Forumindlæg
    Jeg har fået følgende opg:”Celledelingshastigheden hos jordlevende bakterier kan bedømmes ved hjælp af følgende metode: En lille jordprøve tilsættes en opløsning af nukleotid, der bl.a. består af thyamin, som er radioaktivt mærket. Efter 15 minutter skylles det overskydende nukleotid bort. Det ra...
  • Karakterer i ikke-afsluttende fag

    Forumindlæg
    Hej, Hvad kan mine karakterer i ikke-afsluttende fag betyde? Altså kan min karakter i eksempelvis idræt i 1g eller 2g påvirke min afsluttende karakter, der gives i 3g?
  • har mængde af vand betydning for salts opløselighed?

    Forumindlæg
    har volumen for vand betydning for et salts opløselighed el. er det kun temperaturen. For jo højere temp desto mere kan vand trække i ionerne og ødelægge iongitteret ikke?
  • Et karakter spørgsmål?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er lidt desperat, efter at vide om hvordan man får flere 12 taller; om hvordan man skal studere, og det er især i tysk. Håber I kan hjælpe I kloge hoveder. hehe ;-)
  • Hvad er jeres planer? (skriv dit CV)

    Forumindlæg
    Hvad er jeres planer? (skriv dit CV)Hej. Det er mit indtrk at denne side er fyldt med ambitiøse hoveder. Som navnet på debatten antyder, så skriv dine planer/drømme som et CV, hvis du gider (og har noget at byde på :D).Mig selv som eksempel:Jun. 2004. FSA.Aug. 2004 - Jun. 2007. Matematisk Student...
  • High School

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville rigtig gerne til USA i 5 måneder på high school. Samtidig går jeg i gymnasiet og vil rigtig gerne beholde min nuværende klasse. Er der nogle der ved om det kan lade sig gøre, at studere i USA og så studere videre i Danmark, så man undgår et helt spildår? Eller evt. kender...
  • Minimum

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er simpelthen gået i stå i dette opgave Bestem minimum for funktionen f(x) = x2 + 2/x , x > 0.