Søgning på: religion eksamen. Resultater: 18721 til 18740 af 37418
-
Ligning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at løse følgende trigiometriske ligning:-cos(x)+1,5=0,3x^2-0,5med hensyn til x... -
rette kemi opg.
ForumindlægSkal aflevere større kemi opg. i morgen. er der evt. nogen som vil rette den igennem? Det er på folkeskole niveau så sværhedsgraden er ikke speciel høj :) Der må gerne rettes og evt. tilføjes. det ville være til STOR hjælp for mig hvis i kloge hoveder ville tage et kig på den :) ved godt opga... -
Grundskema på uni?
ForumindlægViser grundskemaet hvilke dage man generelt har mødepligt på skolen, eller hvordan? Det eneste der står på skemaet er lokalenumre, men det er slet ikke detaljeret? Synes det er mærkeligt og fatter det ikke. Der kommer vel et andet skema som er mere tydeligt med tiden? -
Terminsprøve i Naturfag.. HJÆLP.. : (
ForumindlægSkal Op til mundtlig terminsprøve i Naturfag.. Nogle gode råd om hvordan man klarer det..? Har ingen ide om hvordan det foregår..??? -
iliaden
Forumindlæghej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen.. -
Det virker ligetil?
ForumindlægNu har jeg læst at næsten alle her har fået 10 i old! er det virkelig så nemt at gå til old? Jeg ligger selv på omkring 9 (det er hvad jeg harr fået i standpunkt og årskarakter + 2 ud af 3 prøver. I den 3 prøve fik jeg 10) -
NOTER:::!)
Forumindlæghey skal op til old og søger derfor noter er der nogen der har noter kan i sende det til til min mail......jeg taler om noter til tekster som bl.a Odyseen(sang1,9,11), illiaden(sang 1), sokrates forsvarstale osv...På forånd mange gange tak...gorilla -
RUmkapløbet historie/idræt
ForumindlægHeej.. Jeg har valgt at skrive i historie og idræt til mit AT projekt der omhandler "Rumkapløbet". Jeg vil høre om der var nogen der har nogen gode ideer. MIne problemstillinger indtil videre er: Kampen om at nå først til månen (rumkapløbet)? Hvordan trænede USA og USSR deres Astronaute... -
hjælp til let matematik
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der lige hurtig kan fortælle mig hvad henholdsvis, andengradsleddet, førstegadsleddet og konstantleddet i en andengradsligning siger noget om.På forhånd tak. -
Hvad vil det sige at karakteren tæller halvt..?
ForumindlægHvad vil det sige, at karakteren tæller halvt i billedkunst, idræt og musik..? Hvordan udregner man det..? -
hf student igår.
ForumindlægHej alle!Jeg vil med dette lille indslag takke alle der har hjulpet mig med notater råd til mat..Jeg blev student igår og hold op det var det hele værd da jeg stod med huen på..Havde da aldrig drømt om at det ville være så fedt,og så afslappet man er bagefter..Held og lykke til alle jer der ikke ... -
regnemaskine på HF B-niveau
Forumindlæghvilken model er bedst at købe?texas TI-84 plus, har jeg kigget på men jeg er i tvivl.håber der er nogle der kan hjælpehilsen Susanne -
HTX - Antal timer per år.
ForumindlægHeYNogen der ved hvor mange timer en HTX-elev mindst skal have på et år, i 1g??Håber på at jeg kan få et hurtigt svar. :pPå forhånd TAK!- Therackoo -
Gode links (old)
ForumindlægHej, som profilen hentyder...Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget oldtidskundskab?Niveauet bør som minimum være equal gymnasieniveau. -
3,9 i snit
ForumindlægHvis nu man har 3,9 i snit indtil videre på sit eksamensbevis, og man skal op til sommer. Hvor mange 02 eller 00 skal der til for at komme under 2,0 i snit? -
Folk på videregående udd.!
ForumindlægDette er mest et spørgsmål til folk, der har en videregående uddannelse.Hvis vi nu siger, at sværhedsgraden stiger med fx 15% fra folkeskole til gymnasium (fastsæt selv den procentandel, du mener passer), hvor meget stiger sværhedsgraden så med på en videregående uddannelse? Skriv lige hvilket ud... -
eksamenssæt 2008
ForumindlægHej alle... Er der nogen der ved, havd sidste års skriftlige eksamenssæt i tysk hed/omhandlede Tak på forhånd -
Hvor mange terminer har beløbet stået på kontoen
ForumindlægMit spørgsmål lyder: En startkapital på 8700 kr. indsættes på en konto med 0,75% i rente pr. år. Efter et antal år står der 9346 kr. Hvor mange år går der? Det endelige resultat skal være et helt antal år - forklar hvorfor. Da jeg har forlagt min lommeregner ville det være nice hvis... -
Hvor lang tid tager synopsen?
ForumindlægOkay, jeg står i den lortesituation at skulle aflevere AT synopsis i morgen, og jeg har ikke lavet noget... Overhovedet... Ud over at finde fag, emne og en halv problemformulering. Det er ikke fordi, jeg er doven. Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at lave det (okay, det er måske også dovens... -
In the National Gallery – Doris Lessing
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med denne stil. Jeg vil gerne høre om der er en der vil sende deres, så jeg kan få lidt inspiration! Hilsen Kasper. Min mail er [email protected]
