Søgning på: dansk noter hf. Resultater: 18741 til 18760 af 56577
-
Gymnoter.dk
ForumindlægHej alle, jeg har nu i næsten et år brugt siden "Gymnoter.dk" men den sidste uges tid, hvergang jeg går ind på siden, ændre den sig til studieportalen, er det noget i ved noget om? -
Engelsk mundtligt... Hjæælp
ForumindlægNogen som kan hjælpe med en mundtlig eksame? Hvordan kan jeg forberede mig? n -
Opgave
ForumindlægHej, jeg har for noget tid siden beregnet disse typer opgaver, men har glemt hvordan man gør. Kan i hjælpe??? Opgave vedhæftet. -
Helle Helle
ForumindlægHej, er der nogen der har læst novellen Helle Helle? -
Bedre gennemsnit
ForumindlægHvad kan man gøre for at forbedre sit gennemsnit? -
Er dette en potensfunktion?
ForumindlægHej jeg blev pludseligt i tvivl og vil helst være helt sikker inden jeg begynder at skrive noget. Er dette en potens funktion?: f(x) = ax2 + bx + c -
Eksamen mat
ForumindlægHej SP jeg har lige et spørgsmål hvis man til den skriftlige matematik eksamen vil aflevere blankt får man bare -3 eller bliver man smidt ud? -
differentialligning
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvordan man løser opgave b i maple? -
Eksamensopgave
ForumindlægHej, er det muligt at jeg kan få hjælp til min opgave angående HIV? jeg har ikke selv rigtig forstået spørgsmålene, så det kunne være dejligt med hjælp :) Jeg håber jeg hører fra jer :) -
Maksimal iltoptagelse begrænsning
ForumindlægHejsa Jeg er igang med at skrive om begrænsninger ved den maksimale iltoptagelse, og er kommet frem til at lungerne, hjertet, ilttransporten i blodet og skeletmuskulaturen alle kan have en begrænsende funktion. Jeg har skrevet en forklaring til de første 3, men jeg må indrømme jeg har lidt svæ... -
HELP!
Forumindlæg6) I 2005 var en families elforbrug 4770 kWh. I de følgende år faldt familiernes elforbrug med 2% pr år. a) indfør passende betegnelser, og opstil en model til at beskrive udviklingen i familiens elforbrug Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, nogle, der som ved ??? -
Opfattelser af globalisering
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med SRP om globalisering og international politik og jeg ville høre om der kunne være nogle tilstede som enten er i besiddelse af en redegørelse eller ved hvor man kan finde en redegørelse af følgende opfattelser af globaliseringen: Liberal økonomisk opfattelse, teknologisk ... -
nogen der kan hjælpe...
Forumindlægmig med bedre at forstå handlingen i Jakob Ejersbo novelle "Blomster" fra novellesamlinge Superego.Hvorfor udvikler hun sig som hun gør? Hvad betyder blomsterne til sidst? Alt hvad der er guf på den novelle, har lidt meget svært ved at fortolke den.Tak for al hjælp -
Løsning af andengradspolynomium
ForumindlægHvis en opgave lyder: Løs andengradsligningen, hvilke formler bruger man så, og hvad skal man finde? -
Hjælp til rapport om saccharider / Fehlings prøve
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport ud fra et forsøg med saccharider, hvor jeg skal svare på en række spørgsmål.Hvad sker der når henholdsvis saccharose og stivelse varmes op i 0,4 M HCL i 10 min. og derefter udsættes for Fehlings prøve?Jeg ved at der dannes henholdsvis en kraftig rød væske og et hvi... -
Notater til Kemi A eller B-niveau?
ForumindlægHejsa...Der er vel ikke nogen derude der sidder inde med nogle notater til kemi A niveau (Svarer vidst nogenlunde til B niveau) fra 2.g som de har lyst til at dele?!? Eller ligeså godt en god formelsamling...Har ingen e-mail, så ville være dejligt hvis nogen eventuelt gad at oploade dem... -
Albert Camus
ForumindlægHej..er der nogen, der har nogle gode notater til novellen "le premier homme" ?på fransk altså... håber der er nogen, der kan hjælpe:) -
Old-leksikon på nettet. Findes det?
ForumindlægHeyEr lige begyndt på Old men min lærer springer lidt i bogen så synes nogen gange at der er nogle ord/begreber/betegnelser... som bogen ikke forklarer men som jeg gerne ville vide betydningen af. Men er der nogle der kender et opslagsside på nettet (eller noget lignende) til brug til forberedels... -
hjælp til forståelse af Spørgsmål
ForumindlægHej jeg har fået mine mundtlige eksame spørgsmål til Matematik A Der er nogle jeg ikke lige forstår, så håber en kan hjælpe mig. 1) Gennemføre beviset for andengradsligningens rødder. Kan ikke finde det bevis er ikke helt sikker på hvad det er for et bevis ? 2) Redegøre for andengradspolynomiet... -
Notater om Induktion....
ForumindlægHej..Jeg efterlyser nogle notatater om Induktion...Hvis du har nogle liggende så må de MEEEEEEGGGGGGGEEEETTTTTT gerne sende mig dem:[email protected] vil være bedst hvis der stod noget om ocilloskober og hvis der var nogle forsøg med det fordi jeg fatter hat af det med de der lorte ocill...
