Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 18741 til 18760 af 145363
  • Aug 02 opg 1+2

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med lidt problemer med en af mine sidste kemiafleveringer:Det drejer sig om sættet for august 2002, opgave 1 og 2, først og fremmest:Opgave 1 reaktion (I):glucosinolat + H2O --> D-glucose + S=c=N-R + HSO4-Glucosinolatindholdet i rapsfrø kan bestemmes kvanitativt: For at udtrækk...
  • Eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    Hej alle,Håber der er en, der kan hjælpe mig videre med denne opgave:f(t) = b * e^-ktk er omsætningens hastighedskonstantf(t) er mængden af uomsat halm i kgt er tiden målt i årI Jyndevad sker omsætningen det første år efter nedpløjningen, således at der er 30 % uomsat halm tilbage efter dette år....
  • Muhammedkrisen - DIO

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om muhammedkrisen i min DIO, med overemnet globalisering. Jeg mangler at finde en vinkel på det (problemformulering), er der nogle som har en god ide så jeg får en rød tråd? Jeg skal gå efter de tre taksonomiske niveauer, redegøre, analysere, vurdere/diskutere. Jeg har tænkt på så...
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en opgave i statistik, som jeg ikke kan finde ud af at løse. Har virkelig brug for hjælp Tak Opg. En butikskæde har 20 filialer. De 20 filialers salg af støvsuger i en bestemt uge er vist herunder. 0, 3, 4, 1, 3 4, 2, 1, 4, 3 2, 1, 2, 4, 3 3, 2, 1, 2, 2 a) Tegn et diagram, der viser f...
  • Læse i USA - krav.

    Forumindlæg
    Mens alle enten glæder sig, eller ærgre sig over deres brev fra de forskellige universiteter. Så går jeg og tænker på, at i stedet for at søge ind på et dansk universitet næste år, hvor jeg bliver student, så i stedet at læse i USA, da jeg drømmer om at bo og arbejde derover. Men hvad er kravene...
  • Tænk På Et Tal

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har lavet en opgave om bogen Tænk på et tal af anders bodelsen???Mvh Orla Frandsen
  • Herman Bang - Ludvigsbakke

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kender til romanen "Ludvigsbakke" af Herman Bang. Eller måske har skrevet en opgave om emnet?På forhånd - tak for hjælpen!
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg kan godt hente opgaverne, men når jeg så åbner dem, står der en masse mærkelige tegn... altså ikke stilen jeg ville hente! hvad gør jeg?
  • Naturfag skriftlig 2.g

    Forumindlæg
    Hej, ville hører hvordan det var gået for jer i naturfag i dag? jeg synes den var okay.. men går også kun efter en 7'er.hvad fik i opgaverne til ?
  • Point til download?

    Forumindlæg
    Hvordan får man point så man kan dovwload, når der står man skal ha 350 point for at download en matematik opgave
  • Eksamensopgaver i matematik b-niveau

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet nogen af opgaverne 1010,1015,1020,3002,3005,3013, jeg skal snart aflevere og jeg er i dyb dyb krise :O :O
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Sidder med nogle opgaver jeg har svært ved, og forstår ikke noget. Nogle jeg kan skrive til, som kan give en hånd? Tak.
  • HJÆLP - Bog.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har en opgave jeg kan få, så det kan hjælpe mig med at lave den. Bogen Intet Af Janne Teller?:/
  • hjælp til opg 3a

    Forumindlæg
    hej er der nogen der vil kigge på opgave 3a og fortælle mig hvordan jeg kommer videre, og bliver færdig med denne møg aflevering http://peecee.dk/?id=72319
  • Rygning / Tobak

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver i biologi og historie... Jeg skal til at i gang med opgaven, og er lidt i tvivl om hvorvidt man starter (indledningen) Hvad ville I gøre!?
  • SØGER AKUT HJÆLP!!!!!!!!!!!!111

    Forumindlæg
    hej, jeg skal aflever en ekams opgave til på tirsdag og jeg er ikke gået igang, nogen der kan hjælp skriv pls. tak på forhånd ;-)
  • differantialligninger karsten juul

    Forumindlæg
    nogen som har lavet disse opgaver som jeg må kigge på? fil er også vedhæftet hvis nogen kan hjælpe.
  • nogen der har LETZTE PIZZA teksten på computeren altså elektronisk?????

    Forumindlæg
    Skal aflevere en opgave med teksten men kan ikke finde min egen. er virkelig meget ude og skide.. håber der er nogle der kan hjælpe..
  • McD

    Forumindlæg
    Hej.. :D Jeg kan ikke hente opgaven "Is McDonalds passé to kids".. Er det noget i kan hjælpe med?
  • Nogen aften friske? (dio)

    Forumindlæg
    God aften. Nogen der har mod på at kigge cirka 5-6 sider igennem af min dio opgave nu?