Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 18741 til 18760 af 114953
-
Det økonomiske kredsløb og økonomsik politik
ForumindlægJeg skal virkelig bruge noget hjælp, jeg forstår ikke hvad det økonomiske kredsløb gør ud på, og hvordan jeg skal forklare det til min eksamen hvis jeg trækker det? Er der også nogle det kan hjælpe mig med bedre at forstå den økonomiske poltik, noget som gør det nemmere for mig at huske det? -
Opvarmning af en swimmingpool
ForumindlægHej :) Jeg vil høre om der ikke er nogle der kan hjælpe mig. Er det muligligt at lave en forskrift om opvarming en af swimmingpool. Altså hvor man starter på en tempertur og stiger, et antal grader pr. time. Hvis det er muligt vil i så ikke komme med nogle eksempler, det er nemlig til min eksam... -
Kurver
ForumindlægHej Jeg læser op til eksamen, og er stødet ind på en opgave, hvor jeg gik plank. Opgaven er vedhæftet som et billede. Jeg er ikke sikker på hvordan det var man skulle begynde, men om jeg så kunne få et eller to hints på de følgende opgaver? På forhånd tak! -
Vektorer i rummet
ForumindlægHej\nJeg sidder her med en opgave men har lidt problemer med et af spørgsmålene.\nSpørgsmålet lyder: Bestem koordnatsættet til punktet C. \nJeg har fået nogle punkter\nO(0,0,0)\nQ(8,12,0)\nR(0,16,0)\nT(4,12,32)\nA(2,6,16)\nB(3,15,24)\n\nJeg har også en ligning for planen som punkterne A, B og C l... -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen -
3.gradspolynomier
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene er: Redegør for løsning af polynomier af grad større end to. JHvordan løser man 3.gradspolynomier? -
skriftlig dansk!
ForumindlægHej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt? -
aflevering
Forumindlæghei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak.. -
Kan man komme op i disse ting?
ForumindlægHej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i? -
Problemregning
ForumindlægSkal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point? -
Analyse til en læreplads.
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-) -
Kloning og metode
ForumindlægJeg skal til AT eksamen imorgen, og har lige brug for en lille smule hjælp. Hvis man skal udføre kloning i praksis, hvilken udførelsesmetode vil man så bruge? Deduktiv eller induktiv? eller begge? -
Bestået eller ej?
ForumindlægHvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)? -
cellemembran
ForumindlægJeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-) -
Odysseen eller iliaden?
ForumindlægEr odysseen det samme som iliaden? Homers oddyssé eller Homers iliade? jeg forstår det ikk og skal til eksamen i det.. -
Glæden ved strandkanter
ForumindlægTil min eksamen har jeg valgt glæden ved strandkanter. Når jeg skal til at analysere budskabet, hvor kan jeg da gøre det? Hvad kunne budskabet være? -
scientology :/
Forumindlæghey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda -
Noget om termins eks. Engelsk
ForumindlægNogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g??? -
Hurtigt! TAK!
ForumindlægI engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? -
Hjææælp til analyse
ForumindlægJeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere
