Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18781 til 18800 af 35409
-
Vietas formler
ForumindlægJeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :) -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle -
Nogen der har været oppe i spansk A 2021?
ForumindlægHej. Er der nogen der har været oppe i Spansk A skriftlig eksamen i 2021, som kan sende eksamenssættet eller evt. deres skriftlige opgave eller andet? tak:) -
Nogle kloge , der ville hjælpe mig?
ForumindlægHej det er en opgave i biologi , er der nogle der er gode til biologi? Virkelig brug for hjælp , da det er en opgave jeg må have med til eksamen... -
Stx skriftlig engelsk b 2010?
ForumindlægHej. Jeg vil høre, om der er nogle der har opgaverne fra sidste års eksamen i skriftlig engelsk b stx? :) -
11 september
ForumindlægEr der nogen, som har nogle ideer til nogle problemstillinger om 11 september. skal nemlig op til eksamen i at i dette emne. -
Hjælp til matematik A
ForumindlægHej alle sammen. Er det nogen af jer der har Matematik A eksamens opgaverne fra august 2010? Skal nemlig bruge dem meget hurtigt. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Jeg har fået underemenet Racisme
ForumindlægJeg har fået underemnet racisme.. har i nogle gode noveller eller sange? eller film der kan fremstå racismen som jeg kan bruge til mundtlig eksamen ? :) -
Kvindesyn gennem tiden
ForumindlægHej jeg har lige trukket kvindesyn gennem tiden til Dansk mundtlig eksamen. Har i nogle ideer hvad man kunne snakke om? -
Dansk Mundtlig trukket - Ondskab
Forumindlæghej alle, jeg har trukket ondskab til min dansk mundtlig eksamen nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan vælge er helt lost -
Jeg har undermenet Racisme
ForumindlægJeg har undermenet Racisme.. kan jeg godt bruge " spørgesmål fra ali kazim til eksamen..en lyrik.. hvad syntes i ? -
Je vais bien? Fransk A
ForumindlægNogen der har skrevet sidste års franske skriftlige eksamen "Je vais bien" juni, 2010 Det ville være en stor hjælp. -
Hjælp
ForumindlægHvordan læser man bedst op til eksamen i følgende fag. Dansk A (Mundtligt) Samfundsfag (Mundtligt) Matematik A (Mundtligt) EP -
9. klasses trykt reklame i mundtlig dansk.
ForumindlægHej, jeg har trukket temaet (Fristelse - trykt reklame) til mundtlig dansk eksamen. Nogle som kunne have nogle idder til en trykt reklame? -
geografi + religion...
ForumindlægVi har trukket geografi & religion her til eksamen. Jeg tænkte på om der var nogle emner der var gode lige at gå igennem før eksamenerne .? -
Latin privatundervisning
ForumindlægHej, Jeg tilbyder privatundervisning i latin, særligt i forbindelse med eksamen. Har selv en bachelor i latin. Skriv endelig, hvis det har interesse :) Mvh -
Salte og opløselighed
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed? -
prøveoplæg
ForumindlægHej jeg har Eksamen i 9 klasse og har trukket fordybelses emnet treknatsdrama. Jeg har rigtig svært ved at finde et prøveoplæg så nogen ideer? -
Analyse af Jalousi, Edvard Munch
ForumindlægHej, skal til eksamen her snart, og skal analysere Jalousi, malet af edvard munch er totalt blank og ville høre om der var nogle som kunne hjælpe -
Sfærisk opgave
ForumindlægHej SP. Er der en som kan hjælpe mig med denne opgave? Jeg kan desværre ikke finde ud af den, og jeg sidder og øver til eksamen i Mat A
