Dansk

9. klasses trykt reklame i mundtlig dansk.

07. maj kl. 08:37 af Hejmedidg13 - Niveau: 9. klasse

Hej, jeg har trukket temaet (Fristelse - trykt reklame) til mundtlig dansk eksamen. 

Nogle som kunne have nogle idder til en trykt reklame?


Brugbart svar (1)

Svar #1
07. maj kl. 09:05 af Jeppe101

Mange reklamer frister. Så jeg tænker, at du kan vælger RIGTIG mange reklamer. Du kan fx lave en billedsøgning på google og vælge en af de reklamer, som kommer op der.


Brugbart svar (2)

Svar #2
07. maj kl. 09:26 af Stygotius

Selve formålet med en reklame er vel ALTID at friste.


Svar #3
07. maj kl. 10:58 af Hejmedidg13

Jov, mener dog lidt mere fristelse iforhold til syndefaldsmyten. Men tak for hjælpen.


Brugbart svar (0)

Svar #4
07. maj kl. 11:03 af Jeppe101

Så kan jeg fortælle så meget, at der er en reklame for en vodka, som er oplagt at bruge :)


Svar #5
07. maj kl. 12:07 af Hejmedidg13

Tak Jeppe. Smirnoff reklamerne med syndefald er desværre en del af pensum og kan derfor ikke vælges.


Skriv et svar til: 9. klasses trykt reklame i mundtlig dansk.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.