Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 18781 til 18800 af 42009
-
Hvordan sir man?
Forumindlægmanden, som får til opgave at .. ? -
Sætninger der skal rettes:D
ForumindlægHej.. ville blive glad hvis nogle lige gad og se på disse sætninger (Evt rette dem for fejl;)) "disse skal stå i førnutid" 1)da jeg var 5 gik jeg i børnehave 1)Mit 5 habe ich im Kindergarten gegangen 2)da jeg var 6 gik jeg i skole 2)Mit 6 habe ich im schule gegangen 3)da jeg var 10 ... -
Ret !
ForumindlægRet :) A. Faktisk ser jeg rigtig meget fjernsyn. B. Men nogle gange ser jeg kun fjernsyn, fordi jeg ikke har andre ting at lave. C. Jeg ser for det meste fjernsyn, når jeg kommer hjem fra skole. D. Jeg bruger det til at slappe af med. E. Om aften ser jeg tv-avisen, fordi jeg gerne vil væ... -
Nationalisme
ForumindlægMed henblik på nationer og nationalisme . Skal jeg i historie forklare ordet : "Folk". Jeg har skrevet lidt selv, men jeg kunne godt bruge noget hjælp til at forstå det "helt korrekt", så hvis der er nogle som sidder og kender til ordet så skriv endelig. 1000 tak -
Kan jeg skrive dette her?
ForumindlægHej jeg har en fremlæggelse i morgen, omkring 4 billeder. Det handler om en mand, ved navn Ferdinand, han er på sejltur også vælter båden, fordi han fanger en fisk, men den trækker igen, da den vil blive i vandet.. Jeg har skrevet noget, men vil gerne have afvide om jeg kan skrive det. Håber på h... -
kilder
ForumindlægJeg skal i min historieeksamen i morgen supplere med noget materiale som jeg selv har fundet(en kilde, et billede, statistik m.m.). Mit emne er Danmark i 1800-tallet, men jeg kan ikke komme på noget jeg kan medbringe. Er der en der har en ide? Jeg har fundet et citat fra et medlem fra partiet høj... -
BETYDNING!! vigtigt
Forumindlæghvad betyder dette: sieg skål! sieg skål! sieg skål! -
Hjælp til relative pronominer!
ForumindlægJeg roder lidt med nogle sætninger med relative pronominer. Det ville være fantastisk, hvis nogle kigger på dem, så jeg ved om det er helt ved siden af. Sætningerne er vedhæftet i et word-dokument På forhånd tak for hjælpen! :) -
ß - hvordan?
Forumindlæghej, er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man laver et scharfes s (ss)? før har jeg altid brugt (Alt+225) men det virker ikke med tastaturet på en bærbar, da der jo ikke er de der tal ved siden, som man skal bruge. nogen der kan hjælpe mig? Rudim -
henførende stedord!
Forumindlægheej nogle der vil kigge på de 4 sætninger med henførende stedord? Die Kinder, deren mit der spielen wollen, sind im Garten. Ich habe einen Wagen, ... immer kaputt ist. Der Mann, ... ish gestern besuchte, ist krank geworden. Wo ist der Tisch, den du gekauft hast? har prøvet at lave to af dem, men... -
SØGER ENGELSK UNDERVISNING
ForumindlægHej er 1.g elev og søger engelsk hjælp til mine lektier.. Bor i kbh området, self mod betaling. Nogen særlige interesseret? -
HJÆLP SØGES!!!!??
ForumindlægSuper fedt hvsi én fantastisk sød person gad at rette denne tekst for evt. fejl. skal ikke afleveres, men det er bare af ren nysgerrighed.. Greta Gallandy – Keine Angst? Ich habe dieses Deutsches Buch gelesen. Es heisst "Keine Angst?", und es ist schreibt von die Deutsches Autorin... -
Hjælp til Vergangenheitsbewältigung og Weg zur Arbeit
ForumindlægHvad er Vergangenheit overordnet? Og er der nogle som har en analyse af "Weg zur Arbeit" som er en sang/et digt? HJÆLP skal nemlig skrive om sangen, men har ikke forstået den helt -
hjælp til grammatik og fejl til en lille tekst.
ForumindlægIch lese mit Interesse ihren Brief über Sie leben als Teenager in den 60ern. Ich scheine, es gibt einen grossen Unterschied zwischen dein Leben als Teenager in den 60ern und mein Teenager-Leben in das neue Jahrhundert. Der Unterschied ist eigentlich ziemlich gross. Aber bevor, ich über mein Leben... -
Rote Armee Fraktion - artikler?!
ForumindlægHJÆLP... vi er en gruppe som er ved at lave en AT opgave om terror, og vi har om RAF og medierne.. MEN det er UMULIGT at finde artikler skrevet om RAF fra dengang.. omkr. 1970'erne ... VI ER PÅ RØVEN... -
rette min tekst.
Forumindlæghej. jeg er ved at skrive en fortsættelse til en tekst, men jeg er ikke sikker på det er helt rigtig det jeg har skrevet ang' stavefejl og så'n. er det nogen der vil rette den og fortælle hvad jeg evt, mere kunne skrive. næste dag gik jeg til skole, jeg havde ingen cigratter med mig og je... -
2. verdenskrig hurtig!!!
ForumindlægHEjsa Jeg skal svare på dette spørgsmål i min historieaflvering: "HVorfor mon flere tusind danskere medlte sig til at gøre krigstjeneste?" Er der nogen der evt har et bud eller måske endda svaret? På forhånd tak for hjælpen -
Spørgsmål til den gamle reform - Gym
ForumindlægHej alle, I 2003 startede jeg på en matematisk gymnasial uddannelse - Jeg droppede ud i midten af 2.g. Siden da har jeg taget en HF, og er godt i gang med HD på CBS - Foruden har jeg selvfølgelig en del erhvervserfaring. Jeg har ved et tilfælde fundet et studie som jeg enormt gerne vil ind på ... -
Virksomhedshistorie
ForumindlægOverskriften siger vidst sig selv. Hvad kan man komme ind på omkring et virksomheds historie ? -
Hjælp til 3 sætninger
ForumindlægNogen som vil hjælpe mig med at oversætte følgende sætninger? Er virkelig helt lost.. 1) I min sommerferie har jeg slappet af herhjemme. (In meine Sommerferien habe ich.....) 2) Jeg har været (Ich bin gewesen?) 3) Vi gik også en tur i Danmarks største skov, Rolds Skov. ( Wir gehen auch einen Spa...
