Søgning på: religion eksamen. Resultater: 18801 til 18820 af 37418
-
Lysets hastighed, eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg undrer mig lidt over hvor meget difference på den teoretiske og vores målte værdi på lysets hastighed kan være?.. Og forresten tænkte jeg på om at jeg skulle historien bag lysets hastighed i min rapport?? Altså i teori afsnittet. Vi har en difference på 2,9 promille, som er meget... -
udeblevne karakterer
Forumindlægka det være rigtigt at man er blevet student og endnu ikke har fået sine skr. karakterer? -
Jura- og kandidat uddannelsen.
ForumindlægHej alle. Jeg har i øjeblikket OSO i 10. Klasse. Jeg har siddet og læst de andre spørgsmål og svar, der er blevet stillet herinde, for at sikre mig, at der ikke bliver bombet med de samme spørgsmål. Men jeg kan simpelthen ikke finde de svar, som jeg søger. Jeg søger svar fra aktive studerende, ... -
Tysk
ForumindlægNogen der vil rette denne her sætning for mig?? :/ -Die Entführung vom Arbeitgeberpräsident im Jahr 1977 war den Grund für dem Konflikt zwischen Vater und Sohn. -
Notetagning i IØ
ForumindlægHejza..Jeg har i dag haft mine første timer i international økonomi og er meget itvivl om hvordan jeg bedst tager noter til faget.Mit spørgsmål til jer går på hvordan I vil anbefale at jeg gør det?Hvordan laver man nogle gode overskuelige notater?I må også meget gerne komme med notetagnings-råd t... -
Chancer
ForumindlægHej, ved ikke lige hvordan man regner denne opgave ud :D ---------------------- Vi forestiller os, at chancen for at faa en pige er 50%, og chancen for at faa en dreng er 50% ved en foedsel. Et foraeldre par skal ha' trillinger. Hvor stor er sandsynligheden for, at det bliver: ... -
Metodespørgsmål, formulering? det samfundsvidenskabelige aspekt inden for humanistisk videnskab
ForumindlægHej. Er det her rigtigt at skrive??: "(...) har jeg benyttet mig af det samfundsvidenskabelige aspekt inden for humanistisk videnskab." Er humaniora og samfundsvidenskab ikke netop to forskellige ting? Eller hører samfundsvidenskab inden under humanistisk videnskab? Jeg er forvirret :) -
Differentiation af lnx
ForumindlægHej Jeg har et lille problem med at forstå et led i min udregning (det understregede): ?y/?h = (f(x+h)-f(x))/h = (ln(x+h)-ln(x))/h = ln((x+h)/x)/h = ln(1+h/x)/h = ln(1+h/x)/(x*h/x) På forhånd tak :) -
HASTER!!!!
Forumindlæghej (: har virkelig brug for hjælp, skal lave en analyse af en nyhedsartikel, men jeg har ingen anelse om hvordan man gør, hjælp! -
Lidt bøvl med metoden i historie
ForumindlægJeg skal op i AT på onsdag så er ved at kigge lidt på min opgave. Jeg tror desværre jeg har skrevet noget skidt i synopsen. Jeg har i min historiedel benyttet mig af en masse statistikker over vores rejseaktivitet. Derfor har jeg skrevet at jeg har brugt den samfundsvidenskabelige metode. Men der... -
Dansk retskrivning
ForumindlægNoget, jeg undrer mig over. Er godt klar over, at man godt må bruge en ordbog til retskrivning, men må man bruge den til alt? Altså, hvis man er færdig før tid, må man så godt gå tilbage og rette i selve diktaten og ikke det andet. -
Diktat
ForumindlægHej Nogle som har gode råd til diktat og læseprøve?? -
Læseplan?
ForumindlægHej alle ; ) Læser til matematikeksamen og ville are høre om der er nogle af jer der har gode råd mht. læseplanen. Gode metoder til at kunne huske tingene, tilrettelægning ef pauser o.s.v.Jeg ved godt at det er individuelt hvad der virker for en, men ville gerne høre andres erfaringer også. Pfh... -
haster lidt meget
Forumindlægjeg skal op i engelsk i morgen til prøve i engelsk men har lidt bøvl med oversættelse, fra dansk til engelsk. så det kunne være super hvis nogle gad at oversætte dette. Hvad er fedme?: hver 10.ende dansker lider af fedme hvis man går et tur i bon bon land ser man pæreformed... -
Nogen gode hjemmesider til matematik?
ForumindlægStår og skal til FS10 i morgen kl. 12.30 i matematik og vi må godt bruge internettet, så tænkte om der lige var nogen der tilfældigvis kendte nogle hjemmesider man kunne få brug for :D Det er jo så kun problemregning ;) På forhånd mange tak! -
Studierapporten
ForumindlægSkal man til den mundtlige AT fremlæggelse inddrage studierapporten? Og undskyld jeg spørger, men hvad er 'studierapporten' egentligt? Det er da ikke SRP eller synopsen? -
Hjælp til den opgave. Tandpasta
ForumindlægTandpasta En tube tandpasta indeholder 50 ml. Diameteren i den cirkelformede åbning er 7 mm. Spørgsmål.. Hvis du tager hul på en ny tube tandpasta i dag, hvornår er den så tom? Brug regneark. Kan nogen finde en løsning til den opgave og venligst forklare den m... -
biologi
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at svar de to spørgsmål plzz.. 1) koncentrationer af ilt og kuldioxid og forskellige i vand og i luft. beskriv forskellen. 2) med udgangspunkt i dit svar på det første spørgsmål, prøv at overvejehva vil det sige for en plante eller et dyr at levei vand ( til ... -
STX eksamener
ForumindlægHeej derude Hvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ? -
vil du hjælpe
ForumindlægHej er der nogen herinde der vil hjælpe mig med en opgave..
