Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 18801 til 18820 af 42009
  • Reparieren i førnutid

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved hvordan jeg får reparieren sat i førnutid, for jeg synes selv at det hele lyder forkert? På forhånd tak.
  • Karakter ??

    Forumindlæg
    Heej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g?
  • hanz rein im gebüsch

    Forumindlæg
    hej jeg har trukken denne tekst, og skal bruge et refarat og analyse af teksten. nogen som kan hjælpe?
  • grammatik -

    Forumindlæg
    hvorfor skal "i" (oversat til jeg på dansk" være med stort på engelsk?
  • relative pronominer-oversættelse

    Forumindlæg
    sætningen lyder følgende: hvem kender ikke Rødhætte, som møder ulven? eller Tornerose, som prinsen befrier? har skrevet følgende: . Wer kennt nicht Rotkäppchen, das der Wolf trifft? Oder Dornröschen, das der Prinz Befreit. kom gerne med rettelser, det er en 1.g's aflevering til i morgen kl...
  • Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hej :) jeg skal op til terminsprøverne efter jul dvs. i januar :D og ville høre om der var nogle af jer der havde nogle ting til hvad de vigtigste ting ville være at læse på op til prøverne? og om i havde nogle fif til de mundtlige? :)
  • Hitler

    Forumindlæg
    nogen der kender 2 geunde til hvordan hitler kom til magten ?
  • Tabte krigen

    Forumindlæg
    Da Tyskland tabte krige i 1914 Hvorfor følte de sig nederlag? Nogle der ved det
  • Hæve fag til A-niveau?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart på gymnasiet og jeg ønsker studieretningen: Mat A fysik B Kemi B. Mit spørgsmål er så: Kan jeg både hæve fysik og kemi til A-niveau eller er det kun muligt at hæve et af fagene??
  • Ekstra A-fag

    Forumindlæg
    Hvorfor er et på visse gymnasier ikke muligt at vælge et ekstra højniveu fag?
  • Frankrig i 1700-tallet

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg har netop læst én af de sidste lektioner i historie i 3.g som omhandlede enevælden, oplysningen og Frankrig i 1600-1700-tallet. Da jeg får 12 i stanpunkt, vil jeg gerne opretholde dette til årskarakteren og har nu undret mig lidt over, om der er nogle håndgribelige eksempler på den d...
  • Med ilden i ryggen

    Forumindlæg
    hej Jeg skal lave nogle opgave til bogen fra en hjemmeside... http://web.me.com/martinpetersen1/%22Med_ilden_i_ryggen%22/Introduktion_og_resume.html spørgsmålene er.... Hvor i Danmark lå lejrene ? Hvem passede på disse lejre ? Hvorledes fungerede de ? Sammenlign gruppen af mænd og kvinder - hvor...
  • Fransk Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Der skulle vel ikke være nogen, som har læst teksten, "t'as tout pour être heureuse"? Jeg har trukket teksten til 24 timers mundtligt eksamen på A niveau, og jeg synes teksten er noget svær. Hvis nogle har læst den og kan give et referat, så vil der være super!!! :) jeg har v...
  • fejlsætning

    Forumindlæg
    6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe.
  • hjælp til engelsk

    Forumindlæg
    hjælp folkens !!! :) skal fremlægge efter ferien !!! :) vil virkelig gerne bliver bedre til engelsk har taget mange teste her inde, men stadig føler ikke det noook ;D har i nogle gode råd :D håber i vil svare :D
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg ville bare spørge om: Når en sætning starter med et adv, er det så samme ordstilling som på dansk?
  • 2.verdenskrig

    Forumindlæg
    Hvilke konsekvenser havde 2.verdenskrig for Danmark?
  • så meget billigere er det i procent

    Forumindlæg
    Hej, hvordan regner man krone forskel ud i procent. Fx. hvor meget er 429 billigere end 3.563 i procent ? Håber nogen kan hjælpe mig
  • Hvordan definere man oplevelsessamfundet

    Forumindlæg
    Hvad jeg hidtil har læst Produktionssamfundet nytteorienteret Man vil skaffe sig ydre ting gennem sit arbejde Det vigtigste i livet er hvad man har Måden at søge lykken på er:arbejde, yde noget Går på arbejde for at tjene penge Man spiser for at blive mæt Beklædningen er praktisk Oplevel...
  • Danmark under den kolde krig

    Forumindlæg
    Hejsa! Vil lige spørge om, der var nogle, som ved DK/danskerne frygtede under den kolde krig?