Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18821 til 18840 af 153958
  • Astronaut - hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået dette spørgsmål i fysik, kan I svare på det? En astronaut er kommet til Pluto, hvilke problemer giver den lave tyngdekraft , når han skal bevæge sig på planeten? Tyngdekraften på pluto er, på 1 kg lod = 0,3 N
  • AT 2010 Emner (historie eller Religon)

    Forumindlæg
    Hej allesammen, kan nogle give mig ideer til mit emne???? Jeg vil virkelig gerne skrive i Religion eller Histore (som et af min fag) AT 2010: Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914
  • Karakteren 7?

    Forumindlæg
    Selve titlen siger sig selv. Hvad synes i om karakteren 7? Argumentere gerne hvorfor. Tak.
  • Økosystem

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg er i gang med at læse op til eksamen. Jeg forstår nogenlunde, hvad et økosystem er og hvad det har for en betydning. Men nedenstående spørgsmål er jeg i tvivl om, håber at I kan hjælpe- 1) Hvilken forskel er der mellem stofomsætning og energiomsætning i et økosystem? 2...
  • læse Biblen - nødvendigt ?

    Forumindlæg
    Hvis min klasse har trukket kristendom, (hvilket vi så først finder ud af på onsdag) ville det så være nødvendigt at læse Biblen, når man sigter højt?
  • AT fremlæggelse!

    Forumindlæg
    Hvad er vigtigt at have med, i sin fremlæggelse. Eller retter sagt hvordan fremlægger man selve rapporten?
  • mundtlig samfundsfag

    Forumindlæg
    hey guys. jeg går i 9. og vi har trukket samfundsfag mundtlig.. ville bare høre hvordan man ville kunne forberede sig til det???
  • Er det dårligt

    Forumindlæg
    Er et snit på 7,0 dårligt? Hvad kan jeg blive?
  • Hvad mener i og hvorfor ?

    Forumindlæg
    Fosterdiagnostik Man har fundet genet for ordblindhed, og man kan nu ved fosterdiagnostik finde de fostre, som vil blive til ordblinde børn. Det er dyrt med specialundervisning til de ordblinde. Bør forældre til ordblinde børn vælge at få abort ? Hvad mener i , i må meget gerne argumentere for de...
  • Hash/Synapse

    Forumindlæg
    Har et hurtigt spørgsmål vdr. Hash. hvad sker der i synapsen med hensyn til transmitterstoffer og signal i den postsynaptiske celle når man indtager hash? Har søgt på emnet men kan ikke finde svar på spørgsmålet.
  • Burger fra tallerken til celler

    Forumindlæg
    1. Hvordan afviger burgerens energifordeling fra den anbefalede? Kom med forslag til hvordan den ernæringsmæssige værdi af burgeren kan forbedres. Er der nogle der kender opgaven og som kan hjælpe med at besvare spørgsmålet ?
  • eksamen

    Forumindlæg
    hvordan kan man husk alt i fysik og kemi i hovedet har problem med huske fordi har haft en ulykke ikke så lang tilsiden .............. plisss hjælp
  • Hvordan fremlægges AT??? hurtig hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal til AT årsprøve i morgen (går i 2. g). Prøven foregår ligesom eksamen i 3.g. Men hvor meget af synopsen skal fremlægges?? skal man læse sin problemformulering, delkonklusioner og konklusion op? eller skal man bare gennemgå metode, sin teori og undersøgelse osv.? på forhånd tak for hjælpen.
  • Hævnings proces

    Forumindlæg
    Hej Hvis man blander vand mel og gær, hvilken kemisk proces for så dejen til at hæve? Pft
  • Bq og mSv

    Forumindlæg
    Hej folkens Er der mulighed for at nogen gider at forklare mig måleenhederne for stråling Becquerel og miliesivert?
  • cystisk fibrose

    Forumindlæg
    Hej jeg har nogle spørgsmål, som jeg virkelig gerne ville have svar på! - hvordan cystisk fibrose påvirker lungefunktionen i forbindelse med fysisk arbejde? - hvad er cystisk fibrose?
  • årsagerne til at mennesket er forskelligt

    Forumindlæg
    Hvad er årsagerne til at mennesket er forskelligt både fysisk og mentalt? :)
  • Projekt opgave: Unge og deres fritd i sport.

    Forumindlæg
    Ja, emnets navn er underligt, men det er nu en gang sådan det lyder. Vi har fået til opgave at lave et projekt, hvor hovedemne er ungdom. Jeg valgte Unge og deres fritid. Problemet er bare, at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive om. Jeg ved at det ville være en god ting at finde ud af følgende: Hva...
  • medicin??

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er i tvivl ang. valg af uddannelse og ville høre om nogle havde erfaringer herinde. (hvis du ikke orker den lange tekst, så bare gå ned og se spørgsmålene under linjen) Jeg står mellem medicin og farmaci, og ved ikke rigtigt hvad jeg 100% - har undersøgt næsten alle uddannelser og ...
  • Hvor mange afleveringer laver man folkeskolen?

    Forumindlæg
    Hey derude, jeg kom til at tænke på hvor mange afleveringer man egentlig skal lave i folkeskolen? Hvor mange er det i forhold til gymnasiet f.eks?

Søgninger relateret til biologi a skriftlig