Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 18821 til 18840 af 33808
-
Gibberellinsyre
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogle, som kan fortælle mig hvad gibberellinsyre er? Jeg kan intet finde om det! -
Mac orddelling
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. Tak på forhånd :) -
Essayskrivning
ForumindlægJeg vil gerne høre fra folk, som har en rigtig god trin for trin plan over hvordan et essay skal skrives. -
Har frmmedord... Hjælp?
ForumindlægHej kunne godt tænke mig at få hjælp. Jeg har nogen ord, som jeg skal skrive hvad dens sproglig oprindelse, hvad er dens betydningsdele, hvad er dens oprindelig betydning, og hvad er betydning på dansk.? Ordene er følgende: -Formere -Ekspedition -Ammunition -Safari -Malaria -Dysenteri Håber du k... -
Atkins diæt
ForumindlægHej,\n\nSkal til at skrive en synopsis om Atkins diæt. Vi skal have 3 spørgsmål i vores problemformulering, et redegørende, et analyserende og et vurderende spørgsmål. Så jeg tænkte på om nogen havde nogle forslag til spørgsmål, eller eventuelle rettelser til vores egne nedenunder.\n\nHar kommet ... -
en god indledning?
Forumindlæghvad indeholder en god indledning....hvis du har nogle hjemmesider hvor jeg kan finde noget angående hvordan jeg laver en indledning må du meget gerne skrive den....\n\n\njope55 -
Hvad s¨kal jeg vælge? Fysik B eller Kemi A?
ForumindlægJeg er i tvivl mht. valgfag. Godt nok skal vi først bestemme os om et stykke tid, men...\n\nMin studieretning hedder Biologi A, Matematik B og Kemi B.\n\nSå har jeg tænkt mig at opgradere:\nMat B --> Mat A\n\nOg så er jeg i tvivl. Hvad skal jeg vælge mellem:\nFys C --> Fys B\neller\nKemi B ... -
Israel palæstina
ForumindlægJeg skal i uge 6 skrive en historieopgave omkring forholdet mellem israel og palæstina efter 60'erne og op til i dag.\nEr der nogle der har lavet lignende opgaver som kan hjælpe med litteratur osv. -
AT eksamen 2012 - psyk/dansk
ForumindlægHej alle :) er lidt i tvivl om hvilket emne jeg vil vælge: skoleskyderi eller utøya/anders breivik. Har i dag set filmen bowling for columbine, som kunne bruges til skoleskyderi. Men har i nogen ting, der ville være gode at tage "fat i" ved de to emner? :) -
Resistentproblematikken/Resistente bakterier
ForumindlægHej Jeg er igang med en eksmaensopgave i biologi hvor jeg skriver om antibiotika, resistente bakterier, resistensproblematikken og i den dur. Ville høre om nogle af jer derude har nogle erfaringer med emnet. Gode links, kontakter, forsøg osv. I må meget gerne skrive!\n -
Tysk bøjning
Forumindlæg- fordi han ikke vil virke skyldig Dette har jeg oversat til weil er nicht schuldig wirkt will Min veninder siger dog at det hedder - wirken wollte? Hvilken er rigtig? -
spektrer
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med noget..jeg skal ha CNMR og HNMR spektrer af ren p-bromonitrobenzen og m-nitrobenzoesremethylester.. jeg har program til åbne filen.. men har ik spektrerne.. hvis nogen har mulighed får lave sådan spektrer vil det være super.. håber nogen har programmet.. og kan lave det..... -
indholdsfortegnelse
ForumindlægJeg sidder og skriver 2.G's opgave, og vil lave en indholdsfortegnelse. Jeg ved at der er en nem måde man kan gøre det på, så man ik skal sidde og skrive prikker:D men jeg kan ikke huske hvordan man gør. formår hele tiden at gøre det forkert..på forhånd tak -
Die Familie = ental - check! Men Den Meyers ental eller flertal ?
ForumindlægVær hilset ærede medmennesker! Jeg sidder her med noget som jeg synes er det bedste i verden - nemlig tysk grammatik... ^_^ Jeg skal indsætte den rigtige form af 'beginnen' - sætningen lyder således: Um 6 Uhr________________der Tag bei den Meyers. Skal det være beginnt eller beginnen?... -
Sankt elms-ild
ForumindlægHej Er der nogen der kan henvise mig til en hjemmeside/bog der kan forklare fænomenet Sankt elms ild? Jeg sørger altså en fysisk forklaring på fænomenet. På forhånd tak! Mvh Celine -
kort oversættelse. haster
ForumindlægWhen you arrive to the Scottish city Inverness and goes your first trip on main street gives the impression that many of the city’s inhabitants living on the myth of Loch Ness- monster. In all most every shop window you see Nessie- posters, card over Loch Ness with details about where and w... -
Napola (film)
ForumindlægJeg er igang med at skrive referat på tysk af filmen Napola. Det er for en måned siden at vi har set filmen, og jeg kan ikke lige huske alt. Mit spørgsmål er hvad gør Albrechts far når Napola skolen fortæller faderen at hans søn har skrevet et digt hvor han i kritiserer det nazistiske system.... -
At blive opgaveredaktør
ForumindlægSpørgsmål til hvem end der er ansvarlig for dette område. Hvordan bliver man opgaveredaktør? En gang imellem søges der jo nye opgaveredaktører, men af egen erfaring virker det som om at der godt kunne være brug for en ekstra hånd eller to.Jeg har bare ikke kunne finde nogen e-mail; er det bare at... -
jeg forstår det simpelthen ik
ForumindlægEr der nogen der har læst "Brave new world" af Aldos huxleyjeg har læst den 4 gange igennem forstår det simpelthen ikke?er der nogen der har læst den? -
hvis jeg bliver optaget på gymnasium
Forumindlæghvordan siger an det på englesk
