Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 18841 til 18860 af 156873
-
PLZZZZZ HJÆLP
Forumindlæger der nogen herinde, som ved hvilke emner/opgaver der typisk indgår i en engelsk skriftlig fremstilling til term Please hjælp mig skal til terminsprøve imorgen Jeg er fucking bare for at jeg går i stå i skriftelig fremstilling!!! Nogle gode råd? -
Bestået fag.
ForumindlægHvis man har fået 4 mundtlig og 4 i skriftlig Spansk i årskarakteren. Og man får -3 til eksamen skriftligt. Tæller det som bestået eller dumpet? Hvornår kan man få -3? Er er der hvis man slet ikke har besvaret nogle opgaver? Tak på forhånd. -
??
ForumindlægHej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:) -
Engelsk - Free writing
ForumindlægHej, jeg har skrevet en skriftlig fremstilling i engelsk, som jeg gerne vil have hjælp til at rette og evt. få et godt sprog. Opgaven og kravene er vedhæftede. Hvis der er nogle som er villig til at hjælpe vil jeg gerne sende min skriftlig fremstilling privat. -
De reele tal er et legeme
ForumindlægHvordan viser man at de reele tal er et legeme? -
studieretningsopgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive en 3.g studieretningsopgave i år. Er der nogen som har forslag til hvilket emne det kunne være. Mine studieretningsfag er Samfundsfag, matematik og natur geografi. Udover må jeg inddrage historie og dansk. På forhånd tak -
Matematik FP10 4. December 2020
ForumindlægMatematik FP10 4. December 2020 Har brug for hjælp med at forklare svar på nedenstående opgaver, fra ovenstående opgave sæt: Mønstre i regneudtryk - Opgave 7.2 og 7.3 En trekant i en cirkel - Opgave 8.1 Er der nogen som kan hjælpe? På forhånd tak -
SRP valg af fag
ForumindlægHejsa! Jeg har nu søgt lidt rundt omkring og kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om i SRP (eller hvilke fag jeg skal vælge.) Har matematik og kemi A og så Fysik på B. Nogen der har nogle ideer de vil dele? Evt. en opgave til inspiration? -
Differentialregning
ForumindlægHar nu læst stoffet om differential regning fra bogen (Mat B, systime) og er forundret over hvor dårligt den forklarer det (I forhold til diverse youtube videoer). Men så kommer den skriftlige løsning der simpelthen er et ark med en række numre. Ingen forklaring om hvad man skal andet end det e... -
Organisation c
ForumindlægHey der ude :) Jeg vil hører om der er nogen, som har notater til bogen Grundlæggende Organisationsteori?:) Jeg skal skrive en skriftlig opgave med følgende spørgsmål: - en skriftlig opgave, som tager udgangspunkt i de 5 faglige mål for faget - besvarelsen skal tage udgangspunkt i en selvvalg... -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal op til terminsprøve her på tirsdag, men jeg er endnu ikke forberedet på prøven, da jeg ikke ved hvad jeg skal forbedre mig på. Det ville være dejligt, hvis der nogle der gad at fortælle mig, hvad vi skal op i dansk og matematik. -
et lille spørgsmål
ForumindlægJeg er ved at undersøge, hvilke politiske partiers synspunkter der kommer til udtryk i 4 bilag! Når jeg har gjort det, skal jeg så oversagsforklare synspunkterne, når spørgsmålet nu hedder undersøg....? -
At glemme overskriften?
ForumindlægHej allesammen, jeg var til dansk eksamen i tirsdag. Og min PC frøs ca. 10min før tid.. "Heldigvis" havde jeg gemt en backup, men da jeg skulle afleverer fik jeg stresset mig selv så meget, at jeg ik nåede at få formuleret den afgørende overskrift til mit essay. Er der noget der virkeli... -
Hjælp kan ikke finde en Oversrift/rubrik
Forumindlæghjælp skal lave en essay til imorgen kl 8 og har brug for en god Rubrik den hanler om kidnapning i danmark -
Bevis
ForumindlægHej allesammen! Hvordan kan man bevise at to proportionielle størrelser altid har samme procentvise tilvækst ? -
Problem regning- 9. A sælger kalendere
ForumindlægHej jeg går i 8. Klasse og skal lige have hjælp til 2 opgaver til en Matematik aflevering: Mulighed 1: 9. A Kan sælge hver kalender for 40 kr. De beholder 15 kr. For hver kalender, de sælger, og skal give 25 kr til firmaet. 9. A skal levere de kalendere de ikke sælger tilbage til firmaet. ... -
Vejledende besvarelse af eksamenssættet
ForumindlægEr det nogen som har vejledende besvarelse af eksamenssættet i skriftlig matematik HF C-Niveau juni 2012? Sættet er fra junieksamen, mandag den 4. juni 2012. -
Andengradspolynomium/andengradsligning
ForumindlægHej. Jeg har forsøgt et par gange at spørge efter hjælp til dette. Jeg har fået lavet en andengradsligning. Jeg forstår mine beregninger, men har det problematisk med at forklare hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort. Er der nogen der vil hjælpe? ( det skal lige siges, at jeg har det meget prob... -
Tysk - Wie ich wohne!
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal snart til terminsprøver i fs10 maj 2013.. Jeg er lidt nervøs, og ville spørger hvad der vil indgå i skriftlig fremstilling maj 2013.. Hvordan skal man forholde sig under terminsprøverne, da det er helt anderledes i forhold til fsa. Hvordan er opgaverne opbygget, og hva... -
Hvordan skriver man en samfundsfagopge??
ForumindlægHej alle Jeg er lige startet på 1.g og har fået en skriftlig samfundsfagopgave for, men jeg har ingen anelse om hvordan sådanne en stilles op... jeg har søgt på nette, men jeg syntes ikke helt det hjælper. Altså vi har fået en lang tekst (artikel) som der er tre opgaver til. Skal jeg skrive de...
