Andre fag

Organisation c

28. juni 2015 af mostersej (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hey der ude :)

Jeg vil hører om der er nogen, som har notater til bogen Grundlæggende Organisationsteori?:)

Jeg skal skrive en skriftlig opgave med følgende spørgsmål:

- en skriftlig opgave, som tager udgangspunkt i de 5 faglige mål for faget

- besvarelsen skal tage udgangspunkt i en selvvalgt virksomhed

- sørge for, at de 5 faglige mål bliver beskrevet og analyseret ud fra den selvvalgte virksomhed.

- ikke sikkert at man kan få pålysninger om, hvordan virksomheden arbejder med fx organisatoriske skoler, trivsel, motivation, ledelse mm., med med mit kendskab til virksomheden skal du give et kvalifiseret bud på, hvordan du tror de arbejder med de organisatoriske elementer i virksomheden

det vil være skønt, hvis der er nogen, som kan være behjælpelig med nogle geniale notater :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. juni 2015 af MaibritG

Alt hvad du har behov for, for at kunne skrive den omtalte opgave, fremgår af tekstmaterialet i bogen, og hvad du selv kan udelede. Så du behøver egentlig ingen geniale noter, men hvis du selvfølgelig ikke har læst eller fulgt med i timerne, så kan jeg da godt se problematikken.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
28. juni 2015 af mostersej (Slettet)

Hej Maibrit

Jeg har ikke haft faget før og skal bruge det til at komme ind på uddannelsen Eux her til august, så jeg har fået bøgerne og de ovennævnte spørgsmål og skal skrive en opgave. Jeg er i gang med at læse bøgerne, men lidt noter og vejledning kunne være lækkert ??

Mvh Heidi

Brugbart svar (0)

Svar #3
28. juni 2015 af MaibritG

Er det fordi, at du vil have merit for faget? For organisation C er obligatorisk på 1. år på EUX (merkantil/business) og ikke et optagelseskrav.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #4
28. juni 2015 af mostersej (Slettet)

Jeg har 7 fag på c niveau og optagelseskravet er 8 fag på c niveau. I samarbejde med skolen skal jeg læse faget her i sommerferien, skrive en opgave, som jeg sender til min lærer, hvor hun vurdere om jeg er bestået eller ikke. Hvis jeg består, tager Eux business for mig kun 1 år

Skriv et svar til: Organisation c

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.