Søgning på: religion eksamen. Resultater: 18841 til 18860 af 37418
-
Iteration, Guilloche-mønstre, Spirographkurver
ForumindlægDa jeg har matematik på a-niveau på htx, er det ikke sikkert der er meget hjælp at hente, men nu prøver jeg. For det første, der skal stå Iteration - og ikke integration. I har sikkert hørt om disse mønstre i overskriften, og i har sikkert set dem, men nok ikke beregnet dem. Det skal jeg til, ... -
Problemområde Nødhjælp
ForumindlægNødhjælp til Langtbortistan På grund af tørke er høsten slået fejl i Langtbortistan. Der er derfor brug for store mængder af nødhjælp. Nødhjælpen består af konserves på dåse, der skal pakkes i kasser på paller og transporteres med lastbil i sættevognstrailere. I skal hjælpe med at designe en pa... -
En lille tur af Helle Helle
ForumindlægEr der nogle som har haft om novellen " en lille tur " af helle helle? eller har læst, og kan hjælpe mig? Hvis du har så please , har brug for din hjælp. Jeg skriver til personen via indbakke, for det en del ting som jeg skal have styr på. -
6. og 9. sang i Odysséen
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål til 6. og 9. sang i Odysséen. I 6. sang vers 127-135 beskrives Odysseus ved en sammanligning med en løve. Hvordan kan det være, at han sammenlignes med løven, der er styret af sine drifter, når Odysséus selv er styret af logos? I 9. sang (vers 31) siger Odusseus "Aia ... -
Gengivelsesstrategi?
ForumindlægJeg støder på forskellige udlægninger af hvad en gengivelsesstrategi er. Det hjælper mig imidlertidig ikke. Er der nogen der har en rigtig god forklaring? Ville blive meget glad for svar, da billedkunsteksamen står for døren. -
Differentiering i dagligdagen
ForumindlægHej igen. Ville høre om der er nogen der har eksempler fra virkelighedens verden på brugen af produkt og differensreglen? Håber i nyder jeres weekend :) Sarah -
Terminsprøve i dansk?
ForumindlægJeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne? -
Hvornår får man -3?
ForumindlægHej allesammen. Som mange af jer 3.g'ere er jeg også i gang med eksamener. Derfor er jeg selvfølgelig lidt bange for at dumpe, men hvad kræver det egentligt for at få -3 i skriftlige eksamener? Tak på forhånd :) -
Engelsk grammatik - Video 6 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Tobias Juhler Maureschat og Ditlev Kiersgaard Frisch fra Virum Gymnasium. I videoen omtales en test. Du kan se testen her. Stem på denne video ved at sende VIDEO 6 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde ... -
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
trigonometriske funktioner
ForumindlægHej allesammen :D hvordan differentierer man de trigonometriske funktioner? håber i kan hjælpe :D -
Yo kan Sommersupplering overlappe Studiestart?
ForumindlægJeg er overlykkelig over at have fået min studieplads og venter stadig på at vide om jeg skal starte September eller Vinterstart, nåh men jeg går indtil videre udfra jeg skal have sommerstart og det er også det jeg har prioriteret. Jeg skal supplere Kemi C- til B-niveau fra d.20 juli til d.28 ... -
Længden af en stående bølge
ForumindlægL=n(λ/2) n=1,2,3... Jeg forstår formelen til en grad, men jeg forstår ikke hvad er n, hvorfor det kan starte med at være 1? -
årsprøve
Forumindlæghej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve.. -
BUDSKAB
ForumindlægHvordan finder man budskabet i en tekst? -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
Optimering af karakter til kvote 2 AAU
ForumindlægJeg kom desværre ikke ind på min drømme uddannelse medicin, derfor starter jeg på idræt på SDU til sommer :-). Imellemtiden havde jeg tænkt mig at forbedre mine karakterer ved supplering. Er der nogle der ved om man kan gå til eksamenen mere end 1 gang? Således at hvis man får 7 første gang, kan ... -
GSK supplering, hjælp!
ForumindlægHej med jer! Jeg var så uheldig, at jeg dumpede tysk B her i sommers. Min lærer var meget ubehagelig og dumpede mig pga, at man ikke må få hjælp til en 24 timers forberedelse. Og det fik jeg altså.. Nu har jeg sådan set "mistet" lysten, fordi han svinede mig til. Jeg har nu ikke opgivet... -
dumpet mat a
Forumindlæghej jeg fik i sommers ud af gym, og har i løbet af min ferie fundet ud af at jeg til næste år gerne vil læse til radiograf, men da jeg har dumpet mat a, men da man skal have mat b for at komme ind skal jeg så tage mat om, bestod godt nok ved årskar. eller er det okay nok med at søge ind på kv.2? ... -
Varmeenergi
ForumindlægJeg har en 24-eksamen idag og har trukket Varmeenergi, hvor jeg skal komme ind over Energiformer E =mc/\T specifik varmekapacitet Effekt Nyttevirkning nogen der kan hjælpe??
