Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 18921 til 18940 af 156873
-
Fremføre beviser
ForumindlægHej alle, i denne opgave skal jeg bevise at: og ? : " hvis a og b er ortogonale! Undskyld for skriften! Men forklar' mig, hvordan man ville gøre dette! Tak på forhånd! -
Monotoni
Forumindlæghej alle, er i gang med en opgave, og har rimelig svært ved og forklare på skrift hvad sammenhængen er mellem differentialt regning og monotoniforholdet/ekstrema.. Nogen der kan hjælpe her! -
Eksamen den 29/5-2007
ForumindlægJeg har været til mat. eksamen 1 årig skriftlig, er der andre der har det? og har de så svarende på opgaverne? så man kan få en fornemmelse for hvordan man har klaret det. -
Rødhætte
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med at gennemskue de romantiske træk i Rødhætte? Jeg skriver stor skriftlig opgave, så det haster lidt. -
Termins Prøve
ForumindlægHej Jeg vil lige hører om der nogen ved hvordan Skriftlig engelsk A Termins prøve forgår. Får man en tideligere eksamen opgave. Tak på Forhånd -
Terminprøve
ForumindlægHej Er der nogen ved Hvodan termins prøve i dansk skriftlig forgår med den reform for 3 g. Får man en tideigere eksamen opgave? Tak på forhånd -
Selvlæst værk
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet deres selvlæst værk skriftligt? Som jeg må se, da der ikke er nogle opgaver herinde??+ Mail venligst [email protected] På forhånd tak -
Ligning for ret linje
ForumindlægMin opgave er som beskrevet på billedet. Det, jeg har lavet, er med rød skrift. Nu er mit spørgsmål bare, hvordan angiver jeg en ligning for den rette linje? -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år? -
Hjælp til DIO! reflektion og konklusion
ForumindlægDet ville være fedt, hvis der var nogle af jer, der vidste, om man både skulle lave reflektionsafsnit OG konklusion i den skriftlige DIO-opgave? -
Differentialligning?
Forumindlæghej er der nogle der kan hjælpe med denne opgave Forresten har I nogle tips til skriftlig MAT A? Altså noget man skal have styr på uden og med hjælpemidler -
Magtens tredeling
ForumindlægJeg er igang med en skriftlig opgave, men det er det her spørgsmål som jeg ikke forstår. - Hvordan kan den lovgivende magt komme af med den udøvende magt? og omvendt? Tak på forhånd -
skal man lave en konklusion?
ForumindlægHej Når man laver sin rapport i projekt opgaven, skal man så skrive en konklusion til sidst? Da i lavede jeres projektopgave, hvor lang var jeres skriftlige del så? -
englesk
Forumindlæghvem er ved at hvilken skriftlig opgaver var kommet i englesk ( D ) eksamen i sidste år ?? er der nogen huske det ?? påhånden tak -
Integralregning
ForumindlægHej Jeg skal snart op i skriftligt matematik og jeg er i gang med at repetere. Er der nogen, der kan forklare hvordan man løser denne opgave? -
Dansk
ForumindlægHej :), er der nogen der gider at kigge min opgave i gennem? Bare for at se hvor den ligger til? var oppe i dag :) altså dansk skriftlig. -
Rette min eksamensopgave matematik B
ForumindlægEr der en jeg kan sende min eksamensopgave i skriftlig matematik til der vil rette den? - det er desværre svært at anskaffe opgave beskrivelsen. -
Forklare hvorfor mine figure er dynamiske
ForumindlægHej Der står i min skriftlige opgave at jeg skal forklare hvorfor mine figurer er dynamiske, hvordan kan jeg se om de er det? -
Tornerose på fransk
ForumindlægHej hej allesammen, Er Tornerose et folkeeventyr? og på hvilken måde for fx på fransk er det jo Charles Perrault der har skrevet det, så kender man jo forfatteren. Skal høre om der er en der ligger inde med en rigtig rigtig god analyse af tornerose på dansk - Brødrende Grimm (måske også på fr... -
hjælp
ForumindlægDu kan beskrive, hvor tæt brændet i en stabel eller en kasse ligger, ved hjælp af fastmassetallet. Jo mindre luft der er mellem brændestykkerne, jo større er fastmassetallet. Definitionen af fastmassetallet står i den gule boks herunder.Figur 1 er fastmassetallet for en brændestabel eller en kass...
