Søgning på: dansk noter. Resultater: 18921 til 18940 af 53144
-
Løgnen
ForumindlægEr der en, der vil sende et link med eksamenssættet hvor løgnen af raymond carver indgår i? Det er eksamenssættet fra 2011. Alle steder henvises der til dette, men der er ikke noget sted, hvor man kan se selve sættet, og nu har jeg downloaded guldnotatet for at øve mig. På forhånd tak! : ) -
grammatik
ForumindlægHej Alle? kan I hjælpe med noget? Det her er en sætning med en grammatisk fejl. Jeg tror jeg har spottet fejlen: Fejl sætning: "Perhaps the real life has become either too overwhelming or too boring to read about." skal det være sådan her: perhaps the real-life has become -
2. verdenskrig
ForumindlægHvilket forhold havde Tyskland med Frankrig omkring 1930 ? Kan ikke rigtig finde det på nettet. -
Troja
ForumindlægHej. er ved at skrive min 2.g opgave, men er gået i stå. skriver om troja og Heinrich Schliemann, så hvis du har noget om et af disse emner (helst troja), vil jeg meget gerne høre fra dig... -
Råd til eksamen i matematik
ForumindlægNogle råd til skriftlig eksamen i matematik. Vækstmodeller Vær opmærksom på at en vækstmodel godt kan beskrive en aftagende udvikling. Selv om ordet vækst bruges, er det ikke sikkert at noget bliver større. F.eks. f(x) = -20x + 100 er en model for en negativ lineær vækst. Trigonometri Husk at... -
Hvordan foregår engelsk eksamen ???
ForumindlægHvordan foregår engelsk skriftlig eksamen del 2 præcist ?? og hvordan kan man foreberede sig på den? håber jeg hurtigt får svar, for skal op på torsdag... -
Hjælp til Biologi A
ForumindlægHej, Jeg skal op i Biologi A - eksamen på mandag og er igang med at læse op. Men jeg går generalt i stå når jeg prøver at lave gamle eksamensæt. Så er der nogen som har forstand på Biologi A, og som har afsluttet det med høje karakterer, så skriv endelig. Vh. -
Sn1 og Sn2 reaktioner?
ForumindlægHvad er forskel mellem sn1 og sn2 reaktioner? -
fungerer dårligt
ForumindlægSiden fungerer ikke særligt godt for tiden for mig. Ofte kan jeg ikke logge ind, og jeg bliver nogle gange nødt til at skrive et indlæg flere gange, og mange gange kan jeg ikke se mine svar, uden at jeg først laver en eller underlig manøvre. Hvad skyldes alt dette? -
Danmark med FN-mandat
ForumindlægEr der nogen, der har helt styr på det her og muligvis kan rette mig? I 1999 drog NATO (Danmark) i krig mod Jugoslavien uden FN-mandat I 2001 var krigen med FN-mandat. Ved invasionen af Irak var det uden om et FN-mandat. Før 1999 havde Danmark ikke lavet noget uden et FN-mandat??? -
Biologi B - Kernestof (Bekymret!)
ForumindlægHej SP. Jeg har, mildt sagt, en elendig lærer i biologi, og i løbet af året har jeg simpelthen ikke lært noget som helst overhovedet. Derfor sidder jeg nu med STX-bekendtgørelsen for biologi B, og prøver på at finde ud af hvad jeg egentligt skal vide. Den er bare, desværre, ikke særligt uddybet.... -
Rettelser? A hvad?
Forumindlæg...probably be replaced by these robots. They’re planning that these robots are also going to serve as playmates and even as pets. I ovenstående sætning, er jeg meget i tvivl om, hvorvidt der skal stå "these" eller "Those".. Nogle hints? Håber nogen vil hjælpe mig! Mvh, J -
Tegning af vektorer #2
ForumindlægJeg sidder lidt fast med at tegne disse vektorer inde på Geogebra, se vedhæftet fil: -
hjælp
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med at svare dette spørgsmål? tak på forhånd Hvad forstår man ved henholdsvis vejr og klima? -
noget om lineær funktion
ForumindlægVis grafisk hvad der sker med x-værdier i en lineær funktion .... HJÆLP -
TUR i sommerferien:)
ForumindlægHEY alle sammen. Ville bare lige høre om der er nogle der skal med til BTC2007 i år? -
Tyngdepunkt = massemidtpunkt?
ForumindlægEr tyngdepunkt det samme som massemidtpunkt? -
Logartimer
ForumindlægHvordan beviser man aritmetikken for logaritmerne: loga+logb = logab osv.. ? Jeg har prøvet af søge på google, men jeg fandt ikke noget! -
Problemstilling - Evolution
ForumindlægHej, Projektugen nærmer sig, og jeg mangler stadig en problemstilling med et problem i. Mit hovedemne er om forskelle. Jeg har valgt at fokusere på Forskellen mellem Evolutionteorien og Biblens teori, og min problemstilling lyder sådan her indtil videre: Hvad er forskellen på arternes oprindelse ... -
Hjlææææææææælp, Urbilleder
ForumindlægHej Er der nogen som ved hvordan jeg løser opgave 1, 2 med urbillederne på forhånd tak
