Biologi

Hjælp til Biologi A

28. maj 2016 af wrdsfdsf (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej,

Jeg skal op i Biologi A - eksamen på mandag og er igang med at læse op. Men jeg går generalt i stå når jeg prøver at lave gamle eksamensæt. 

Så er der nogen som har forstand på Biologi A, og som har afsluttet det med høje karakterer, så skriv endelig.

Vh. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. maj 2016 af JulieW99

Min veninde skal også op i Biologi A på mandag. Den måde hun læser op på er at få overblik over hendes noter og kopiark, de har fået udleveret. Hun laver ikke sæt eller noget - danner bare overblik, så det er nemt at finde informationer til besvarelse af spørgsmålene.

Husk! Slå op i stikordsregistreret, når du leder efter noget bestemt. Det går så meget hurtigere.

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. maj 2016 af lausk (Slettet)

Jeg skal selv op i Biologi skriftlig A på onsdag. Vi har i løbet af året lavet rigitg mange opgavesæt, så det er ikke dem jeg kommer til at lave flere af. Men derimod få et overblik over min 9 biologibøger, så jeg ved at hvis der kommer en opgave om eksempelvis laktose, så er det lige præcis den bog jeg skal kigge i. 

Derudover er det en god ide og læse op på de 'biologiske pointer' som vores lærer kalder det. Her mener hun det basale biologiske baggrundsviden som oftest er det opgaven fisker efter.


Skriv et svar til: Hjælp til Biologi A

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.