Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18981 til 19000 af 35495
-
Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?
ForumindlægHej allesammen, Sidder og læser op til kemi-eksamen, nogen der kan svare mig på dette her? Hvad anvendes syre og base til i hverdagen? -
Kærlighedens væsen og uvæsen af Maria Rørbæk
ForumindlægHej. Er der nogle der har artiklen Kærlighedens væsen og uvæsen af Maria Rørbæk fra JP, 1997? eller ved hvad den handler om? skal bruge den til perspektivering til eksamen, men kan ikke finde artiklen. Tak på forhånd :) -
Nyhedsartikel /baggrundsartikel??
ForumindlægHvad er forskellen på nyheds - og baggrundsartikel ? Og hvad er det her - er det nyhed eller baggrund? http://www.information.dk/194418 Skal til eksamen i morgen, håver på hjælp! -
mekanisk engergibevarelse,?
ForumindlægHej. Hvad er mekanisk energibevarelse? Det er laaang tid siden jeg har haft om det og skal nu læse til eksamen. Men kan ikke finde ud af hvad det er , og hvad det kan bruges til :S -
Virksomhedsøkonomi
ForumindlægHejsa :-) Er der nogle der har notater til virksomhedsøkonomi, bind 1 og 2, fra trojka af, da jeg snart skal til eksamen :-) -
the troubles??
ForumindlægHej jeg skal op til engelsk eksamen på onsdag! så er der nogen der vil forklare mig om alt det der med irland og nordirland (the Troubles) ?? please ....... :) -
x^n
ForumindlægJeg har fået eksamens spørgsmålet: Du skal bevise regnereglerne for differentiation af x^n nogen der kan hjælpe? :) -
eksponentialfunktion & logaritmefunktion
ForumindlægHey SP, er der nogen der kan hjælpe med de her 2 opgaver til eksamen? :) Du skal definere en eksponentialfunktion Du skal indføre den naturlige logaritmefunktion. -
Noter/hjælp til virksomhedsøkonomi (Uni)
ForumindlægHej, Jeg går på HA og skal til eksamen i Januar. I undervisningen lærer vi meget om de ting, som primrt henvender sig til den mundtlige eksamen. Det ligger dog sådan, at vi ikke skal op til nogen mundtlig eksamen i Virksomhedsøkonomi. Hverken i Januar eller til sommer. Derfor vil jeg gerne hør... -
Isotoptavlen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i fysik eksamen, men kan ikke rigtigt finde ud af at bruge istotoptavlen, altså det med henfald.. !! Hvad er meningen med henfald -
Magnetisme - Permanent og midlertidig?
ForumindlægHej (: Jeg sidder og forbereder mig til eksamen, men jeg forstår simpelt hen ikke forskellen på permanent og midlertidige magneter. Jeg vil meget gerne have noget hjælp! -
alkaner og alkener - polære eller upolære?
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget! -
Skal man?
ForumindlægFysik Mundtlig eksamen B: skal man komme ind på Ohms lov hvis man har omkring resistivitet og resistansens temperaturafhængighed?? :O -
normer og værdier
ForumindlægHej jeg skal til samfundsfags eksame imorgen og jeg har virkelig brug for hjælp. Hvad menes der med normer og værdier og kan i give miig nogle eksempler. Tak på forhånd -
Alkohol
ForumindlægHvordan laver man en destillation? Skal til eksam om 3 dage og har glemt hvordan man gør det!!! Er der nogen sød person som kan hjælp mig?? -
Nuklidtabellen
ForumindlægGod eftermiddag! Jeg skal op i fysik eksamen i morgen og har ikke helt styr på hvad nuklidtabellen er og hvad den skal bruges til, så jeg tænkte på om der var nogen her inde der vidste det? :) Mvh Christian -
Diskuter hvordan muskelcellen skaffer sig energi til forskellige tider i et længere løb.
Forumindlægvi sidder med en biologi eksamen kan nogen hjælpe ? Diskuter hvordan muskelcellen skaffer sig energi til forskellige tider i et længere løb.be på forhånd tak. -
Gitterligning
ForumindlægHej alle. Er der nogen der muligvis kan hjælpe mig med at finde ud af hvad en gitterligning er? Det ville være en stor hjælp, da jeg skal til eksamen i morgen :) På forhånd tak! :D -
Røntgenstråling
ForumindlægHey! Har røntgenstråling bølgelængden fra 10 nm til 0001 nm? Hvad kunne man fortælle om røntgenstråling hvis man trak sådan et emne til eksamen? -
"omtal", "redegøre" og "fortæl"
Forumindlæghvad er forskellen mellem disse? der står at jeg skal omtale, redegøre eller fortælle ifbm. med spørgsmåle i matematik eksamen A
