Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19001 til 19020 af 35989
-
Sammentrukken strukturformel:s
ForumindlægHey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :) -
Engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-) -
Medianen i en trekant
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i matematik i morgen og vil gerne vide om nogle kender til en formel hvor man "i ét hug" kan udregne medianen i en trekant. tak -
Aflevering af eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogen af jer der ved, hvad der sker hvis man ikke aflevere et eksamensprojekt og man ikke bliver trukket til at skulle til eksamen? -
banekurvens skæringspunkter med andenaksen
ForumindlægHej, Kunne jeg få hjælp til opgave 7 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0084NY.pdf På forhånd mange tak, Liv -
ligning?
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-4_UD.pdf hey nogen der vil være flinke og forklare hvordan første opgave løses? På forhånd tak -
Ligning
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf Opgave 2, nogen der kan forklare mig d ? På forhånd tak -
Tangentplan til kugle
ForumindlægKunne jeg få hjælp til opgave d i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-1_UDEN.pdf Hilsen, Liv1988 -
rummet
Forumindlægjeg sidder og skriver eksamens opgave i historie og skal forklare hvordan rumteknologi afspejler teknologien i sidste halvdel af 1900-tallet. nogen der kan hjælpe ? -
Facit og point skriftlig mat A-niveau 2008
ForumindlægHej Hej... Nogen der kender facit og point/karakterer til den skriftlige eksamen i matematik på A-niveau 2008??? MVH Sabrina -
udenhjælpemidler
Forumindlæghej er der nogen der har eksempler på eksamensopgave udenhjælpemidler i engelsk? jeg skal op i engelsk skriftligt og kunne godt tænke mig og øve på udenhjælpemidler delen af eksamen -
Oxidationstal
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-10-1.pdf Hey nogen der kan forklare man, hvordan man løser første opgave tak:) -
Metoder i AT
ForumindlægHej alle! Jeg vil bare høre om der er nogen der har en god måde hvorpå man kommer ind på sine metoder i AT-eksamen. -
Fsa forsøg
ForumindlægHej hvordan og på hvilken måde kan man sammenligne de to forsøg efter at have lavet dem til eksamen: H+ ioner i bevægelse og elektrolyse af saltsyre: -
HF - eksamensprojekt
ForumindlægNogle der har været til eksamen i deres eksamensprojekt på HF? Skal op på mandag, så ville høre om, der er nogle, som har nogle gode råd eller andet vigtigt? :-) -
Hjælp organisk redox!
ForumindlægSikkert meget enkelt men skal bruge en enkelt organisk redox process jeg kan lave til eksamen nogen gode forslag? -
vektorer og parameterkurver
Forumindlæghej Jeg skal til mundtlig eksamen og ved ikke hvordan beviser parameterkurver i plan. også parameterkurve generelt skæring med akser, tangenter og dobbeltpunkter. tak -
HVA KAN DU?
Forumindlæghej er der nogen der har styr på hvordan billedkunst eksamen c-niveau foregår og hvordan man skla øve sig?? please hjælp.. er total forvirret.. -
Humanistisk metode
ForumindlægHej alle derude... Står og snart skal til AT-eksamen... og nu står jeg i det problem at jeg mangler en meget grundig forklaring på den humanistiske metode! Please... hjælp!! -
AT?
ForumindlægHej alle sammen Jeg er meget i tvivl omkring hvad man skal fremlægge når man skal til eksamen i AT? Er det ens metoder og teorier de vil høre en diskussion af eller vil de høre, hvad der står i den synopsis man har skrevet??
