Søgning på: matematik c mundtlig. Resultater: 19021 til 19040 af 92738
-
Andengrads funktioner
ForumindlægEr i gang med en emneopgave til imorgen og fatter simpelthen ikke den ene af opgaverne plz hjælp "Redegørelse for åbne og lukkede boller i endepunkterne på grafen". -
HJÆLP! Redegørelse af reaktionsordener
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med en god redegørelse for en 0. ordens, 1. ordens og 2. ordens reaktion? Det haster . Tak :) -
skr, eksaminer
Forumindlæghej.. er der nogle der har datoerne for de skr. eksaminer for stx ? bare dansk, mat, Fys, og engelsk B -
Lineær programmering (LP)
ForumindlægHej kære sp-brugere. Jeg et svært ved at løse følgende opgave: En klinisk diætassistent på Slagelse Centralsygehus skal sørge for, at en gruppe gravide kvinder får det nødvendige, daglige vitamin- og mineraltilskud. Kvindernes almindelige kost skal suppleres med vitamin/mineral-piller. Diætassis... -
en mellemliggende side?
Forumindlæger en mellemliggende side i ligmed kateten eller er det hypotenusen? -
SRP Bevis perspektivlærens hovedsætning
ForumindlægHej Jeg sidder og leger lidt med min SRP, og gået lidt i stå ved beviset af perspekivlærens hovedsætning. Kan ikke rigtigt finde noget om den, og hvilken af sætninger der er hovedsætningen? Derfor kunne jeg godt bruge lidt hjælp, og evt. henvisninger til links eller bøger der kunne hjælpe. Alle ... -
Proportional
ForumindlægHvordan finder man ud af om noget er proportional med noget andet? -
Signifikantsniveau???
ForumindlægHva betyder det når man skal antage noget med et signifikantsniveau på 5%??? -
Er der nogen der har Hf eksamen 2006 maj
ForumindlægHjæælp jeg kan ikke finde ud af den er der ikke en der gider at give mig deres??? -
koordinatsættet til parablens toppunkt
ForumindlægHej nogle der kan give mig formlen og give mig et eksempel -
For kort SRP?
ForumindlægHej Nu ved jeg godt at SRP'en skal være på 15-20 sider med ca 2400 anslag pr. side og så desuden ekslusiv forside, indholdsfortegenelse, litteraturliste og bilag Min opgave uden det man ikke tæller med er lige nu på omrking 35300 anslag - ville det blive godtaget, eller er det for lidt? Jeg... -
Problemregning/tegning
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har en tegne opgave for, og det er ret akut da den skal aflveres i morgen. -
Cos og sin-program til ti-83
ForumindlægMin lærer fortalte os i klasssen, at vi godt måtte bruge programmer, som kan regne vinkler, sidelængder osv. ud, hvis man altså kender tre af tingene. Jeg har søgt en del på nettet,men jeg kan ikke finde noget. Derfor ville det være værdsat hvis der var en herinde, som kendte en god hjemmeside hv... -
Opgave hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg er rigtig forvirret omkring denne opgave. Er der nogen der kan hjælpe Tak på forhånd -
Rente, procent eller annuitetsregning?
ForumindlægJeg aner ikke hvilken formel jeg skal bruge, til at regne denne, jeg har prøvet alle mulige forskellige, men intet giver det rigtige:/ En forretning tilbyder en afbetalingsordning for et fjernsyn til 10.500 kr. Ordningen går ud på, at lånet skal afvikles over 3 år med månedlig ydelse på 440 kr. ... -
SSO - komplekse tal
ForumindlægHej, jeg skal til at skriv 3.g opgave i matematik - komplekse tal- men har lidt svært ved at se hvordan det er muligt at højne standarden i en sådan opgave. er der nogle med et par gode forslag? så ville jeg blive glad! Tak -
Andengradspolynomier
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en årsprøve for i matematik, men jeg kan ikke knække koden til hvordan jeg skal lave delspørgsmålet i den. Derfor håber jeg der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig lidt. Opgaven er vedhæftet som en PDF fil I må have en fantastisk Søndag :) -
Vedr. optagelsesprøve!
ForumindlægHej. jeg var til optagelsesprøve her på Ørestad Gymnasium. Jeg blev prøvet i fagene: Dansk, engelsk, matematik og fysik/kemi. Det gik forholdsvist godt i dansk, engelsk og fysik. men i matematik gik det elendigt. Jeg svarede ca. 6 ud af 17 spørgsmål, og muligvis er de forkerte. Er der stadig en ... -
Maksimum minimum
ForumindlægHej Jeg har problemer med min matematik som handler om maksimum minimum. Jeg skal har hjælpe inden kl 10. Det er på engelsk. Min msn er be-the-one-89@hotmail.com -
Formelsamlinger ? ? ?
ForumindlægNogen som har forslag til en god formelsamling i matematik, udover Studioportalens? Kærlig hilsen Mathias. Hav det godt.
