Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19041 til 19060 af 156873
-
Differentialligninger - forberedelsesmateriale 2020
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med den vedlagte opgave? :) -
har skrevet en stil, som er tilimorgen, har i mulighed for at læse den igennem?
ForumindlægJeg har skrevet tysk stil, men jeg har brug for hjælp, en til at se den igennem. Er der nogen der har tid, så vil jeg bliver overlykkelig:) -
Imaginære tal
ForumindlægJeg skal finde rødderne i dette polynomium på rektangulær form samt vise på en skitse hvor rødderne ligger i det komplekse plan. p(z) = (z^2+64) *(z^2-6z+25) hjælp... -
samf. eksame: hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?
ForumindlægHej jeg skal op i samf. eksame om nogle dage.. er der nogen, som kan forklare mig hvad jeg skal komme inde på spørgsmålet om '' hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?'' (har samf. på C-niveau) -
KORAN CITATER
ForumindlægJEG HAR BRUG FOR CITATER TIL DE FEM SØJLER FRA KORANEN ER DER EN DER KAN HJÆLPE -
rentesregning - løsning af ligning
Forumindlægkan ikke løse denne ligning.... 500000*(1+0,05)n=500000*(1+0,055)n-10000 -
MEDICIN-STUDIE
ForumindlægHey alle sammen herinde. Jeg går på HF, og bliver student til sommer. Men problemet forekommer der, at jeg vil meget gerne studere medicin. Det ser lidt svært ud med de krav som de stiller, som er svære at honorere. Jeg skal op i 8 fag, og 12 eksamer!!Så spørgsmålet lyder: ved i om man alligevel... -
Sidetal efter eget valg på computer
ForumindlægJeg ville høre om nogen ved, hvordan man får sidetallene i sin computerbaseret danskopgave til, at begynde i dokumentet efter forsiden og indholdsfortegnelsen, så første side principielt begynder på tredje side i hele dokumentet og de to første sider ikke medtages i sidefoden?Håber der er nogen d... -
NV prøve
ForumindlægHej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven? -
HASTER 1 SÆTNING PLS
ForumindlægJeg kan ikke tro på, at jeg hører den sætning fra dig af I can not believe that I hear this setence from you -
øvelse til årsprøve
Forumindlægnogen som kender nogle sider hvor man kan øve til 1.g 's årsprøven ... -
Haster
ForumindlægJeg mangler en konklussion til mit dansk projekt om kvindernes kamp for ligestilling, jeg har desværre redet mig en frygtlig skrive blokade.. Jeg skal aflevere på torsdag min konklussion til godkendelse... -
FSA 2007
ForumindlægJeg skal i morgen op i engelsk, rette skriflig engelsk. Da jeg skal om i grammatik og lytte prøve ville jeg høre om nogle af jer lå inde med nogle sider man kunne øve sig på? Eller sider med basis engeslk altså det grundlægende indenfor engelsk! -
Kopiring fra pdf til et word-dokument
ForumindlægHej derude. Jeg har fundet en fysikrapport, med nogle gode formler og jeg vil gerne kopiere dem over i mit word-dokument, men det bliver bare til streger ?! - Gør jeg noget forkert, eller kan det bare ikke lade sig gøre? -
Kemi A STX eksamenssæt 12 december 2012
ForumindlægHej alle :) Er der en venlig sjæl derude, som har en besvarelse til kemi A STX eksamenssættet fra december 2012???? Jeg har vedhæftet eksamenssættet, hvis i skulle være i tvivl :) Mvh. -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
kronik?
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare hvordan man præcis skriver en kronik? Ja en kort redegørelse og så diskussion. Det kan være tekster osv. - Men jeg har lidt svært ved det alligevel, for man skal jo være neutral og man må ikke komme med sine egne meninger. Dvs man må ikke... -
Hvornår bruger man "have been"?
ForumindlægHej medbrugere! Jeg er i tvivl om, hvordan man skelner mellem brugen af "have been" og "to have". Jeg giver et eksempel: "The sex roles have been changed" "The sex roles have changed" Jeg ved, at det har noget at gøre med passiv/aktiv, men er der en reg... -
Rettelse af tysk mod betaling
ForumindlægHey, Jeg skal aflevere en tysk stil i morgen, og den kommer til at være afgørende for min afsluttende tysk karakter! Jeg vil høre om der er en der vil rette min stil (den skal være til et 12-tal og den er på lidt over 200 ord) mod betaling? Hvis der er en der er interesseret så skriv lige en pri... -
Historie.. HASTER!!
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder med historie kilder som jeg synes at være på bar bund med.. Nogle som kan hjælpe? Hvordan skal jeg analysere denne tekst? Hvad er vigtigste at få med? Til den højærværdige fader i Kristus, den berømmelige Herre, ærkebiskop Albrecht for stiftet Magdebu...
