Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 34503
-
Noter til landskabsdannelse
ForumindlægHey folks.Jeg sidder her og har kun to dage til at læse til geo-eksamen :-sVille meget gerne have nogle gode notater til landskabsdannelse, hvis nogen vil hjælpe.På forhånd tak. -
Fysik - energibevarelse?
ForumindlægEr ved at læse op til eksamen og har svært ved disse opgaver. Nogen der kan hjælpe med at løse dem eller give nogle ledetråde? - på forhånd tak :) -
"The German Boy"
ForumindlægSkal måske til eksamen i teksten "The German Boy".. Er der nogen som har læst teksten evt. analyseret eller arbejdet med den så HJÆLP.. Har især problemer med hvordan slutningen skal fortolkes.. -
Leif Panduro's ''Tur i natten'' - HJÆLP MIG!
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med Leif Panduro's novelle Tur i natten eller ved hvor jeg kan finde den her på nettet, så må i meget gerne skrive, for skal til dansk eksamen mandag!! -
Kræfter
ForumindlægHey derude...Jeg sidder og læser til eksamen. og så er jeg pludselig stødt på dette problem.*Hvad dækker kraftbegrebet over?og *hvad er kraftbegrebet?Håber nogen der kan hjælpe mig.....PLeace! -
Samfundsfag-notér?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen på mandag, og skal op i samfundsfag. Jeg har notér selv, men heller flere end ikke for mange, hvis i forstår? Så hvis nogen af jer har nogle notér på jeres computer, som i kan sende på mailen, vil det være godt! -
filosofieksamen - igen
ForumindlægTænkte på om der er nogen der ved hvor tekstnærer man skal være til eksamen? Altså i forhold til den tekst man får udleveret. Skal man gå ned i detajlerne eller skal man bare fortælle frit oom filosofien bag den? -
laboratorieteknik
Forumindlæghej alle håber der er nogen der kan hjælpe mig! jeg har mulighed for at trække emnet "laboratorieteknik" til mundtlig kemi eksamen på mandag. er der nogen der har en idé om hvad dette emne indebærer? på forhånd tak :) -
Ølbrygning
ForumindlægHej, jeg skal op til NV-eksamen imorgen og er lidt i tvivl omkring hvad konsekvensen er for den endelige øl, hvis gæringsprocessen forløber forkert - altså at gærcellerne får den forkerte temperatur? Hvad sker der så med øllet? -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHvis der er nogen, der ligger inde med ekstemporaltekster, som svare til A niveau, må I meget gerne skrive? Vil meget gerne kunne øve mig lidt mere til min eksamen den 20 juni :)På forhånd tak -
Lidt hjælp!! Tak :)
ForumindlægHej! Ville høre om der er nogle der har nogle ideer til hvilke tekster man kan komme op i til en Dansk mundtlig eksamen!? Så man evt. kan øve lidt eller kigge på nogle relevante tekster!? Tak :) -
le chatelier
Forumindlægskal til eksamen på mandag, og mangler en klar definition af le chateliers princip. kan huske jeg havde en i 2.g, men kan ikke finde den. det er noget med forskydning af ligevægte. nogen der kan hjælpe? -
hvordan skal man analyse antikkens arkitektur?
ForumindlægHej jeg er meget forvirret, mht. det monument man kan trække til eksamen, hvad skal man gøre??? + det perspektiverende, vi har kun haft om arkitektur. Hvad menes der med datering? skal man selv "gætte" hvornår det er fra? -
opløsning af to vektorer
ForumindlægHejsaJeg skal her på mandag til mundlig mat eksamen, sidder med et spørgsmål der hedder:"redegør for opløsning af to vektorer efter to retninger" kan simpelhen ikke forstå hvordan det nu er.? på forhånd takmvh kim -
HJÆLP!
ForumindlægNogen der lynhurtigt kan give mig en forklaring på hvorfor sukker ikke kan opløses i fedt? Har søgt overalt på nettet men kan bare ikke finde det.. Please hjælp.. det til min eksamen mandag.. Hilsen Isabelle.. -
Zen-buddhisme?
ForumindlægHvad er godt at vide om zen-buddhismen før man går til eksamen, er der nogle vitige ''emner'' og punkter som man skal huske, i såfald hvilke? -
Eud tømrer
ForumindlægHej folkens jeg ville bare spørger jer om at jeg gerne vil have en eud men er bange for at jeg ikke kan få 02 i dansk og matematik men tror jeg kan det i eksamen -
Differentialligninger
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med et delspørgsmål, skal nemlig op til skriftlig eksamen i næste uge. Det drejer sig om delspørgsmål 5 fra opgave 1 (se vedhæftede billede), Mange tak på forhånd! -
Debatindlæg genretræk
ForumindlægHej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. -
Hjælp ang. velfærdsstaten
ForumindlægHej, jeg sidder til eksamen og har fået en tekst omkring velfærdstaten. et af spørgsmålene er: Diskuter hvorvidt den danske velfærdsstatsmodel har ændret sig under den siddende regering Kan i hjælpe lidt?
