Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19041 til 19060 af 38620
-
Eksamens forberedelse
ForumindlægHvor mange dage i forvejen begynder I på forberedelse til eksamen? Hvad gør I? Læser I bare pensum og skriver notater til det løbende, eller hvad gør I egentlig? -
Hitler og den ariske race
ForumindlægHej, jeg kom til at tænke på hvorfra Hitler havde fået idéen om den ariske race? Havde Hitler fået den fra Heinrich Himmler? - Eller kommer den andetsteds fra? På forhånd tak. -
2. Verdenskrig:
Forumindlæg1. ) Hvad førte til, at den danske regering, Rigsdag og konge ophørte med at fungere d. 29. august 1943? -
Rettelse af sætning
ForumindlægEr blevet meget i tvivl om jeg har ramt helt ved siden af rent gramatisk i følgened sætning, så jeg vil sætte stor pris på, hvis der var nogen, der lige ville tage et kig på den og komme med en kommentar eller en evt. rettelse: - Seit einem Jahr hatte er mit ihr nur gearbeitet, als sie unvermitte... -
Kan man sige denne sætning?
ForumindlægStasi manipulerede med børn. Dette tydeliggør Stasi's indokrinative opførsel. -
Betydning af ét ord!
ForumindlægKan simpelthen ikke huske hvad ordet "Rechenschaft" betyder og når jeg slår det op i ordbogen, står der "at stille til regenskab" eller sådan noget.. Men er sikker på at ordet af en anden betydning også, fx i følgende sammenhæng: Gabriele Eckart legt eine sehr Dilemma gepr... -
præpositioner
ForumindlægHej :) I en opremsning, hvor der står en præposition foran, styrer denne så alle de efterfølgende bestemte/ubestemte kendeord? På forhånd tak :) -
Eksamen i retskrivning og læsning
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i retskrivning i morgen, hvilket mange andre også skal. Jeg ville bare høre om der ikke er nogle herinde der er gode til ordklasser og komma? Det er de to ting i retskrivning, jeg ikke er nær så god til. Plejer at få 10-12 i retskrivning, men vil bare gerne lære noget ... -
Oversættelse
ForumindlægSkal have hjælp til at oversætte de her sætninger: Jeg har kun været i Berlin én ganng Hvor har du været? Jeg har været hjemme. Havde de været ved stranden ? De var alle glade. Tidligere (früher) havde huset været rødt. = Früher war das Haus rot gewesen. Ved ikke om det er rigtigt? -
SRP - Kryptologi i krig
ForumindlægHey mit SRP emne er Kryptologi i Krig, jeg har valgt at sidestille Matematik og Historie. jeg har indtil videre bogen "kodning" af Simon Singh, dog har jeg lige talt med min studievejleder og han siger at jeg skal udover at give et overblik over hvad kodning har gjort gennem årene, at k... -
Jungvolk
ForumindlægHvad gjorde man med drengene i lige præcis Jungvolk (10-14 år) ? -
Synopsis Hjælp
ForumindlægUdarbejd en synopsis hvis hovedtema skal være de fascistiske /nazistiske ideologier. Nogen der kan hjælpe komme med nogle ideer? Jeg har simpelthen ikke styr på det her synopsis? er det bare om at lave nogle spørgsmål og besvare dem, eller? Pleasee somebody help......... -
HJLÆÆÆLP MED AT RETTE !! :)
ForumindlægHey folkens. jeg skal fremlægge om en rejse til Berlin imorgen, hvornår , hvorfra , kl osv. Og teksten neden under er det jeg skal sige. Er der nogen der vil være sød og rette, hvis der er fejl ? :) Ein ticket kostet 1.535 danische Kronen Wir fliegen von Kopenhagen flughafen 13.09. zeite 06.... -
kigge min oversættelse igennem?
ForumindlægI filmens scene 43 udspiller der sig en afgrundsdyb forskel mellem Sophie Scholl og forhørslederen, hr, Mohr. Mohr optræder som en repræsentant for den nazistiske ideologi, og hvor man ser hans holdninger til mennesker, der er og tænker anderledes. Den frie, almindelige menneskerettigheder som t... -
MathCad
ForumindlægHej :) Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan jeg får MathCad-programmet til at løse 4 ligninger med 4 ubekendte? Jeg har bare skrevet de 4 ligninger under hinanden efterfølgende. På forhånd tak.. -
HHX - hvad er kravene
ForumindlægJeg er 99% sikker på at jeg vælger HHX til næste år, men hvad er kravene? Jeg går i 10. klasse til dagligt) - Skal man have sin fysik eksamen i 10. klasse? Og hvilke andre eksamener skal man have? (-: - Håber i kan hjælpe -
Oversættelse
ForumindlægEr det her korrekt ? Jeg har en kop kaffe til dig, og en kop te til din søn: Ich habe eine Tasse Kaffee für dich, und eine Tasse Tee für deinen Sohn. -
Die Prinzen- Berlin
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at løse de spørgsmål, B Aufgaben zum Inhalt. Beantworte die Fragen. 1. Wie wird Berlin am Anfang des Liedes beschrieben? 2. Das Ich ist genervt, und sein Blutdruck steigt. Versetze dich in die Lage unserer Hauptperson und gib drei Beispiele dafür, warum die Stadt eine... -
engelsk 4b
Forumindlægslot på engelsk ? -
Ledighed i Danmark
ForumindlægHey there. Jeg har fået en samf. opgave som jeg har ret svært ved. Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej med følgende spørgsmål: - Er arb. løsheden et stort problem for den enkelte, samfundet, velfærdsstaten? - Hvad er din holdning til det danske flexicurity system? - Hvordan skal politikerne ...
