Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19061 til 19080 af 145363
  • Facitliste

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der har facit på samtlige opgaver i følgende eksamensopgaver i linket? Jeg synes det kunne være rart at have liggende så man (ligesom mig) kan øve sig på opgaverne og måske forvente hvad man kommer op i. http://peecee.dk/upload/view/131376 Håber der er nogen der vil sende det ...
  • Hjælp til salmonellaopgave

    Forumindlæg
    Jeg bøvler med denne opgave. Hvordan regner jeg den?
  • linær sammenhæng

    Forumindlæg
    nogle som kan løse disse opgaver
  • HJÆLP! Integration vha. substitution

    Forumindlæg
    Skal bruge hjælp i 3 opgaver:opgave 143 i Mat 3H:a) S(x/kvadratrod(x-1))dxb) S((x^2)/kvadratrod(3x+2))dxDer skal benyttes substitutionDen sidste er fra opgave 141, h:S(cosx)^3dxValgfri metode
  • Ordklasse

    Forumindlæg
    Jeg skal lave denne opgave men jeg ikke om jeg har forstået den rigtig Det er opgave 4)
  • Kernekraftværk!!!!

    Forumindlæg
    Hjææææææææælp... er der nogen der har en opgave liggende om et kernkraftværk eller bare nogle noter på DANSK!!!!Meget vigtigt... hjæælp.. snøft
  • Drageløberen

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der har læst "drageløberen" af Khaled Hosseinis? Er der nok stof på til en opgave måske??
  • HEJJJ HJÆLPP Engelsk

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogle der bare lige ville læse min opgave hurtigt og give noget feedback eller kritik
  • FSA maj 2009

    Forumindlæg
    Sidder og er lidt stuck med den, i nogle af opgaverne, da jeg også har glemt nogle af mine udregninger... Er der nogle som har den? :)
  • Rettelse!

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har lyst til at læse korrektur på min dansk opgave? Ville være en kæmpe hjælp
  • Differential regning og tangent....HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej Ved slet ikke hvordan jeg skal løse opgave 4, kan virkelig bruge hjælp! Tak på forhånd
  • Skitser koordinatsystem ud fra ligning

    Forumindlæg
    Jeg skal skitsere et koordinatsystem ud fra funktionerne: Opgave 2: hvad gør jeg?
  • biotek

    Forumindlæg
    Nogen der har en besvarelse af opgave 3 fra bioteknologi a eksamen 2010?
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Mig igen. Kunne ikke logge på min bruger. Men nogle der har svar til denn opgave? Skal være til imorgen-.-
  • Danskopgave

    Forumindlæg
    Hej kan nogle læse min opgave igennem og se om der er nogle grammatiske fejl.
  • Rektangel

    Forumindlæg
    Hejj Hvilke formler skal jeg bruge til at beregne denne opgave? Har ikke helt styr på det. (Tjek billedet) :))
  • Engelsk hjælp det haster rigtig meget:(

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har skrevet et short essay, hvor jeg skal argumentere nogle 2 dillemas, og jeg skulle spørger om I kan rette mine stavefejl i denne opgave, og kan i også give mig nogle gode råd til hvad jeg kan gøre bedre?:) Part 1 I think that they should save all of them as possible. Whe...
  • Hjælp til eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogle, der har løst opgave 5 fra august 1996 biologi højt niveau???Har brug for hjælp!På forhånd tak!HIlsen Sasha
  • differentialkvotienten - yes sir.

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. mangler lidt hjælp til at bestemme disse differentialkvotiter nogen som har mulighed for at hjælp, og eventuelt vise hvordan det skal gøre? OPGAVER ER VEDHÆFTET SOM ET BILLEDE. Tak på forhånd
  • geometri

    Forumindlæg
    Sidder fast og har brug for et lille hint til at komme igang med opgave 3.027 fra "eksamensopgaver i matematik" B-niveau.Håber på jeres hjælp.