Søgning på: matematik b eksamen. Resultater: 19061 til 19080 af 129195
  • Apologien til eksamen. Perpektiver?

    Forumindlæg
    Hvad kan man perspektivere/sammenligne den med? Kan ikke komme på noget. Vi har læst kong ødipus, odysseen, Kriton, Faidon og nogen udvalg af Herodot, med bl.a Kong kroisos, amasis og Logoi (sidstnævnte har jeg dog ikke læst)Og et andet spørgsmål: Hvad er oligarki
  • Engelsk mundtlig eksamen - fsa

    Forumindlæg
    Jeg skal op i engelsk her om 1 uges tid, men jeg er lidt i tvivl om, hvád man må have med til forberedelsen og eksaminationen?Jeg håber meget, at der er nogen, som kan hjælpe mig. :)Tager også imod gode råd omkring engelsk eksamenen.- Majsa
  • Gennemført eksamen STX

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvis man har fået 2 afsluttende årskarater og en eksamenskarakter på STX i 1.g, vil disse så blive erstattet af nye hvis man går 1.g om?
  • DANSK EKSAMEN HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    har trukket romantikken og skal vælge en tekst... men har ingen idé om hvilken.
  • FYSIK PRØVE EKSAME.

    Forumindlæg
    jeg skal vise hvordan et metal kan ledestrøm.. så plz fortæl et forsøg med, hvordan jeg kan påvise at metaller kan ledestrøm og hvordan de kan det. Det vil være en stor hjælp. hvordan metaller kan ledestrøm(med tegning eller hjemmeside)hvis det er muligt
  • Tilordning HNMR - Kemi eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med hensyn til, tilordning af HNMR-spektre. Er der nogle der evt. kunne forklar mig dette?
  • Engelsk mundtlig eksamen, tid

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op mandag til mundtlig engelsk, og jeg har øvet mig på mine ting, men det som jeg fortæller om, varer mere end 5 minutter... Tror du/I det gør den store forskel? For jeg har svært ved at cutte ned på det. Hjælp mig (: -Caroline
  • Dansk eksame 9.klasse.:)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op til dansk mundtlig i overmorgen men er der nogen som vil forklarer mig hvordan jeg kan starte med at perpektiveringen? tak..
  • Vurdering af min danske eksamen

    Forumindlæg
    Hey .. Sku spørge om jeg kunne poste min stil, og få en vurdering af den?? Altså karaktereren .. om den er til et 10 tal, 12 tal eller -3 tal.. Hvis ja; hvor ka jeg gøre d henne?
  • Spørgsmål vedrørende eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Har tit oplevet i facitlister for eksamenssæt, at forfatteren vælger at forkorte, lad os sige en ligning for en plan, som han lige har valgt at opstille. Hvad hvis man glemmer det ? Eller vælger bare ikke at forkorte til mere medgørlige tal, bliver der trukket point?
  • EKSAMEN ENGELSK A?

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har tips til hvad man skal kunne eller hvad der er godt at kunne til engelsk a delprøve 1? tips til alt modtaged med hyshånd!! god dag og tak på forhånd
  • Eksamen i Mat A

    Forumindlæg
    Hvor lang tid skal man præsentere sin besvarelse?
  • HJÆLP: hvordan foregår spansk A eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg har spansk på a niveau og jeg har trukket en tekst som jeg skal til mundtlig årsprøve i (2g) i morgen tidlig. Mit problem er at jeg ikke aner hvad jeg skal derinde til årsprøven, jeg kan bare se at det tager 30 min? min lærer har ikke fortalt mig noget som helst om hvad jeg skal ... tak hvis ...
  • Hjælp til eksamen imorgen Molins Model

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har fået til opgave at bruge molins model på regeringens genopretningsplan og oppositionens "fair-løsning". Håber på nogle vil komme med lidt input til hvad der kan ligge af faktorer bag deres valg af løsning? Tænker selv sådan noget med at f.eks. DF er med i regeringens g...
  • Historie eksamen - demokrati

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville høre om der er nogle andre der lige som mig har trukket noget om det danske demokratis fødsel? og hvad i evt har tænkt på af problemstillinger osv.?
  • Samfundsfag eksamen emner

    Forumindlæg
    Heeej allesammen. Er der nogle aktuelle emner, som er værd at læse som forberedelse til samfundsfag skriftlig? :)
  • EKSAMEN I ENGELSK IMORGEN

    Forumindlæg
    jeg har trukket en engelsk tekst, en historie på 5 sider, som jeg skal op i imorgen. Jeg ville spørge om hvad synes i der er vigtigtst at have med i min fremlæggelse, der er så meget man kan få med, men dér er ikke nok tid til at fort&#230...
  • Vudering af Hf, skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg var op til skriftlig Hf Dansk A, her i juni måned, og har idag fået min karakter at vide. Er der en, der vil læse min eksamensopgave igennem og sige hvad den ligger til efter jeres mening.
  • Fysik C eksamen - Astronomi

    Forumindlæg
    Jeg skal i morgen op i fysik og har trukket astronomi, og helt præcist Jorden og solsystemet. Indtil videre forklarer jeg om Big bang og universets udvidelse (og her kort om dobblereffekten), solsystemets opbygning, nat og dag, årstider og jordens hældning, månes faser og formørkelser. Hvi...
  • Valg af tekst til eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har trukket et fordybelsesområde der hedder 'lyrik fra efter 1920' og jeg skal selvfølgelig have valgt en tekst. Har bare ingen ide om hvad det skal være så håber meget der sidder nogen derude med et par forslag til mig :) Teksten skal kunne perspektiveres til en af ...