Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 19081 til 19100 af 64843
-
Andre der har været til fysik A eksamen i dag?
ForumindlægHej studieportalen. Nogen herinde der har været til skriftlig fysik A eksamen i dag, og har lyst til at sammenligne vores besvarelser? Bare for sjovs skyld (: -
Bestemte integraler MAT A eksamen 2015
ForumindlægHej. Er der en der kan give mig en maple command over hvordan jeg løser følgende opgave? En metode i GeoGebra er heller ikke helt ved siden af, men helst Maple. Jeg orker virkelig ikke at stå til eksamen og få en tilsvarende opgave. Jeg har siddet i 2 timer for at finde en metode. Det eneste j... -
Dansk skriftlig eksamen 2008 - hvilke emner?
ForumindlægHej, Jeg står og skal til terminsprøve imorgen i dansk, og vil derfor høre o nogle af Jer der blev studenter sidste år - '08 kan huske nogle - eller bare et (det I selv skrev) af dem, og hvad de hedder? Mvh. Emily89 -
Eksamen - The American Dream(Barack Obama tale)
ForumindlægHey Jeg har lige trukket et eksamensspørgsmål i engelsk B. Hvor temaet er: The American Dream Jeg har fået udleveret et uddrag af Barack Obama's tale, november 7 in Bettendorf, Iowa. Har I nogen gode ideer/råd eller gode pointer så kom med dem På forhånd tak Her er præcis den tale som j... -
det vi har mistet af Sarah Engell synopse mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Nogen der har lavet en analyse til novellen: Det vi har mistet af Sarah engell? Eller har adgang til skolehjælpen, og vil hjælpe med analysen? på forhånd, mange tak:) -
Forbedredelse til eksamen - Delprøve - Verballed, konjunktioner og apostrof
ForumindlægHej, Jeg er i gang med en delprøve som forberedelse og ville høre om jeg er helt væk her? - På forhånd tak- Assignment 2 Syv forskellige eksempler på verballed er understreget. Skriv for hvert eksempel, hvilken tid der er anvendt i verballeddet. Forklar, hvorfor der i ét af eksemplerne er anven... -
Lektiehjælp til 2g, matematik på a-niveau
ForumindlægHej, Jeg søger en person, der kan hjælpe min niece med matematik på A-niveau. Hun går i 2g i Ishøj, og har brug for lektiehjælp til bl.a. differential-regning og vektorer i 3 dimensioner. Hvis du kan tage hjem til hende i Glostrup evt. et par gange om ugen, vil jeg gerne betale for hjælpen. Skriv... -
SRP tutor i matematik A søges!
ForumindlægHalløj studieportalen Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg søger derfor en tutor som kan hjælpe mig med nogle differentialligninger og en udledning af J.B Kellers sprint model. Jeg skriver SRP i matematik A og idræt B og emnet er 100m sprint løb. Det er selvfølgelig mod betaling -
Tilbyder betaling for simple matematik opgaver
ForumindlægHejsa. Jeg leder efter en person, der fast kan hjælpe mig med matematik opgaver på FED niveau. ca. 4 opgaver hver mdr. de næste 2 år. Smid din email hvis du er interesseret, så kan vi snakke mere der. Hilsen Michael -
Hjælpelærer til dansk mundtlig eksamen synopse, kortfilm.(med løn)
ForumindlægHey. Jeg er en 16.årig gammel pige der går i 10.klasse. Har brug for en hjælpelærer, til min dansk synopse til dansk mundtlig eksamen. Jeg har trukket kortfilm:-) helst en der bor i nærheden af århus. Der slf løn med i det. -
Lektiehjælp søges til matematik B-niveau !
ForumindlægHejsa, Jeg er en 17-årig pige, der går i 2.g. Jeg har virkelig brug for noget lektiehjælp i matematik - er kommet så langt bagefter, at jeg efterhånden ikke kan løse vores afleveringer længere. Jeg kunne derfor godt tænke mig at få noget hjælp til at genopfriske og lære noget af det matematik, j... -
Maydaymatematik.dk - Kurser og privatundervisning i matematik for folkeskoleelever.
ForumindlægLokaliseret i København tilbyder vi eksamensforberende kurser og privatundervisning i matematik for elever i 7. – 9. klasse. Nogle elever har brug for en frisk start, og en ny måde at blive undervist i matematik. Andre har brug for et supplement til undervisningen i skolen, og har ... -
Fysik b 3.g hold eksammen
ForumindlægHej Sp Kan nogle forklare mig hvad de grundlæggende bølgeegenskaber er? Tak for hjælpen på forhånd -
Matematik bliver reduceret til et "tast ind på lommeregneren"-fag?
ForumindlægJeg har matematik B under den nye reform. Vi har lige haft om chi^2-test, og det, der undrede mig en del, var hvor let og elefant bogen sprang over selve chi^2-testen. Vi lærte kun, hvordan Q beregnes, men ikke hovrdan selve chi^2-testen udføres. Dette skulle nemlig gøres på lommeregneren. Da v... -
forklaring af forskellige eksamens spørgsmål i fysik C
ForumindlægHey nu har jeg skrevet og gjort næsten alle noter klar til imorgen, hvor jeg skal til eksamen i 24timer fysik (c niveau). Der er dog nogle ting jeg ikke har fået lavet, da jeg ikke har kunnet finde nok svar på det: · Det elektromagnetiske spektrum · Udsendelse af lys fra atomer · Kontinuert, emi... -
Kan jeg møde op til eksamen og dumpe med vilje?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i old i morgen. Det er en sygeeksamen fra sidste år, da jeg blev ramt af langvarig hjernerystelse, og af den grund har jeg heller ikke haft overskud til selv at læse hele pensum op i år. Jeg vil virkelig gerne undgå at sidde til eksamen og få en dårlig oplevelse, fordi j... -
Nogen der vil rette lidt spansk, til eksamen imorgen?
ForumindlægSom sagt, er der nogen der kunne være så venlige, rette min spansk fremlæggelse? Det ville være en stor hjælp. Jeg skal også have før nutid og nær fremtid til at indgå i denne fremlæggels, men jeg ved bare ikke hvor det kan indgå?? :S El texto trata de una mujer que se llama Aurora. El texto es ... -
Engelsk eksamen, South Africa emner
ForumindlægHey allesammen! Jeg skal til at vælge hvilket emne jeg vil fremlægge om til engelsk mundtlig eksamen. Jeg har valgt overemnet South africa.Er der nogen der har nogle gode ideer, udover Apartheid og Nelson Mandela? Tak på forhånd! :) -
24 timers eksamen (energiformer og energibevarelse)
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet energiformer og energibevarelse til min 24 timers fysik eksamen. Prøvens første del omfatter en præsentation af emnet: "energiformer og energibevarelse". Nogen der har nogle gode råd til præsentation?(hvad jeg kan komme ind på osv.) -
Eksempler på noveller til eksamen i 9. Klasse
ForumindlægHej Jeg har trukket temaet " overgang fra barn til voksen" til min eksamen i dansk 9 klasse, og vil spørge om der nogen der kender nogle noveller med dette tema som vil være gode til at arbejde med???
