Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 19101 til 19120 af 117955
-
Skr. årsprøve tilbage?
ForumindlægFår man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter? -
Søger en kemi hjælper! mod betaling
ForumindlægJeg søger en der vil hjælpe mig med mine kemi eksamens spørgsmål mod betalling -
hjælp
ForumindlægHej alle sammen.. vil bare lige spørger om der er nogen af jer der har været op til dansk eksame sidste år? -
Tværfagligt - Vandkraft
ForumindlægVi er en gruppe, som der har trukket vandkraft til eksamen. Er der nogle der har ideer til forsøg, modeller eller lign...? -
Karakter
ForumindlægHej jeg har et par spørgsmål angående karakterne på gymnastiele uddanelser. Hvilke karatekter er de vigtige altså dem som kommer på ens eksamen bevis og man regner gennemsnittet? Er det kun årskaratektere og dem fra eksamens eller gælder noget som halvårs også med? Og hvis man har et B fag er d... -
Gør rede for regneregler for vilkårlige trekanter.
ForumindlægHey derude jeg skal på i matematik b, men sidder lidt fast Gør rede for regneregler for vilkårlige trekanter. HVad skal jeg lige inddrage her COS og SIN eller hvad HJÆLP -
cos sin tan hjælp :)
ForumindlægHej alle. Jeg har et problem da jeg simpelthen ikke kan forstå hvad jeg kan gøre ved dette er der et klogt hoved som kan hjælpe mig?: Vis, at tanA = sinA/cosA er lig med a/b. Vis brug af formlerne i en retvinklet trekant. Vis, hvordan man kan eftervise sinusrelationerne: sinA/a = sin B/b = sinC... -
Pædagog
ForumindlægHej Alle Jeg har lige afsluttet HF med snit på 3,8 :D Jeeg har bestået alt på nært engelsk skr. B hvor jeg fik 00. Fik 4 i mdt. Har jeg så dumbet i Eng ? Nogen der ved om jeg kan blive pædagog. http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/paedagogiskeuddannelser/paedagog.aspx Mvh... -
Alt om kemi
ForumindlægEksamen er lige om hjørnet, og ville sætte pris på lidt hjælp fra jer derude, der er gode til kemi... Har nogen spørgsmål, I gerne lige må svare på. SPØRGSMÅL 1: Forklar opbygningen af forbindelserne a) dichlor b) vand Vurdér hvordan polariteten af de to forbindelser vil påvirke ... -
HTX - Antal timer per år.
ForumindlægHeYNogen der ved hvor mange timer en HTX-elev mindst skal have på et år, i 1g??Håber på at jeg kan få et hurtigt svar. :pPå forhånd TAK!- Therackoo -
Noter
ForumindlægEr der nogen, der har nogle biologi notater, som de kunne sende til min mail. Mine notater er nemlig forsvundet fra min computer. Aner ikke hvorfor, og jeg skal op i fuld pensum i alle fag, så har ikke tid til at lave notaterne igen. Jeg vil være meget taknemmelige hvis der en gad sende notaterne... -
Hjælp til bioteknologi
ForumindlægHej :-D Jeg håber nogen kan hjælpe mig. Jeg skal til at vælge studieretning, og jeg overvejer at tage studieretningen matematik A/ bioteknologi A. Men er der nogle der ved hvor høj kemien er i faget – er det b-niveau eller c-niveau? Er biologien og kemien lige fordelt, eller er der mest b... -
Metode i samfundsfag?!
ForumindlægHej! Jeg er igang med årets AT-forløb, som handler om "Mad og mennesker". I denne anledning har jeg valgt at skrive i samfundsfag A og biologi B. Som emne har jeg valgt at skrive om diabetes 2. I biologi benytter jeg mig af den induktive metode og homeostase teorier --> regulering af... -
Den naturvidenskabelige metode
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her med min synopsis der skal afleveres torsdag d. 3 April. Jeg har lidt problemer med mine metoder. jeg har valgt Biologi A og Idræt B. I idræt har jeg valgt den kvantitative metode. I biologi har jeg ikke lavet forsøg, men læst mig frem til forskellige teorier og andre for... -
Valgfag eller at trække et fag op?
ForumindlægHej. Jeg går i øjeblikket i 1.g på en STX-uddannelse. Jeg skal vælge et valgfag til 2.g og til 3.g. I øjeblikket ved jeg ikke, om jeg vil trække engelsk op på A-niveau i 3.g eller om jeg bare skal vælge et valgfag på c-niveau... Er der nogen der kan give en klar forskel på engelsk b-niveau og a-... -
Hjælp til kemieksamen! NaHCO3
ForumindlægHej Jeg skal til min eksamen (kemi C, stx) kommentere på denne reaktion: HCO3^- + H3O^+ (aq) ->CO2 + 2H2O Spørgsmålet høre ind under hovedspørgsmålet som omhandler stoffet NaHCO3 - hovedspørgsmåls formuleringen er vedhæftet. Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal sige - skal jeg kommentere... -
Vektorer
ForumindlægHey, vil bare se, om jeg har regnet rigtigt. skal beregne vektor |a+b| vektor|a+b|=kvadratrod(2^2+5^2+2*2*5cos(45,57...grader) <=> vektor|a+b|=6,55 45,57 grader har jeg fået i den forige opg, hvor jeg sku beregnde vinklen mellem vektor a og b. vektoer|a|=2, vektor|b|=5 og vektor|a*b|=7 -
Biogoli august 2014
ForumindlægEr der en, der har lavet biologi sættet fra august 2014? -
Hvad er familiediagram..?
ForumindlægHej Hvad er en familiediagram. jeg skal lave det i biologi til en rapport. -
Transfusion
ForumindlægHej nogen der har skrevet en opgave i biologi om transfusion?
