Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19121 til 19140 af 41162
-
Hjem til omregn kubikmeter
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at lave noget geometri men er gået i stå. Opgaven lyder: Olien fra tanken skal hældes på på. Hvor mange tænder skal der burges? Jeg har en Olietank med 18,84 m3 og Olietønde med 804247,71 cm3. Nogle der kan hjælpe med svar og evt. skrive udregningen, så jeg kan få d... -
Højreorienterede partier jeg kan kontakte? Haster!
ForumindlægNogle der ved hvor jeg kan kontakte poitiker fra, V, DF eller C i Odense? Jeg er igang med en projektopgave, og jeg kan simpelthen ikke finde måder at kontakte dem på. Har prøvet odense.dk. Mvh. K.H.H -
Hjælp fysik eksamen imorgen.
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket eksamensspørgsmål i fysik, og skal op imorgen og mit spørgsmål lyder: "Giv en kort præsentation af hvad vi forstår ved de naturvidenskabelige verdenbilleder og beskriv eksempler på de spørgsmål de skal besvare" Hvad kan jeg komme ind på? På forhånd tak for hj... -
Den franske revolution
ForumindlægHej Er der nogle kloge hoveder, som ved hvad der ville være hensigtsmæssigt at perspektivere til, når man har om den franske revolution? Altså kan man perspektivere til andre revolutioner og samtiden? Og i så fald hvilke og hvad helt præcis? På forhånd rigtig magne tak! -
HELP pls
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at spotte fejl i denne sætning. Kan slet ikke finde nogle In die DDR gab es viele Spitzel, weil die DDR-Bürger wurden überwacht von die Regierung.Jeder konntest einen Spitzel. -
Salte
ForumindlægHej! Jeg skal beskriv hvad: Umættet Mættet Overmættet Betyder, i forhold til salte. Er der nogle der ville hjælpe mig med denne opgave? - Mange tak:) -
Forstavelser - hvad er den rigtige?
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med disse sætninger... Forstavelserne kan være: ud, ind, op, ned, over, under, gennem, mod, til, fra, ad, af, an, hen, hjem, bort, om, med, ved, foran, bag eller forbi. 1. Fabrikken ville spare penge & ______langde derfor produktionen. 2. Han skulle ikke spise så meg... -
Reservatbekendtgørelsen
ForumindlægHej med jer:) Er der en der kan forklare hvad en reservatbekendtgørelse er? -
Tysk mundtlig eksamen det hasterrrr
ForumindlægHej Jeg går i 2.g og skal op til eksamen på torsdag, men jeg har ikke helt styr på hvordan eksamen foregår. Jeg ved ikke hvordan man skal starte med præsentere på tysk. Please Help Jeg er total lost Tak på forhånd -
Dækningsbidrag
ForumindlægHej. Jeg har denne opgave, hvordan løser jeg sidste opgave? Jeg har fundet punkterne, men ved ikke hvilken funktion, jeg skal bruge, for at indsætte x og y? Og det sidste spørgsmål lyder: Hvor mange par af de to skityper skal han sælge for for at opmå det størst mulige samlede dækningsbidrag... -
Novelle fiktion eller non-fiktion?
ForumindlægHej overskriften sig det hele. Novelle er det fiktion el. non-fiktion el. kan det værer begge dele. Og kunne vær nice,hvis du uddybede det lidt :) tak på forhånd -
Internettet, og det sociale net
ForumindlægHej, Vi er 2 piger på 14, der skal lave en projektopgave. Vi har emnet "Internetttet, og det sociale net" og har lidt svært ved nogle af vores spørgsmål. 1. Hvorfor blev internettet opfundet? Hvad var formålet? 2. Hvem opfandt internettet, hvornår og hvor? 3. Hvordan blev internettet... -
Integral
ForumindlægHåber i kan hjælpe. Opgaven lyder (se vedhæftet fil) Første integrale M1 = -62/15 Andet integrale -62/15+1312/15+62/15 = 1312/15 Er dette rigtigt? -
Matematik
ForumindlægHej jeg har problemer med hvad svaret kan være På hjemturen rejser Sofie fra Washington kl. 17:15, og den samlede transporttid er 8 timer. - Hvornår er Sofie hjemme, hvis hun kigger på et ur i henholdsvis Washington og i Danmark? -
Hvor vigtig er bachlor?
ForumindlægHej. Jeg læser Ha.almen i øjeblikket, begyndte her i sommers og syns allerede meget af det man undervises i er meget virklighedsfjernt. De eneste to fag som man syns er virklighedsnært er regnskabsforståelse og omkostnings/invest. teori. Det fik mig til at tænkte: Hvor meget af det man lærer på ... -
Sætning
ForumindlægHvordan siger man "en is" i flertal. - Jeg ved godt det er: Une glace, la glace, men hvad kommer så? "Des glace" ? Tak på forhånd! -
statistik
ForumindlægJeg har vedhæftet et spørgsmål, som jeg er lidt i tvivl om: 1.Udsagn: Det ironisk, fordi at 5% svarer til 0.05 hvilket ikke er nok til at trække 2 fra. Det går dermed ikke op. Det er derfor skrevet på en forvirrende måde. Man kan også komme til at misforstå det og forstå det som 40% (altså hvor ... -
diskussion ekspansiv finanspolitik/global handel
ForumindlægHej Jeg har en opgave om corona hvor jeg skal diskutere to forskellige bilag det ene bilag handler om at venstre vil sende penge ud til samfundet altså borgerne så produktionen kan stige og arbejdsløsheden falde, hvorimod det andet bilag handler om at økonomiprofesseren frygter at sende penge ... -
Herning gymnasium
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget kraftigt at søge ind på Herning Gymnasium - nærmere bestemt STX. Men jeg gider ikke gå der, hvis det er noget værre noget. Derfor vil jeg gerne høre nogle vurderinger fra folk der enten går der, eller har gået det. På forhånd tak for al respons. /Snappi -
At Stave:D
ForumindlægHej, da det er sommerferie, har jeg tænkt at øve mig på min stavning, da jeg i forvejen er utrolig dårlig. Så mit spørgsmål er "Hvordan bliver jeg bedre til at stave?", kender i nogle gode hjemmesider eller er det bøgerne man skal sætte hovedet i, eller måske bare tage sig til at skrive...
