Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19121 til 19140 af 141659
-
Vektorregning
ForumindlægHej,Jeg har problemer med en opgave fra et eksamenssæt fra 2002, 3-årigt A-niveau på gym.Det er opgave nr. 4 fra følgende sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-3.PDF(tror næsten det er nemmest at have henvisning til PDF'en, da der er en illustration som måske er ... -
SSO - vægtning
ForumindlægHej.. er lidt i tvivl, så håber da nogen kan hjælpe mig. Min problemformulering indeholder tre spørgsmål. 1. Gør rede for.... 2. Sammenlign... 3. diskutér.. Er lidt i tvivl om vægtningen af hver opgave.. Er det bare ligesom normale skriftlige opgaver? altså hvert spørgsmål vægtes lige højt?? Håbe... -
Integration af Rumfang
ForumindlægJeg har den vedhæftede opgave, og undre mig over hvordan det helt præcist er at rumfanget udregnes. Vi har fundet a og b, til at være 1 og 5. Da vi kender disse tal, hvad skal jeg så helt præcist? Vi er lige startet på emnet og fik opgaven for som lektie, men jeg er bange for at jeg ikke hel... -
HASTER! Familieliv i Danmark 1870-1930
ForumindlægJeg sidder midt i en AT-opgave, hvor et af mine emner omhandler den høje børnedødelighed ved århundredeskiftet. "Hvad var årsagen til, at dødeligheden var så høj blandt børn, og hvad ændrede situationen?"- lyder spørgsmålet. Er det nogen der kan hjælpe med en henvisning af en hjemmeside... -
Fjernsyns billedrør
ForumindlægHej igen :) Jeg søger hjælp til følgende opgave: opgaven: I et fjernsyn frembringes billedet af elektroner, der accelereres i billedrøret. Elektronerne acceleres af en spændingsstigning på 15 kV. Beregn den elektriske krats arbejde på hver elektron i billedrøret. U = 15 kV elementarladningen ... -
Reaktion
ForumindlægHej Skal løse en opgave hvor jeg i den foregående opgave har fundet ud af hvilken orden en funktion er af og hvad reaktionshastigheden er. Nu bliver der så udført til tilsvarende forsøg, dog med en anden temperatur. Jeg får også at vide, at 7% bliver omdannet på 20 min... Skal jeg så bruge Arr... -
hvilke virksomheder anvender neuromarketing?
ForumindlægHej.. jeg skal skrive om neuromarketing i min SRP opgave (Afsætning og psykologi) Jeg vil til slut i min opgave taget udgangspunkt i en specefik virksomhed, der anvender sanser/henvender sig til modtagerens ubevidste. Har i nogle forslag til hvilken virksomhed/kæde jeg kan inddrage ? :) -
Kildehenvisninger og bilag
ForumindlægHej! Jeg er løbet ind i følgende problem: Jeg har lavet en del af min opgave i excel (dataanalyse), hvor jeg som udgangspunkt blot skal bruge en graf derfra. Skal jeg så udskrive alle excel siderne og lave bilag ud af dem - eller skal jeg blot forklare hvordan jeg har gjort det i excel, i opgav... -
Middelalderen - HJÆLP !
ForumindlægHej. Jeg skal skrive AT-opgave, som skal handle om Middelalderen. Det er en opgave, hvor to fag skal indgå i, og jeg har fået Dansk og Historie. Ville så spørge, om der var nogen, som havde ideer til, hvad jeg kunne skrive som et hovedspørgsmål i min problemformulering og arbejde mig videre der... -
AT synopsis, SRP eller andet om Darwin
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der har skrevet en eller anden form for opgave, helst AT-synopsis eller SRP, om Darwin? Kunne nemlig godt bruge nogle opgaver til at se hvad der er vigtigt for mig at komme omkring når jeg skal skrive om Darwin i religion og biologi. Håber at nogen kan hjælpe? På forh... -
Rumgeometri
ForumindlægHej Sidder lige med en opgave jeg ikke kan finde ud af. Håber der er nogen der kan give en hjælpende hånd. Så vil jeg bare blive glad :) Opgaven lyder: Linjestykket AB er delt i tre lige lange stykker af punkterne S og T. Angiv stedvektorerne (OS) ? og (OT) ? udtrykt ved (OA) ? og (OB) ?. Jeg h... -
ligevægt kun med masseprocent...
Forumindlægja, er faktisk præcis samme opgave som posted for tre år siden, men vedkommende fik aldrig svar, prøvede at poste på hans tråd, men da det er lang tid siden der er skrevet i den, går jeg ud fra at der ikke er noget der kan se den. ville være monster glad for hjælp i denne opgave: https://www.s... -
eksamen mat b -24.05.2013 opg. 10
ForumindlægHej sidder med en aflevering i dette årseksamenssæt i mat b fra d. 24.5.2013. Jeg har dog problemer med opgave 10. http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524... -
Osmanerriget
ForumindlægHey Folkens! Er ny på SP, og har brug for info omkring Osmanerriget. . Hvis nogle af jer ligger inde med nogle opgaver I har skrevet om Osmanerriget eller lignende, må I meget gerne skrive til min indbakke :) Vil bli rigtig glad!! Sys ikke jeg ku finde nogle opgaver herinde :) På forhånd tak. -
The black album eller Det sorte album
ForumindlægHey FOLKS.. I min srp opgave skal jeg skrive i samfundsfag og engelsk, og jeg har valgt at skrive om den velkendte novelle af Hanif Kurieshi - det sorte album/the black album. Så er du nogen derude der har gode noter eller en opgave om novellen, der kunne hjælpe mig rigtig meget, ville det være p... -
Angiv en ligningen for den tangent til parablen
ForumindlægHej ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med den sidst opgave i min matematik Afleveringen til imorgen Opgave lyder således Angiv en ligning for den tangent til parablen med ligningen y=2x^2, der har hældningskoefficienten 2 Hvis det hjælper skulle svaret være y=2x-½ Håb... -
2 ligninger med 2 ubekendte
ForumindlægJeg har fået en opgave med en lang række af ligninger der skal løses. eE der en venlig sjæl der måske vil hjælpe mig med de sidste 4 opgaver.... er ved at gå ud af mit gode skind.... :/ Håber virkelig en har lyst til at hjælpe mig. evt også nedskrive mellemregningerne :) bedste hilsner -
gennemlæsning af hovedopgave
ForumindlægHej,Jeg afleverede hovedopgave den 26. maj, og jeg skal op og forsvare den d. 14. Men jeg er meget meget meget usikker på, om min opgave i det hele taget kan bestå. Så jeg vil høre, om der er en venlig sjæl, der gad læse omgaven igennem (50 sider) og komme med sit bud på, om den ligger til et 6-t... -
Eksponentielle udviklinger
ForumindlægJeg forstår ikke, hvad opgaven går ud på. Hvad mener min lærer, når han skriver "estimér"? Opgaven lyder således: Estimér modellens parametre a og b, og brug modellen til at bestemme i hvilket år den gennemsnitlige månedsløn overstiger 500 USD. Og hvilken model er det, der bliver sna... -
database
ForumindlægHej Er det rigtig at der en SRP database, hvor alle studerendes SRP opgaver er der? Grunden til at jeg spørger om det er, at jeg indgår et bet med en ven om det. Jeg ikke tror simpelthen ikke på, at en lærer/censor ville gide at scanne 25 siders opgaver ind fra alle eleverne.
